Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 44 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard

    Wij hebben ook overwogen om een huis te kopen in Florida en we hebben gesprekken met Leante en van der Valk gehad. We zijn niet tot de grote stap overgegaan (misschien ooit), maar het viel ons op dat het in Florida voordeliger is om een huis te kopen van 1 of 2 jaar oud. Veel goedkoper dan nieuw op te laten leveren. Wij zouden al helemaal niet kopen bij van der Valk of Leante. Het kan echt veel goedkoper en er zijn genoeg real estates in Florida die net als zij de hele mikmak voor je regelen, zoals gras bijhouden, zwembad schoonhouden en eventueel het onderverhuren. Ook real estates waar ze Nederlands sprekende mensen in dienst hebben. Een paar avonden surfen op internet kan echt een hoop informatie opleveren. Gewoon bij google real estate Florida of wat dan ook intikken en je komt vanzelf wel weer overal uit.

    We kregen van Leante nog wel de tip om eventueel zelf een aantrekkelijke website te bouwen en op die manier zelf actief achter je verhuur aan te zitten. Dat kan ervoor zorgen dat je je villa inderdaad heel veel onderverhuurd.
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com

  2. Top | #32
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Je moet om een beetje rendement te hebben minimaal een bezettingsgraad hebben van iets van tussen de 70% en 78%...
    Meestal draai je bij 65% glad...

    Trouwens gaat daar de hypotheekrente weer omhoog...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-08 om 01:53. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #33
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    De rente gaat omhoog en ook de verplichte wind/storm verzekering knalt omhoog, de onroerend goed markt klapt naar beneden, Key West is ongeveer 30% naar beneden en er wordt geen huis verkocht, binnen kort zullen er heel wat mensen ten onder gaan, zij dachten te investeren zonder zelf geld te hebben, het was ze allemaal zo mooi verteld.

  4. Top | #34
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    De verzekeringen zijn dit jaar met (schrik niet) met 70% gestegen... maar daaintegen ging de autoverzekering 1% omlaag...

    Ik heb daar zelf zo'n hut... maar lekker weer dat wel... maar sinds vorig jaar zijn de verzekeringsmaatschappijen slimmer geworden...
    Wij houden het wel bij "state Farm" omdat we daar al jaren verzekerd zijn en toen ik aangaf weg te lopen, kregen we een fikse korting... en dat allemaal door die partij hurricanes vvan vorig jaar en de voorspellingen voor dit jaar slechtwaren fingen "even" de premies omhoog..

    En die management companies worden ook maar steeds duurder...

    Dus nu in deze tijd nog een huis kopen? No thanks!

    Vraag dit niet aan een makelaar, want die zegt dat je het snel terug junt verdienen,,, maar als jr het na een jaar zelf eens gaan na rekenen, kom je altijd bedrogen uit...

    Zijn wij even blij dat we niet mogen verhuren...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-08 om 01:54. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #35
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Als je je huis een paar jaar geleden kocht dan zit je wel goed, ik ken heel wat mensen die rond maart 2005 kochten, die zullen waarschijnlijk heel erg slecht slapen, alhoewel ze daar toch geen tijd voor hebben want ze werken twee banen om de hypotheek te kunnen betalen.(alleen de rente natuurlijk want geld voor aflossing hebben ze niet)

    Ach het is typisch amerikaans, de regering snapt hier ook niet veel van financieel management.
    En de jeugd wordt al snel geleerd om schulden te maken, doe je dat niet dan heb je ook geen toekomst, laten zien dat met schulden kunt werken dat is goed voor je credit score.

    Ik ben toch wel blij dat ik nog van een Nederlandse generatie afstam waar je eerst je geld spaart en het dan pas besteed, alhoewel ik ook van mening ben dat Nederland aan het veranderen is.

    Oeps ik wijk van het onderwerp af.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Re: Huis kopen in Florida...

    Onze ervaring is dat het niet veel uit maakt of je een nieuw huis pakt of een re-sale. Bij een nieuw huis heb je de garanties van de bouwer en je kunt alles zelf uitzoeken.Mischien dat dit bij een ouder huis wel verschil maakt (5+) Wat het manegement betreft wil ik toch een kanttekening maken. Wij hebben een jaar met een Amerikaanse management company gewerkt nl.: American Vacation Homes, nou wat we daar een bak elende mee hebben gehad, spullen die plotseling verdwenen waren, we kwamen zelf in ons huis en er was geen bestek meer!! Ons huis werd zonder overleg voor $ 35,- per nacht verhuurd, daar kun je nog geen hotelkamer voor boeken. Het huis werd niet goed schoon gehouden, betalingen van huur kwamen pas na 3 maanden. Ook werden er kosten opgevoerd van dingen die gerepareerd werden wat in werkelijkheid niet gebeurden.

    Denk er wel aan een management company is de enigste waar je contact mee hebt als je er niet bent. Ze kunnen je van alles vertellen, want je komt toch niet controleren of ze gelijk hebben!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-08 om 01:54. Reden: full quote eruit

  7. Top | #37
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Huis kopen in Florida...

    Hello,

    daar ben ik dan eindelijk weer eens... haha druk leven he, mensen komende uit de omgeving van Deurne hebben het altijd druk;-)

    Wij gaan (eindelijk!!!!) 16 december voor iets meer dan 2 weken richting Florida, en dat lijkt mij nou een goed moment om eens te kijken wat er allemaal mogelijk is mbt het kopen van een leuk stulpje...

    zou iemand kunnen adviseren waar ik het best langs kan gaan? of met wie ik contact moet opnemen?

    Hartelijk dank,

    mvg Harold

  8. Top | #38

    Standaard Villa kopen in Florida

    Hallo,

    Wij zijn aan het orienteren om een villa te kopen in Florida.
    De huizenmarkt is nu gunstig voor ons en de dollar nog veel beter.
    Wij willen het in tijden dat wij er niet zullen zijn verhuren.
    Wie heeft hier ervaring mee en zou ons een aantal tips kunnen geven?

    G en E

  9. Top | #39

    Standaard Re: Villa kopen in Florida

    Ik heb twee huizen in Fl.
    Verhuur ze zelf en zit ongeveer 9 maanden per jaar vol!

    Het is niet alleen de lage prijs en lage dollar!Houd rekening met sales ax, toeristenbelasting, verzekering en heel de rataplan.

    En belangrijker: ga met een goede broker in zee.
    Ik heb inmiddels geleerd dat daar veel verschil in zit.

    Voor de Orlando-regio kan ik je wel een betrouwbare aanbevelen (via PB)
    Take care!

    Florida Minded Biker

  10. Top | #40

    Standaard Re: Villa kopen in Florida

    Dank je voor je reaktie FMB.
    Wat we zoeken is idd in de Orlando regio, Wij dachten aan Davenport, Kissimmee of 1 van de andere aanleunsteden van Orlando.
    Wij staan uiteraard open voor aanbevelingen mbt brokers en hoe het financieel aan te pakken en waar je allemaal rekening mee moet houden.
    Is het verstandig om property management geheel uit handen te gevenen als je dit doet is het nog rendabel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •