Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hotel gezocht: Everglades

  1. Top | #1
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Hotel gezocht: Everglades

    hayhay

    Wij reizen van Miami naar de Everglades en reizen daarna door naar Orlando. Ik heb al begrepen dat dit eigenlijk teveel is op een dag. dus willen we een overnachting doen nadat we bij de Everglades zijn geweest.

    Iemand leuke tips???
    Het mag ook best een stukje rijden richting Orlando zijn als iemand een leuk idee heeft???

    Alvast bedankt en een fijne kerst!!!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    3

    Standaard Goede uitvalsbasis zuidkant Everglades gezocht

    Wij hebben gisteren onze eerste reis naar Florida geboekt , 2,5 week op de bonnefooi met huurauto. We gaan eerst voor 2 nachten naar TheWave Hotel op OceanDrive, dan door naar de Everglades.

    Wat is een goede uitvalsbasis om de zuidkant van de Everglades te bekijken. Florida City en Homestead liggen centraal maar daar lijkt verder niet zoveel te beleven. Key Largo is misschien weer iets te ver weg??

    mvg Rijn & Elvier
    Laatst gewijzigd door Njit; 08-01-08 om 09:07.

  3. Top | #3
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: goede uitvalsbasis zuidkant Everglades gezocht

    Je zou in Naples een hotel kunnen zoeken, daar zit je redelijk dichtbij Everglades City.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Goede uitvalsbasis zuidkant Everglades gezocht

    Moet je echt naar het visitor Center via florida City & route 9336 om een goed idee van de Everglades te krijgen ? Wij komen van Naples en wilden een overnachting nemen in Homestead of florida City om de volgende dag dan het park binnen te rijden. Een halve dag om enkele korte trails te lopen leek ons voldoende .

    Hoe zou je dagindeling er kunnen uitzien als je 's ochtens (vroeg) in Naples vertrekt en 's avonds (tegen 17:00u) in Miami wil toekomen ?

  5. Top | #5
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Goede uitvalsbasis zuidkant Everglades gezocht

    Naples naar Miami is iets meer dan 2 uur rijden, van de winter zijn wij vanuit Naples naar Everglades City gegaan om een boottochtje te maken vanuit de Everglades naar zee.
    Lijkt me ook geen probleem om dan via de 41 door te rijden naar Miami i.p.v. via Alligator Alley.

    Je kunt dan eventueel ook wandelingen maken op een aantal Boardwalks door de Everglades of een Indianen dorp, Alligatorfarm e.d. bezoeken.
    Laatst gewijzigd door mafo; 16-01-08 om 20:53.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Hotel in de Everglades

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een hotel in de Everglades, maar kan niet zoveel vinden.....
    We rijden vanuit Fort Myers naar Key West, met een overnachting in de Everglades. We gaan daar ook naar het Gator Parc.
    Heeft iemand tips? Ik wilde eigenlijk iets boeken in Everglades city, maar dat is volgens mij niet zo veel....

    Groetjes, Ingrid

  7. Top | #7
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: hotel in de Everglades

    volgens mij is er in de everglades zelf niet echt veel hoor.
    je kan in key largo overnachten, dan moet je de volgende dag nog een 2,5 uur rijden tot key west.
    Florida city is ook een mogelijkheid maar vind ik persoonlijk niets aan...
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  8. Top | #8

    Standaard Hotel, condo of appartement gezocht tussen everglades en Miami!

    Hallo

    In november gaan we naar florida en we zouden ook graag de everglades en miami bezoeken.

    Maar nu zoeken we een hotel of condo of appartement die daar ergens niet te ver van ligt.

    Zouden jullie iets weten?

    Alvast bedankt!

  9. Top | #9
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Hotel, condo of appartement gezocht tussen everglades en Miami!

    Wij gaan overnachten in het Doubletree in Naples en rijden dan de volgende dag richting Key Largo. Onderweg willen we dan de Everglades (shark valley) bezoeken.

    Is dat iets?

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Hotel, condo of appartement gezocht tussen everglades en Miami!

    Je kan een hotel in Miami nemen, ik zat op Miami Beach maar het is nog geen uur rijden naar de Everglades.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •