Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 23 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #1
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Hotel gezocht: Key West

    Moderator Michael66:
    Dit topic kun je gebruiken om je vragen te stellen als je nog geen idee hebt welk hotel je in/op Key West zou kunnen boeken. Lees het topic maar eens door, er staan al een heleboel tips in.

    Als je (ook) hotels zoekt in andere plaatsen, plaats dan een oproep daarvoor in het topic over die plaats.

    Voor een heleboel ervaringen van Florida-gangers met hotels in Key West kun je in het Overzicht Hotelervaringen terecht.


    Hoi

    Wij zijn ons aan het voorbereiden op onze vakantie voor volgend jaar.Nu zijn we op zoek naar een leuk en betaalbaar hotel.We zijn er al eens een keer geweest, maar is alweer bijna 8 jaar geleden.Wie heeft er goede ervaringen met diverse hotels in Key West?

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:51.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Een paar jaar geleden hebben we een paar nachten op de Key West door gebracht voor $90 per nacht. Toen was dat volgens mij een goeie prijs voor een kamer. Kijk anders eens op www.expedia.nl voor een overzicht van hotels in Key West.

    Succes!

    Daniel

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Re: Leuk en betaalbaar hotel gezocht op Key West

    Wij hadden via Priceline.com een 3* hotel geboekt
    (Kregen hiervoor het Doubletree Resort). voor 80 dollar per nacht. \/
    Dit hadden wij 1,5 week van te voren geregeld.
    Daar aangekomen zaten wij vlak voor orkaan Ivan.
    We mochten evt. wel de nacht doorbrengen maar de volgende dag zou iedereen van Key West geevacueerd worden. Er werd ons geadviseerd om niet te blijven om op die manier niet met de lokale bevolking in de file te staan. :cry:
    Normaal kun je via Priceline niet annuleren maar in dit geval kregen wij een annuleringsnummer en kregen wij ons geld gewoon terug.

    Het enige dat we gezien hebben van het hotel was de hal en deze zag er schitterend uit.
    Van de prijzen die ik overal gezien heb, denk dat je met priceline het voordeligst uit (kunt) zijn.

    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:01. Reden: full quote eruit
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Anthonie, kijk eens hier:

    http://p070.ezboard.com/fpricelinean...abiddingfrm221

    Dat is wat mensen laatste maand gelukt is op Key West via Priceline. Zeker niet gek volgens mij :lol: !

    Als je bovenaan pagina bij hotel-list kijkt, zie je welke hotels je kan krijgen in dat gebied voor welke sterrenklasse. Met review erbij =D> ! En de site van het hotel, om te kijken wat het daar kost.

    Op andere forum kan je zien wat mij gelukt is voor een Marriott hotel aan de kust tussen Orlando en Miami !

    MattRob
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Newbie Patricia's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij hebben een paar jaar geleden in een hotel geslapen via een couponboekje. Een prima hotel vlakbij het southernmost point en het strand. Volgens mij heet dit hotel Southernmost hotel op Duval maar dat weet ik niet meer zeker. Het was ongeveer tien a vijftien minuten lopen naar de pier.
    Ik denk dat het mn belangrijk is om te bepalen waar je wil verblijven. Bij het strand, in de buurt van alle drukte en gezelligheid rond het pier-gebied of vind je het niet erg om verder weg te zitten en de auto te moeten pakken naar de terrasjes. Wij merkten dat hoe meer "downtown" hoe duurder en voller. Toen wij al een hotel gevonden hadden en we door de straatjes liepen, zag ik dat het er vol zat met romantische bed & breakfasts. Een volgende keer zou ik daar liever slapen, zo'n echt key west style huisje in mooie kleuren met veranda... :wink:
    Maar het is natuurlijk net wat je zoekt, een hotel biedt natuurlijk veel meer faciliteiten.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hebben in Key West bij Days Inn Motel overnacht, prima bevallen. Overigens is het overal prijzig om op Key West te overnachten.

    Kijk maar eens op:

    http://www.daysinn.com/DaysInn/control/home :idea:

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Wij hebben dit jaar ook via een coupon in het Southern Most Hotel overnacht, errug mooi! Maar echt goedkoop vind je niet in Key West volgens mij, de vorige keer dat we er waren hebben we overnacht in de Washington Inn, prachtige cottages rond een zwembad maar kost wel wat, rond de $150 per nacht. Dus afhankelijk van de periode (als het winter is in Nederland is het duurder in Zuid Florida) kun je soms met coupons nog wel wat van de prijs af krijgen...

  8. Top | #8
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard

    Hoi

    Ja de Southern Most Hotel is wel leuk ja, we hebben hier een aantal jaren terug ook eens in gezeten.Ik ga nu maar eens een keer voor Priceline en ik zie wel wat ik dan krijg.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:02. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  9. Top | #9

    Standaard Duur!

    Ik heb net naar de site gekeken van accomodaties in Key West die in dit forum ook genoemd wordt, maar alles is duur!! Kun je ook voor minder dan 125 dollar per kamer overnachten in Key West?

  10. Top | #10
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Priceline :lol:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •