Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Even voorstellen: Teleton

  1. Top | #1
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Even voorstellen: Teleton

    Hallo, ik raadpleeg het Floridaforum regelmatig maar tot nu toe kwam het er niet van om te registreren.

    Wij proberen twee maal per jaar naar Florida toe te gaan. We hebben rondgetrokken, via een reisbureau geboekt, zijn op de bonnefooi gegaan en hebben particulier gehuurd. Appartementen, villa's condo's, suites en eenvoudige hotelkamers, we hebben het allemaal al eens gedaan. Altijd een fijne vakantie gehad waardoor we Florida wel zijn gaan idealiseren. We zijn niet trouw, want we vliegen met de goedkoopste aanbieder en zijn tevreden over Delta, United en Martinair. Dat geldt overigens ook voor de autohuur, we hebben ze allemaal zo'n beetje gehad. Toch vind ik nog regelmatig nieuwe info en heel misschien kan ik een forumlid nog eens met wat info, een mening of een tip van dienst zijn.

    Teleton



  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Leuk dat je de stap hebt genomen om je te registreren \\/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Welkom op dit leuke forum

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    brussel
    Berichten
    7

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    hallo,

    je vertelde dat je betreft autohuur alles zo'n beetje alles hebt geprobeerd
    waren er geen uitschieters bij ? Wat betreft prijs en soort auto's die ze bieden ?

    Vanuit onze ervaring is budgetcars erg goedkoop in vergelijking tot de anderen maar iedere keer weer (bij 2 maatschappijen waar we tot nu toe mee gingen) moeten we een grotere wagen huren dan we hadden gepland omdat onze harde koffers vaak niet in een gewone achterbak passen.
    En met buggy (wij hebben een baby) en al moesten we zelfs gaan voor een jeep anders konden we gewoon niets kwijt.
    wat zijn jouw ervaringen op dit vlak ?

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    moi heb je avis ook gehad? gaan we dit jaar een dikke bak huren ,en als je weet waar die zit op orlando airport vrg bart

  6. Top | #6
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Welkom op het forum! Wel zo leuk dat je je geregistreerd hebt, aangezien je hier al meeleest

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard

    Hi Livia,

    Wij kennen dit probleem niet omdat we meestal met zijn tweetjes reizen. We huren voor Orlando de kleinste en de goedkoopste auto en krijgen tenminste een compact car. In de regel komen we de laatste jaren bij Alamo of Dollar uit. Als we met een grotere groep gaan huren we een MPV. Slechte ervaringen hebben we niet gehad. We hebben wel meegemaakt dat de auto een technisch mankement had, dit werd direct opgelost. Het is wel belangrijk om de auto bij ontvangst even te controleren. Kijk even of er geen lampjes branden: car needs to be serviced o.i.d. In Orlanda is het heel gemakkelijk, je kiest immers bij Alamo en Dollar je eigen model in de garage. Heb je overigens gecontroleerd of je bagage echt niet in de kofferbak kan of ga je er van uit dat de medewerker aan de balie de waarheid spreekt? De ervaring leert dat je volgens de medewerker nooit de goede auto hebt gehuurd. Gewoon het verhaal netjes aanhoren en beleefd weigeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moby Bekijk Berichten
    moi heb je avis ook gehad? gaan we dit jaar een dikke bak huren ,en als je weet waar die zit op orlando airport vrg bart
    Hi Moby,

    Niets mis met Avis. In de prijsvergelijking komen ze er meestal niet zo gunstig uit, daarom huren wij er de laatste jaren niet meer. De kwaliteit van de goedkopere aanbieders is immers minstens net zo goed. Voor zover ik weet kan je de auto ook op het vliegveld ophalen; geen transfer meer naar een externe locatie. Van de meeste aanbieders vind je de balies als je, nadat je de koffer van de band hebt gerhaald, een verdieping naar beneden gaat. Of Avis daar ook zit, weet ik niet. Alle verhuurbedrijven staan perfect aangegeven. Volg de bordjes, zou ik zeggen!

    Ik weet ook niet of je bij Avis zelf je model mag kiezen. Bij Dollar en Alamo mag dat wel en dan heb je echt de grootste bak die op dat moment beschikbaar is! (mits je de full-size categorie hebt gehuurd natuurlijk) Have fun.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-11 om 06:31. Reden: 1+1



  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Sorry was een beetje laat met reageren, bedankt voor de info ,dodge magnum yes. mooi
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-08 om 03:44. Reden: paar woorden afgemaakt

  9. Top | #9
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Hallo,

    Welkom op het forum, je leest al even mee dus je weet wat het inhoudt allemaal.
    Leuk dat hje jezelf hebt geregistreerd.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #10

    Standaard Re: Even voorstellen: Teleton

    Wij gaan eerst een cruise maken, bij terugkomst in Miami op het vliegveld een auto huren 4 dagen, de rest op de bonnevooi. Everglades Key West en Miami. Autohuren daar of hier al boeken gevonden; eautohuur leek me wel goed? Ervaring hierover



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •