wij overnachten in een hotel in florida city
op onze rondrit
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Homestead een idee?
Klein stadje aan de van de Everglades, met een hele hoop hotels, restaurantjes etc en een groot winkelcentrum. het ligt langs de weg van Miami naar de Keys.
wij overnachten in een hotel in florida city
op onze rondrit
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Ook wij hebben eea in overweging genomen en hebben in Florida City - Homestead Holiday Inn geboekt via Priceline. Ideaal tussen de Everglades en de Keys. We zijn zelf 2 dagdelen in de Everglades (middag en morgen) en dat is super te doen met deze tussenstop.
Succes
Hi
We komen smorgens vanuit Claerwater gereden en willen in de E-glades een ritje maken met de airboat en de crocodile farm bezoeken. Wie weet een leuk hotel in de buurt?
bedankt
Tamara
Hallo Tamara,
Wil je in de everglades zelf slapen is Rod and Gun echt een supergoed hotel, ook het eten vonden wij er super....(dit is in evergladescity)
het is een oud boothuis je kunt het google....
Wat je ook zou kunnen doen is naar Everglades Alligatorfarm in homestead gaan en dan daar in de buurt slapen is wel goedkoper denk ik....en die alligatorfarm is wel leuk ben ik vorig jaar geweest
wij verblijven altijd in Homestead, Travelodge Florida City. Ligging is centraal tov everglades, keys en Miami. De eigenaar Dhr. Patel is er bijna altijd en hij en zijn Familie zijn heel behulpzaam. zie ook tripadvisor.
Kamers zijn schoon en worden ook goed onderhouden. Ontbijt is uitgebreid en goed. een hele goede uitvalbasis.
Niet echt een hotel, maar we heel erg leuk gedaan en midden in de everglades.
Trail Lakes Campground Cottages
Fairway Inn, Homestead, prima voor een nacht of 2.
Best western Gateway to the Keys in Homestead/Florida City. Prima locatie, schone kamers, goede prijzen.
Best Western Gateway to the Keys
411 S Krome Ave, Florida City, FL 33034, Verenigde Staten
+1 305-246-5100
https://goo.gl/maps/1gvkNY2p7JP2
If it ain't Dutch it ain't much