Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Hotels: Coupons en kortingcodes

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Hotels: Coupons en kortingcodes

    Graag willen wij in de zomervakantie naar Florida gaan. Vanuit Nederland willen we alleen een vlucht en huurauto regelen.

    Ik heb gehoord dat je met hotel coupons of een boekje van een hotelketen gemakkelijk kunt overnachten.
    Maar nu wil ik graag weten hoe we aan deze coupons of hotelketen boekje komen?

    Heeft iemand hier ervaring mee?;-)

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    De couponboekjes vindt je veelal bij fastfoodketens en benzinestations, de hotelketen boekjes bij de hotels, of even aanvragen op hun website.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Maar als je vroegere systeem bedoelt van vooraf coupons kopen voor een of andere keten, dat bestaat bijna niet meer, en is in ieder geval niet de moeite waard om te doen, ter plaatse coupons uit de hotelgidsjes is voordeliger.
    Eric

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Eén van de bekendste boekje met coupons is van RoomSaver, en die heb je ook online. Voor Florida: http://www.roomsaver.com/coupon_search.php?state=FL

    Ook via Google is wel het e.e.a. te vinden::coupons hotel

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Simoontje,

    Couponboekjes zijn inderdaad op veel verschillende plekken te vinden (benzinestations, fastfoodketens etc). Wat wij altijd doen is onze ANWB pas meenemen en om korting vragen.
    De ANWB is een zusterorganisatie van "AAA" (de Amerikaanse ANWB dus) en in veel hotel en motel ketens geven ze korting als je lid bent van de ANWB, we hebben zelfs een vakantie meegemaakt dat we de pas vergeten waren, maar toch gewoon onze korting op de kamers kregen.
    Ook bij veel attracties en restaurants kan je om die korting vragen en iedere dollar korting is er één.
    Dus ook al zal je geen lid van de ANWB zijn gewoon om de korting vragen.

    Succes en fijne vakantie gewenst

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Wij gebruiken de coupons de laatste jaren niet meer. Je krijgt natuurlijk niet altijd de beste kamer. Het kwam ook steeds vaker voor dat we te horen kregen dat ze in die periode niet geldig waren of dat je er maar een bepaalde tijd gebruik van kon maken. We mochten dan wel blijven, maar tegen de reguliere prijs.

    Het zoeken naar een geschikte, betaalbare locatie kostte dan weer veel tijd. Zeker voor Orlando geldt dat je beter vooraf kunt boeken. Tegenwoordig huren we een condominium, veel comfortabeler dan een hotelletje.



  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a.m. heerkens Bekijk Berichten
    Wij gebruiken de coupons de laatste jaren niet meer. Je krijgt natuurlijk niet altijd de beste kamer. Het kwam ook steeds vaker voor dat we te horen kregen dat ze in die periode niet geldig waren of dat je er maar een bepaalde tijd gebruik van kon maken. We mochten dan wel blijven, maar tegen de reguliere prijs.
    Als het goed is staan de beperkingen al op het bonnetje (periode, aantal dagen, aantal personen). Op rondreis zijn die bonnen wel handig - je ziet dan snel waar er veel hotels zitten en je kunt dan al een voorselectie maken op basis van prijs (en wij keken meestal waar Wifi bijzat )

    Als wij van te voren weten dat we ergens een langere tijd verblijven dan boeken we ook van te voren.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Nog even een idee voor diegenen die een laptop bij zich hebben op vakantie:
    Ik gebruik op dit moment een voor mij geheelnieuw systeem, omdat ik rondreis, en niet een vast programma heb, kon ik niet vooraf de hotels boeken.
    Tot dit jaar werkte ik dan inderdaad met de roomsaverboekjes, waar je dus kortingsbonnen voor hotels in vond.
    Nu probeer ik eerst de avond ervoor via priceline een kamer te boeken, en dat lukt verbazend vaak.
    Omdat het dus kort dag is, kun je niet al te laag met bieden beginnen, maar ik zit bv. nu in homewood suites van Hilton (2,5**) voor $ 42,00 incl breakfast (uitgebreid met ei en bacon) excl. tax.
    Walk in price is $ 109, couponprijs $ 85,00 .........
    vanavond ga ik naar Richmond, gister via Priceline $ 42 geboden en gewonnen !!! Dit keer wordt het een Fairfield Inn (Marriott), ook nooit verkeerd.
    Ik ga dit blijven proberen, zal jullie op de hoogte houden.
    Eric

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Da's een goede tip!

    Veel plezier nog en goede jaarwisseling daar!!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #10
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Hotelcoupons???

    Eerst een kamer vragen en de prijs. Daarna pas de coupon laten zien is onze ervaring. Doe je het anders om dan zeggen ze vaak dat de kamers in die prijs klasse zijn op, maar zwe hebben wel een duurdere kamers vrij zeggen ze dan.

    Eric, bedankt voor je tip. Gaan we volgende keer ook proberen. Dom van mij nooit aan gedacht ](*,)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •