Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 155

Onderwerp: Zwembadverwarming / pool heat

  1. Top | #111
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Gebruikt usafun een vaste prijs voor zwembadverwarming
    Hmmmm, ik zou de vraag aan de organisatie stellen...... krijg je meteen het enig juiste antwoord, toch?



  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    32

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Bij usafunvac. heb Ik van 3 verschillende villa's een offerte gehad, bij alle 3 waren de kosten € 175,00.
    Maar dit is nog peanuts! Navraag bij Arke; zij vragen € 250,00 per week voor zwembadverwarming!ongeacht welke villa!

    We zijn inmiddels met een particuliere villa bezig in Indian Creek, deze heeft een prijs incl. zwembadverwarming van € 650,00, scheelt een stukje...
    2000 Florida, 2001 New York,2003 en 2006 Florida,


  3. Top | #113
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Wij zitten nu in een villa met poolheat. de hele week is het zwembad lekker warm geweest en de overflow spa ook.
    Als je de spa aanzet werd er steeds warm water in geblazen, en dat was heerlijk. Gisteren was de spa zo heet dat je er amper in kon gaan zitten.
    Vandaag wordt er dus helemaal geen warm water in geblazen en is de spa dezelfde temperatuur als het zwembad.
    ik heb de managment company gebeld en die zeggen dat dat komt omdat het buiten kouder is dan gisteren. en dat alles valt of staat met de buitentemperatuur. Nou is het 18 graden en gisteren 24. Zou dat echt daardoor komen?
    Vorige week is het ook wel een keer 18 graden geweest en volgens mij was de spa toen wel warm.
    Iemand een idee???

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Bij ons is de pool nog steeds dezelfde temperatuur als gisteren: Heerlijk warm. Uiteraard kan het zijn dat de verwarming op een andere manier wordt geregeld.
    @pama: 250 euro/week is echt heel veel. Wij zitten nu in een luxe villa voor 550/week incl poolheat en trails zit in februari nog goedkoper.

  5. Top | #115
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Gisteren was de spa zo heet dat je er amper in kon gaan zitten. Vandaag wordt er dus helemaal geen warm water in geblazen en is de spa dezelfde temperatuur als het zwembad.
    ik heb de managment company gebeld en die zeggen dat dat komt omdat het buiten kouder is dan gisteren. en dat alles valt of staat met de buitentemperatuur. Nou is het 18 graden en gisteren 24. Zou dat echt daardoor komen?
    Vorige week is het ook wel een keer 18 graden geweest en volgens mij was de spa toen wel warm.
    Iemand een idee???
    Normaal onttrek je het water van de jacuzzi, dat wordt dan verwarmd en gaat vervolgens weer terug in de jacuzzi. Op die manier kun je de jacuzzi heel snel heel warm krijgen. Bij ons is het geen probleem bij een omgevingstemperatuur van 10 graden Celsius de jacuzzi op 40 graden Celsius te krijgen en te houden. Wij hebben echter een gasheater en die werkt zolang het water vloeibaar is. Ik las laatst een stukje over lucht warmte pompen die warmte aan de buitenlucht onttrekken. Bij dergelijke pompen is het rendement hoger naarmate de buitentemperatuur hoger is. Het rendement is nihil indien de buitentemperatuur te laag is. Maar dan hebben we het over temperaturen die lager zijn dan 7 graden Celsius. De kans bestaat dat men in dit voorbeeld een dergelijk pomp gebruikt. Maar dan nog zou er met een buitentemperatuur van 18 graden Celsius er voldoende warmte beschikbaar moeten zijn om het water te verwarmen. Het lijkt me waarschijnlijker dat ze niet of te weinig stoken. Wellicht net genoeg om het zwembadwater op temperatuur te houden.
    Laatst gewijzigd door Guus; 02-01-12 om 23:35. Reden: Berichten samengevoegd.

  6. Top | #116
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Ligt het er ook niet aan of het verwarming op gas of elektra is?
    De een blijft wel werken bij lage temperaturen (ik dacht die op gas) en de ander werkt bij te lage temperaturen niet meer.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #117
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Net toch maar langs gegaan bij de management company. Na praten als brugman sturen ze nu toch iemand langs.
    Ben benieuwd of het helpt.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Pool onderhoud is zojuist geweest. Maar goed dat we thuis waren anders was hij onverrichter zake weer weggegaan. We hadden de spa aangezet, en meneer
    had al geconstateerd dat de spa werkte en wilde al weggaan.
    Wim kon hem nog net vertellen dat het probleem was dat de spa niet warm wordt. Nu ging hij verder kijken en er blijkt een relais kapot te zijn. Wordt morgenochtend vervangen.
    De aanhouder wint is hier wel van toepassing.
    Of laat je niet met een kluitje in het riet sturen!!

  9. Top | #119
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Maar goed dat je kunt vertrouwen op het advies van het management :^o.

  10. Top | #120
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Zwembadverwarming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pama Bekijk Berichten
    Bij usafunvac. heb Ik van 3 verschillende villa's een offerte gehad, bij alle 3 waren de kosten € 175,00.
    Maar dit is nog peanuts! Navraag bij Arke; zij vragen € 250,00 per week voor zwembadverwarming!ongeacht welke villa!

    We zijn inmiddels met een particuliere villa bezig in Indian Creek, deze heeft een prijs incl. zwembadverwarming van € 650,00, scheelt een stukje...
    Ik heb er nog eens overnagedacht en hebben besloten het toch maar niet te doen, voor 2 weken vind ik het toch wel erg prijzig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •