Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 44 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #331
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    26

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Penpe bedankt, voor je reactie maar Kissimmee is niet primair het gebied waar ik in geïnteresseerd ben. Ik zoek meer bij zee en/of rivier.

  2. Top | #332
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixian Bekijk Berichten
    Het gebied op zich zelf ken ik eigenlijk niet, reed er vroeger altijd voorbij omdat ik dacht dat het niet de moeite waard was. Zij tracht mij van het tegendeel te overtuigen.
    Dat zijn meestal de beste plekken als je rust en ruimte zoekt. Ik zit ook in zo'n door toeristen vergeten gebied. Ben daar erg tevreden over.

  3. Top | #333
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    beervelde
    Berichten
    10

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Hi,

    Wij kochten in 2008 een townhome aan Tampa Bay.Goede prijs dachten we toen want reeds 40% korting. Inmiddels nog 50% gedaalt in waarde. Soit we zijn er nog steeds gelukkig mee.Hebben cash betaald dus geen zorg over geleend geld
    Waar ik je wil over verwittigen is dat huizen aan het water bijna dubbel zoveel propertytax betalen dan in Orlando.Ook verzekeringen zijn duurder omwille van het overstromingsgevaar.
    Let wel op dat de propertytax betaald is van de maanden voor je het koopt of je draait op voor het gehele jaar en daar is niets tegen in te brengen.
    De HAO en POA ben je ook verplicht iedere maand te betalen en als je in een resort zit heb je ook nog clubdues.
    Het lijkt allemaal een mooi plaatje maar kost wel veel.Met de verhuur kom je meestal niet toe en wij verhuren 70% van de tijd omdat we aan het water zitten ,in Orlando halen ze dit zeker niet.
    Ik weet niet wat jullie budjet is maar aan de Gulf blijft de aankoop duurder zelfs voor krotten. Location moet ook betaald worden.

  4. Top | #334
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Heeft iemand nog een goede link met meer informatie? Onze interesse gaat uit naar een condo (2 slpk) in een soort community met resort pool en andere faciliteiten. Liefst regio orlando-kissimmee-Davenport.

  5. Top | #335

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Wij zijn de afgelopen tijd ook geinteresseerd geraakt in het kopen van een tweede huis in Florida. Onze interesse gaat uit naar het gebied rond Maimi - Fort Lauderdale en er lijken soms hele interessante aanbiedingen (foreclosures) tussen te zitten.
    Wij zouden het willen verhuren aan vakantiegangers en snowbirds en het zelf zo'n twee keer per jaar willen bezoeken.
    Maar tussen iets moois zien en het daadwerkelijk kopen en goed op de rails krijgen zit een wereld van verschil - en die wereld kan wel eens weerbartsiger zijn dan je wil.
    Wij zijn dan ook nieuwsgierig naar jullie ervaringen:

    - met een lokale makelaar / vinden;
    - verhuren, bezettingsgraag, enz;
    - schoonmaken en klein onderhoud;
    - property management;

    Groeten Marc

  6. Top | #336
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Hallo Marc,
    In dit topic vind je daar al heel veel informatie over. Vooral ook over het property management gedeelte waar ik geen kaas van heb gegeten want wij verhuren ons buitenverblijfje niet. Het kopen van een huis is op zich niet heel erg ingewikkeld, maar uit een foreclosure zijn er wel extra complicaties. Als de transactie gebeurt als je al weer terug bent van bezichtigen, dan kun je de makelaar machtigen om dit voor je te doen. Met de makelaar in contact komen is niet zo heel lastig. Uiteindelijk staat bij elke aanbieding een naam en telefoonnummer en dan begint het gewoon bij een belletje.
    Veel succes met je zoektocht. We zijn benieuwd.

  7. Top | #337
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Hallo Marc,

    Ik ken een betrouwbaar en ervaren persoon die je kan helpen een huis te zoeken in de omgeving die je opgeeft. Hij is makelaar en kan je informeren over de juiste ligging als je wilt verhuren. Hij spreekt bovendien Nederlands en woont al jaren in Florida.

    Ik heb je ook een privé berichtje gestuurd hierover...

  8. Top | #338
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik ben zo jaloers op de mensen die een huis hebben in Florida! Zijn er hier die er ook vast wonen? De meeste blijken meer een vakantiewoning te hebben?

    Ik en mijn vriend zijn ondertussen ook al aan het kijken geweest, hoe verleidelijk Maar we gaan nog veel info moeten zoeken om een keuze te kunnen maken hoor. Mijn bachelordiploma laat me gemakkelijk toe om naar Amerika te verhuizen (overal een tekort aan verpleegkundige :P), het kriebelt wel. Wij hebben altijd al plannen gehad naar het buitenland te verhuizen, als kwam Amerika toen nooit op mijn lijstje voor. Florida heeft echter wel mijn hart gestolen

  9. Top | #339
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ook jouw "bachelordiploma" is geen garantie dat je daar zomaar kunt gaan wonen...
    Sinds 9/11 is er een hoop veranderd...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #340
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Heb nochtans al wat opgezocht en mits testen en de regio waar mensen nodig zijn, zou het toch wel gaan? Nu er is nog niets zeker hoor ^^ Ben uiteindelijk ook niet van plan heel mijn leven met mijn bachelor te gaan werken, aangezien ik nog 2 masters heb :P



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •