Ik ben dus Patricia en ik ben de vriendin van Daniel (juist ja de beheerder van dit forum).
Daniel is in zijn jeugd heel vaak naar Florida geweest met zijn ouders.
Toen wij anderhalf jaar een relatie hadden nodigden zijn ouders ons uit om met ze op vakantie te gaan naar Florida. Zo kon ik veel plekjes zien waar Daniel uit zijn jeugd goede herinneringen aan heeft. We hebben toen een week in Miami en een week in Orlando doorgebracht. In Orlando sliepen we in een villa met prive zwembad, erg luxe vond ik dat!
Ik heb erg genoten van die vakantie. Hoewel in Nederland iedereen me waarschuwde voor al het vette eten, heb ik echt genoten van de verse kreeft, heerlijke Caesar salades, de geweldigste filet mignon en roast beef en ga zo maar door. Je moet er alleen aan wennen dat je je bord niet leeg hoeft te eten :wink:
Drie jaar geleden zijn Daniel en ik voor de tweede keer naar Florida geweest. We hebben toen alleen een auto gehuurd en voor de eerste twee nachten en de laatste nacht een hotel geboekt in Miami. Via coupon boekjes die je op veel plaatsen (bijv. bij McDonalds) gratis meeneemt, slaap je in goede motels voor ongeveer $50 per kamer per nacht, vaak met gratis ontbijt. Wij hoefden nooit lang te zoeken naar een slaapplaats, er staan duidelijke kaartjes in het boekje en wij vonden eigenlijk overal meteen een plek.
Echt heel leuk om zo vrij te zijn in waar je naartoe wil gaan!

Inmiddels wonen de ouders van Daniel in Clearwater dus voor ons een heel goed excuus om regelmatig naar Florida te reizen :P

Overigens vind ik alle plekken die ik tot nu toe in Amerika heb gezien geweldig. Ik ben twee keer in New York geweest en wil daar nog veel vaker naar toe, Washington is mij heel goed bevallen en New Orleans is echt te gek.

Ik zou nog veel meer kunnen schrijven maar ben nu benieuwd naar alle andere gebruikers!

Rest mij iedereen veel plezier te wensen op dit forum. Ik vind het in ieder geval erg leuk geworden!

Groetjes, Patricia