Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 44 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #381
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik kreeg spontaan kippenvel toen ik het antwoord van koenkamphuys las.....en wij zijn nog niet geweest....:grin:
    In '97 wel rondreis gedaan van San Francisco naar LA en toen ook al onder de indruk......
    Wij kijken er enorm naar uit om eindelijk met ons gezinnetje weg te zijn van de dagelijkse dingen.......
    Ben blij dat jullie er na al die jaren nog minstens evenveel plezier aan beleven!!!!!

  2. Top | #382
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Wij zijn nog steeds van plan om "iets" te kopen in Florida. Onze voorkeur gaat nog steeds uit naar een condo/huis op de Keys. Het lijkt erop dat het de laatste jaren makkelijker is geworden om iets te kopen in Florida maar het lijkt alsnog een heel verhaal. Is er inmiddels al iemand hier die ook iets op de Keys heeft gekocht? Zo ja hoe is dit jullie bevallen en verhuren jullie ook en doen jullie dit toevallig via MC Exit? Alle ervaringen zijn welkom
    Laatst gewijzigd door angelique100; 16-05-13 om 09:56.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #383
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    @ remco

    zou jij mij misschien het mailtje uit 2011 willen toesturen (als je deze nog hebt) over alle bijkomende kosten van het kopen van een huis/condo in Florida. Zou fijn zijn om eens alles op een rijtje te hebben van iemand met ervaring . Dit mailtje was aan AkkerW

    Mocht er iemand anders zijn met een eigen woning in Florida die toevallig alles al op papier heeft staan,....ik zou jullie dankbaar zijn.

    Wij hebben inmiddels wat leuke condo's op Key Largo gevonden welke we over 2 maanden willen gaan bekijken. Wij willen wel gaan verhuren en er zelf ongeveer 6 weken per jaar verblijven. Wij beseffen dat het een gok blijft maar dit is iets wat we eigenlijk al heel lang willen de prijzen zijn nu redelijk betaalbaar (met hypotheek en aanbetaling). Uit ervaring weet ik dat het op de Keys vaak duur is om te huren en dan ook nog eens niet netjes en schoon. (zo anders dan bijvoorbeeld Orlando of Cape Coral) Ik denk dat als wij de prijzen wel netjes houden en zorgen dat het er super uitziet dan moet de verhuur toch geen probleem zijn. Wij zullen wel kiezen voor een resort opzet zoals bijvoorbeeld Kawama zodat wij geen omkijken hebben naar een zwembad onderhoud ed. Mijn vraag is eigenlijk aan de mensen die een huis of condo hebben en verhuren... Van welk percentage zijn jullie uitgegaan en welk op percentage zitten jullie nu?
    Laatst gewijzigd door angelique100; 27-05-13 om 10:03.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #384
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Een huis kopen zit er voor ons zeker niet in. Zal ook wel nooit gebeuren (tja misschien met de Lotto) nu heb ik een ander idee.
    Zijn er regels voor ? Geen idee.
    Ik ga het voorleggen.
    Mijn idee is als volgt.
    Ik koop een camper (rv)
    deze zet ik in de buurt van de luchthaven (of bij 1 van de Nederlandse permanente bewoners) deze gebruik ik zelf en verhuur ik aan andere.
    sleutels doe ik zelf (gewoon post of brengen in Nl of via de Nederlandse villa bewoners

    zijn daar regels voor of kun je dit gewoon afspreken/doen

    iemand ideeën hierover?
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #385
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    In villacommunities mogen doorgaans volgens de regels van de homeownersassociation geen aanhangers(met boten) danwel campers op de oprit staan. Daarom zie je dit soort zaken dan ook altijd op het binnenterrein van een self-storage geparkeerd staan.

    En een camper daar kopen zal geen probleem zijn, maar de verzekeringen en ook de diverse taxen en kentekenregistratie zal een probleem worden als je daar zelf niet woonachtig bent.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 03-07-13 om 20:05.

  6. Top | #386
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard

    Oké de eerste hobbel in mijn idee.
    Hoe kom ik daar achter?
    wat zijn deze taxen en hoe werkt dat met die kentekenregistratie.
    Ik heb al even gegoogeld (doe ik al een half jaar) maar kan er weinig over vinden.

    Bedankt voor deze site http://usa-campers.nl/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-13 om 23:26. Reden: 1+1
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  7. Top | #387
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Huis "light"?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    En een camper daar kopen zal geen probleem zijn, maar de verzekeringen en ook de diverse taxen en kentekenregistratie zal een probleem worden als je daar zelf niet woonachtig bent.
    Belangrijkste is wellicht nog een postadres waar men je kan bereiken en een bankrekening voor je betalingen (dat laatste vereist ook een adres).

    Misschien ander idee: er bestaan ook vakantiecommunities waar men geen villa's heeft maar een stacaravan of eventueeld een "manufactured home", zo'n huis dat ze in twee of vier stukken over de snelweg aan laten rijden. Meestal van alle gemakken voorzien en zeker van binnen erg fraai. Al zijn de meeste parken op ouderen gericht (van dat type zijn er echt enorm veel), mogelijk ook voor anderen. Geen idee. Mijn zwager en schoonzus hebben lang geleden eens de mogelijkheden daarvan bekeken, toen ze nog geen 50 waren. Niet gedaan, uiteindelijk jaren later een grote villa gekocht in Sebring, maar dergelijke mogelijkheden bestonden toen wel en nu mogelijk ook nog.

    In tegenstelling tot trailer parks waar mensen permanent wonen zien, in elk geval die vakantiecommunities voor ouderen, er erg prettig uit, vaak met mooie gemeenschappelijke voorzieningen als zwembad en golf.

    Je hebt dan een vast adres met ook de voordelen van een vast adres: een brievenbus, een geregistreerd adres waar je je zaken op doet. Nadeel: je idee van een RV op wielen maakt dat je elke keer ergens anders kunt gaan staan.

  8. Top | #388
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Juist koen. We willen uiteraard niet op 1 plek blijven. Orlando is momenteel wel ons favoriet maar de Vs is uiteraard veel groter
    we zullen dus moeten kijken naar mogelijkheden. Niet meteen voor volgend kaar maar voor de toekomst.
    We hebben nog even...

    fijne 4de july allemaal...
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #389
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Heeft iemand recent ervaring met het kopen van een Townhome of Condo in Davenport (aan 27). Prijzen rond de 120-150 duizend dollar voor fraaie exemplaren, maar wat zijn over het algemeen naast gas, licht, water, tv, internet, Managementfee de maandelijkse kosten. Bestaat er zoiets als k.k. Tegen welke belastingen loop je aan? En wat zijn de kosten als je op een Resort zit! Gezamenlijk betalen voor de voorzieningen lijkt me logisch! Een indicatie zou mooi zijn, maar het gaat mij ook met name over de ,,gelopen'' procedure.

  10. Top | #390
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Hallo Pzomerdijk,
    wij hebben begin 2012 een villa gekocht in Haines, iets zuidelijker op de 27. Ik zal je morgen wel een pb sturen met wat info. Groeten, Wendy



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •