Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Hotel gezocht: Key West

    Heb net Orchid Key Inn geboekt voor 3 nachten. Ben benieuwd.
    Op tripadvisor.com de hoogste rating voor B&B hotels! Zit aan duval street.

  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Locatie hotel Key West

    Hallo allemaal,

    Ik ben aan het kijken voor een hotel in Key West, mijn vraag is, wat is de beste locatie om te slapen op Key West:-k.
    We willen graag op loopafstand van het strand zitten, en graag op loopafstand van Duvalstreet waar alle leuke winkeltjes en restaurantjes zitten.
    Ik lees veel verhalen over privestranden, als je hotel dit niet heeft is er dan een public beach op key west? En aan welke kant heb je de mooiste stranden?
    Zo dat waren mijn vraagjes wel, alvast bedankt voor het antwoorden, dan kan ik me lekker verder gaan orienteren!

    Groetjes Angela

  3. Top | #123
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Hoi Angela,

    Wij hebben in 2008 geslapen in Hotel Southerncomfort in Key West. We vonden het een mooi hotel en het lag lekker in een rustige stukje van Key West. Het zit op Duvalstreet zelf en op ongeveer 60 meter van de beroemde boei af. Wil je naar Mallory Square, dan kan je heel Duvalstreet aflopen. Een mooie wandeling vonden we zelf. Je heb er wel een strand vlakbij, maar daar maakte we geen gebruik van. het hotel heeft zelf een mooi zwembad. Zie eventueel ons reisverslag (en foto's) van Florida 2008 van dag 05, 06 en 07.
    www.t-damen.nl
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #124
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    KW heeft geen strand met boulevard zoals je dit ziet in de vele vakantie oorden.

    Daar waar Ton heeft geslapen = ook een klein standje in de buurt, tevens is er een leuke bar duvals beach club genaamd.

    Persoonlijk zou ik iets meer aan de andere kant van Duvalstreet willen zitten ( of 1 vd zijstraten hiervan).
    Het hotel van Ton is prima, maar net iets te ver lopen :lol::lol::lol:

    Ander strand = Ford Zachery national park.
    Leuk om een dag heen te gaan.
    Je kunt er makkelijk parkeren.
    Er staan overal bbqs, waar je gratis gebruik van kunt maken.

    Kijk eens op deze site:
    http://keywest.web-log.nl/

    Deze site is van een Forumlid, die helemaal verknocht is aan deze plek ;-)

    succes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #125
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Bedankt voor jullie snelle reacties!
    Dus geen strand met boulevard, ik dacht al zoiets na het lezen van diverse reisverslagen. Het is dus leuk om in de buurt van Duval street te logeren en dan gewoon strandjes opzoeken voor een dagje, klinkt leuk!!
    Bedankt!

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Vergeet Smathers Beach niet in Key West, een erg mooi strand. Wij zijn er zelfs getrouwd .

    Wij zaten zelf in hotel the Casa Marina, ze hebben een privé strand.

  7. Top | #127
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Ik zou zeggen; boek de Paradise Inn (B&B) en loop 's ochtends lekker naar Duval Beach. Het strand is niet groot, maar wij kunnen er zo naar toe lopen vanuit onze B&B en je hebt er alles wat je nodig hebt. Een restaurantje (Southernmost Beach Cafe), toiletten, genoeg palmbomen voor wat schaduw (maar je kunt ook natuurlijk ook een parasol huren) en niet geheel onbelangrijk de 'beachboy' Juan. Voor $5 heb je een ligbed en dat is inclusief verkoelende doekjes. Deze maakt hij nat, rolt ze op en stopt ze in de vriezer. Heerlijk als het zo'n 38 graden is. Dat was nog niet alles; de hele dag kwam hij langs met heerlijke versnaperingen, zoals ijsjes, bevroren vers fruit (ananas) en stukken watermeloen. Dat is toch helemaal top hè! Boekje erbij, een stralende zon, een heerlijke lunch....lekker luieren.

    's Avonds lopen we altijd naar Duval Street of Mallory Square. Dit B&B ligt echt gunstig. Tien minuten tot een kwartiertje lopen naar Duval Beach. ongeveer 20 minuten tot een half uurtje naar Mallory Square. Ik moet wel zeggen dat we dan lekker langzaam op onze flipflops wandelen. Na een dagje strand, vind ik het niet erg om een wandelingetje te maken.

    De link die eerder in dit topic is genoemd (keywest weblog) is van mij. Ik heb daarna een andere gemaakt. Hieronder de link:

    http://flipflopsandtikibars.punt.nl/



  8. Top | #128
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    O wat klinkt dat heerlijk allemaal!! Leuk deze voorpret!
    Bedankt voor de tips,
    @ Anneke Smarthers Beach is een mooi strand zo te zien, bedankt! En trouwen op zo'n locatie is echt een droom!!
    @ natasja complimenten voor je website en mooie foto's (had ik al eerder gezien op dit forum) Ben zelf net begonnen met een cursus spiegelreflexcamera fotografie, hopelijk worden mijn foto's volgend jaar in Florida ook zo prachtig!!!
    Paradise inn ziet er heerlijk uit,
    Ik ga even de rest van ons reisgezelschap informeren met wat zij willen. We hadden onze reis gepland (week 26 tm 29 in 2010) maar helaas doen ze op t werk bij onze reisgenoot wat moeilijk, dus we kunnen nog even niet boeken, maar ik blijf verder gaan met plannen, zodra de data definitief is kan ik gelijk boeken!!!

  9. Top | #129
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Wij hebben dit hotel geboekt.
    http://www.orchidkey.com/

  10. Top | #130
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Locatie hotel Key West

    Nog een leuk B&B is het Heron House http://www.heronhouse.com/

    Erg mooi en een prachtige binnentuin.

    Het ligt aan een zijstraat van Duvalstreet
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •