Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Hotels: Coupons en kortingcodes

  1. Top | #11
    Newbie puck's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    10

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Hallo, ik heb een vraag!!
    Is het echt zo dat je per kamer boekt en dus niet per persoon???
    Is dat bij elk hotel ....
    ik wil het even zeker weten.
    groetjes

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Ja, je boekt een kamer. Per hotel kunnen er wel eens wat verschillende voorwaarden zijn als je met meer dan 2 of 4 personen gebruik wilt gaan maken van de kamer. Dat heeft dan meetsal te maken met het extra aanleveren van een bed of het gebruikmaken van het ontbijt van meer dan het verwachte aantal personen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    4

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Ik moest gisteren toevallig onverwacht in Savannah, GA overnachten en heb, net als Eric, online een kamer geboekt via Priceline. Bij de meeste hotels hebben ze tegewoordig WiFi, dus als je daar parkeert kun je het oppikken op je laptop.
    Ik heb $40 betaald voor een kamer in de Fairfield Inn terwijl er een kamerprijs is van $120. Dat is toch niet verkeerd, lijkt mij zo. Supertip van jullie!

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Ja ik heb toen ook het Hotel boekje gehaald bij een restaurant, ze liggen bij het uitgaan van het restaurant. handig als je niets hebt besproken . Veel korting soms , wel het betreffende hotel uit laten knippen. Scheelt echt ( ROOM SAVER.) Gr frans

  5. Top | #15

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Klinkt goed

    echter waar geef je op dat je met bv zn 4 en op 1 kamer wilt etc ???

  6. Top | #16
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Hotelcoupons

    je kunt ook alvast op www.roomsaver.com kijken en als je daar wat naar je zin vindt dan kan je de coupon ook uitprinten, meestal staat erbij met hoeveel personen je op de kamer kunt grt Mineke

  7. Top | #17
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    oosterhout ( nb)
    Berichten
    8

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Ja klopt eerst vragen of de kamer vrij is daarna ( zogenaamd) even onderling overleggen , en dan pas de groen voordeel gids raadplegen en uitknippen. scheelt echt.
    gr

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Hotelcoupons

    Kortingscode expedia.nl

    10HOTEL72HNL, geldig tot 23 februari, 10% van de prijs excl. tax, invullen bij coupon

  9. Top | #19
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard kortingscoupons hotels

    In het verleden ... had je vaak van die boekjes met daarin kortingscoupons voor hotels. Ik vraag me af wat voordeliger is van te voren boeken via een site of gewoon op de bonnefooi en dan de coupons gebruiken...
    Het voordeel van op de bonnefooi is dat je bv ergens langer kan blijven als het leuk is...of juist niet.
    Kortom, wat is wijsheid

    thnx
    meisje

  10. Top | #20

    Standaard Re: kortingscoupons hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk Berichten
    ...Ik vraag me af wat voordeliger is van te voren boeken via een site of gewoon op de bonnefooi en dan de coupons gebruiken...
    Dat antwoord is simpel. In 99% van de gevallen is de bonnefooi met de coupons goedkoper.

    Voorbeeld; afgelopen mei zaten wij in een hotel voor 45 dollar plus tax. De familie die wij ontmoette betaalde 99 euro voor dezelfde nacht, vooraf geboekt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •