Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Even voorstellen: Teleton

  1. Top | #21
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Zeker jammer, en dan vooral zo "midden in het hoogseizoen" vol Bloggers (nu spreek ik dus voor mezelf...;-)), maar je moet zeker niets doen waar je geen zin in hebt, en als je opeens weer "in the mood" komt, dan kun je zo weer de draad oppakken en ons voorzien van je commentaar en verhalen.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Zoals alle andere ook al aangeven we zullen je missen Ton. Toch hoop ik stiekum dat als je weer gaat de verleiding om een blog te schrijven te groot is en we daardoor toch kunnen genieten van je mooie verhalen.

    Zelf blog ik ook maar lees bij lange na niet alle blogs die er zijn aangezien ik daar de tijd niet voor heb, al staan er geregeld wel leuke dingen in de blogs om een keer te gaan doen.

    Ooit hopen we je toch weer terug te zien.

    Ton bedankt !!


  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Hoi Ton,
    Soms is het goed om even afstand te nemen. Mensen veranderen en wat ooit erg leuk was is nu misschien .... minder leuk. Ondanks je pensionado-status ontwikkel jij ook nog steeds, en daarom past op dit moment misschien het Florida Forum niet meer zo bij je. Tja, in de mallemolen van het (Florida Forum) leven draaien we allemaal ons rondje mee, zoals iemand ooit zo mooi zong.

    Ik wens je veel plezier met alle dingen die je leuk vindt om te doen.

    Met de vrolijke Florida-groeten,

    Michael

    (NB: Ik heb nog wat magneten in de aanbieding .... :-\")

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Wat ontzettend jammer dat je besloten hebt om er mee te stoppen Ton!

    Ik ben zelf ook een poosje niet zo actief geweest hier op het forum maar dat moet kunnen toch? Voel je vooral niet verplicht om overal op te reageren. Hopelijk denk je er over een poosje weer anders over en kom je toch nog eens terug want ik en nog vele anderen konden je waardevolle bijdragen en je humor zeer waarderen.


    Groetjes,
    Sonja


    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #25
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Wij, een van de anonieme volgers van je prachtige verhalen, willen je bedanken hiervoor, het was zo herkenbaar en jullie tante werd onze tante, vele ideeën hebben wij op gedaan en wij hebben er van genoten, wij wensen jullie nog vele mooie Florida reizen toe en genieten zullen jullie zeker met of zonder blog.

    Groetjes Henke.

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Hier nog iemand die het heel erg jammer vindt dat je er mee stopt, maar ik kan het ook begrijpen. Geniet lekker met je vrouw, en wie weet, lezen we toch ooit nog eens wat van je, ik ga het zeker missen. In ieder geval ontzettend bedankt voor alle blogs, en antwoorden en berichtjes hier op het forum.

    Groetjes, Sandra

  7. Top | #27
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Ik heb twaalf jaar lang een Suriname-gerelateerde email-discussielijst gemodereerd. Vaak met heel veel plezier, soms met minder plezier, soms met tegenzin, maar wel trouw twaalf jaar lang. Toen ik mijn optrekje in Florida liet bouwen voelde ik dat ik steeds dezelfde vragen, dezelfde discussies, dezelfde ruzietjes en hetzelfde gemopper definitief ontgroeid was. Ik ben nog 'no-email'-lid maar ik kom er echt nooit meer.

    Ik wil hiermee zeggen: je kunt, en je mag, naar mijn stellige mening, een internetgemeenschap ontgroeien, erop uitgekeken raken, het niet langer meer boeiend vinden. Net als een baan, een biljartclub of de kroeg om de hoek. Zolang je dat niet hebt met familie, met diegenen die van je houden en van je afhankelijk zijn, mag dat.

    Het ga je goed Teleton en hopelijk komen we elkaar nog eens online of in real life tegen (de deur in Sebring staat open als we er zijn).

    --
    Koen

  8. Top | #28
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Hi Ton & Lidy,

    Heel erg jammer dat je niet meer actief gaat deelnemen aan de discussie's, we geen mooie verhalen meer kunnen lezen, en je gerichte en rake antwoorden op de vele vragen die je hebt gegeven op de diverse vragen moeten missen..... Want ja, we gaan je missen!!! Enorm!! Echt heel jammer, maar met veel respect danken wij je hartelijk voor alle info die je ons hebt gegeven!!

    thanXX,
    Remco en Inge

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Jammer, tot ooit!

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Hoi Ton en Lidy,
    Je moet inderdaad doen wat je graag zelf doet. Dat hebben we altijd al uit jullie verhalen kunnen ophalen. Ook was je niet te beroerd om wat fotoboeken mee te nemen uit Florida en deze af te geven bij ons thuis. Ik kan je dan ook aangeven bedankt voor alle tips, leuke verhalen, het meenemen van de fotoboeken en al het andere waarin jullie bijdrage in is af te lezen.

    =D>=D>=D>=D>=D>

    Bedankt en het gaat jullie goed.
    Ton, Corrie, Remco, Patrick en Kelly
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •