Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 16 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 155

Onderwerp: Zwembadverwarming / pool heat

  1. Top | #1

    Standaard Zwembadverwarming / pool heat

    Hallo.
    We gaan in maart weer naar Orlando, weten jullie of het dan al warm genoeg is om zonder zwembadverwarming te kunnen ??
    Dit jaar waren we er in Februari en was de verwarming hard nodig.

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Marcel

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Ik vond het water van het zwembad in juli zelfs koud....... :mrgreen:

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Even voor je geGoogled: http://www.cityrating.com/cityweather.asp?city=Orlando

    66.7 = +- 19 graden (-32 gedeeld door 9 maal 5)... Das dus de buitentemperatuur. Watertemperatuur zal ws. lager liggen.

    Veel plezier in maart! (edit: dit was niet sarcastisch bedoeld, hoor!!)

    Daniel

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij gaan regelmatig begin Maart en dan is zwembadverwarming geen luxe :mrgreen: . Zelfs al is het een paar dagen 30+ dan heeft de massa water nog een beetje tijd nodig om warm te worden. Snachts wil het nog wel aardig af te koelen, soms zelfs tot bij nul :!: :!: Ik hoop dat je schitterend weer hebt, dan hebben wij het ook 8) .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Wij gaan regelmatig begin Maart en dan is zwembadverwarming geen luxe :mrgreen: . Zelfs al is het een paar dagen 30+ dan heeft de massa water nog een beetje tijd nodig om warm te worden. Snachts wil het nog wel aardig af te koelen, soms zelfs tot bij nul :!: :!: Ik hoop dat je schitterend weer hebt, dan hebben wij het ook 8) .
    Ik hoop dat jullie beide goed weer hebben!! :wink:
    Wij gaan eind maart maar begrijp uit jouw reactie dat een dikke trui, lange broek en jas geen overbodige luxe is?
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik ben niet zo'n koukleum, maar zeker s'avonds wil het nog wel eens afkoelen. Al die keren dat wij er waren in Maart was het overdag tussen de 20 en 25 graden met uitschieters naar 30+ afgelopen voorjaar en 10 tot 15 (zeldzaam) ik dacht een jaar of 5 terug. Over het algemeen zeer goed uit te houden dus. Net als de regen, soms een buitje maar ook wel eens een meerdaagse hoosbui (ook zeldzaam). Bijna altijd goed is eigenlijk best wel goed. En die lange broek kun je als het nodig is altijd nog daar goedkoop aanschaffen .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard zwembadverwarming

    Wij gaan altijd in februari en dan hebben we de zwembadverwarming altijd aan staan omdat het anders te koud is om te zwemmen( vinden wij)

    Zwemmen in zee gaat dan wel, teminste als je naar de golf van mexico gaat. De atlantische oceaan is dan nogal koud. Echter dit is een persoonlijke mening er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het dan lekker vinden in het water

  8. Top | #8

    Standaard Zwembadverwarming

    Hallo luitjes,

    Wij gaan eind van dit jaar voor het eerst naar Orlando dus we zijn nog leken op dat gebied...
    Nu stond er in onze offerte een apart bedrag voor zwembadverwarming in onze prive villa in Orlando. We vragen ons af of je deze nodig hebt in november?

    Graag reacties van jullie ervaren Florida-gangers. =D>

    Groetjes Remco & Vanessa

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Zwembadverwarming?

    Lijkt mij geen slecht idee, want anders kan het wel erg koud zijn. Wij gaan zowiezo altijd in Maart en laten dan ook de poolkachel branden. Ook al voor de jacuzzi die er vaak bij aangeplakt zit. De laatste keer hadden we losse hot tub, dat is echt super met een tempje van 40 graden. Vond ik nog fijner als die bij de zwembaden aan zitten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Zwembadverwarming?

    Wij hebben afgelopen november (2 t/m 12) in de eerste instantie niet gekozen voor zwembadverwarming maar na twee dagen toch besloten het wel aan te laten zetten. Als je dan toch betaald voor een prive zwembad kan je hem maar beter op een fijne manier gebruiken. Ik ben iemand die de douche vaak een stuk kouder (ongeveer 22 graden) dan de rest hier maar ik vond het zwembad niet lekker met die temperatuur.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •