Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 44 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #141
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anna8 Bekijk Berichten
    Heb je in Florida een vergunning nodig om je huis te mogen verhuren?

    Als een huis koopt welke "zoned" is voor "Short Term Rental" kunt je vrij simpel bi de gemeente en /of county aanvragen.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #142

    Standaard Huis kopen - verhuizen naar Miami

    Hallo allemaal,

    Ik ben van plan voor een baan deze zomer naar Miami te verhuizen, gezien de gunstige dollar koers en natuurlijk het feit dat ik voor langere termijn ga, wil ik een huis kopen (condo/townhouse/loft etc). Nou ken ik Miami een beetje (ik heb in Orlando gewoond) maar niet zo dat ik echt zou weten waar ik precies zou moeten gaan wonen.
    Op het moment ben ik aan het kijken naar Hollywood, North Miami, North Miami Beach, Downtown Miami etc, maar ik zou graag willen weten of wijken zoals Miramar etc. ook goede wijken zijn, daar heb ik namelijk geen idee van. Toen ik eerder in Miami verbleef was ik altijd in Pembroke Pines en reed ik alleen vaak naar south beach (in south beach wonen is helaas een beetje boven het budget).
    Buiten dat ben ik alleenstaand en wil ik me wel graag veilig voelen in mijn woning, is het dan aan te raden om in een appartementen complex te gaan wonen (zodat ik op een hogere verdieping kan wonen), of zijn gated communities ook een idee?
    Kortom, als iemand er tijd voor heeft, zou ik graag weten waar je als alleenstaande meisje van halverwege 20 op moet letten als je naar Miami verhuist. Alles is welkom; tips; advies etc.

    Alvast bedankt!

  3. Top | #143
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen - verhuizen naar Miami

    Gladys, ik neem aan dat je je papierwerk om er te mogen verblijven en werken al geregeld hebt. Ik ben benieuwd hoe je dat hebt aangepakt. Voor goede tips ben ik erg te porren.

    Ik ben niet in Miami of suburbs bekend (Pembroke Pines scheur ik voorbij over US27/Okeechobee road naar mijn huis ga) maar algemene info over huis kopen in Florida vind je in dit topic, al is het wel allereerst gericht op kopen van je tweede huis aldaar.

  4. Top | #144
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Huis kopen - verhuizen naar Miami

    Hallo Gladys,

    Ook wij zijn benieuwd hoe je dit hebt aangepakt en of je alle vergunningen etc al binnen hebt. En ook hoe je een baan hebt weten te vinden.

    Helaas weten wij in Miami alleen de omgeving van het vliegveld en verder zijn we totaal niet bekend in de wijken er om heen.

    In ieder geval veel succes.

    Groetjes,

    Sjon, Bianca en Romy

  5. Top | #145
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Huis kopen in Florida-omgeving Davenport

    Hier............. http://mfr.mlxchange.com/Pub/EmailVi...08&s=MFR&t=MFR eet je hart eruit.

    Alle 8 bank owned en voor een appel en een ei. Je moet er wel verdomd snel bij zijn. Want ze zijn zo weg. De mail kreeg ik vandaag. Sla je slag.

    Groet Michael.
    Laatst gewijzigd door Michael; 08-01-10 om 18:21.

  6. Top | #146
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Huis kopen in Florida-omgeving Davenport

    O, ? Dat is lullig voor haar.
    Maar exact dezelfde huizen zijn ook voor dit bedrag bij andere makelaars te koop.
    http://www.realtor.com/property-deta...34759_c3952c04

    Groet Michael.

    P.S. Voor ruim € 647000 heb je ze alle acht.
    (was ik maar rijk)
    Laatst gewijzigd door Michael; 08-01-10 om 21:14.

  7. Top | #147

    Standaard Re: Huis kopen in Florida-omgeving Davenport

    Maar het zijn niet voor niks foreclosures, dat zijn vaak of oude huizen, of in mindere buurten, maar ook wel betere buurten maar dan weer vaak met hoge maandelijkse gemeenschappelijke lasten. En wat ook belangrijk is, voor eventuele verhuur heb je van de Polk een vergunning nodig en ook die krijg je niet voor elke wijk.
    Hiervandaan lijkt het allemaal mooi en goedkoop, echter er komt vaak nog heel wat bij zeker ook qua regels etc.

    Gr Edward.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-10 om 17:49.
    Kentcourt

  8. Top | #148
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Huis kopen in Florida-omgeving Davenport

    O, dat zal best wel. Foreclosures hebben meestal betrekking op het feit dat de hypotheek niet meer betaald kan worden en de bank de boel overneemt om de borgstelling te garanderen. Maar oud zijn ze beslist niet hoor. de meeste zijn uit 2005 en 2006. Kan dus ook niet echt op instorten staan.

    Ook lijkt het mij logisch dat als je in een betere buurt zit, je HOA hoger is (of betaald). Maar daar trek je natuurlijk meer meer mensen mee tov een "mindere buurt".

    Voor wat vergunningen betreft. Al deze huizen zijn short term rental, volgens de makelaar.
    Laatst gewijzigd door Michael; 08-01-10 om 22:10.

  9. Top | #149
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Huis kopen in Florida-omgeving Davenport

    @Marischka;
    Misschien heb je wat aan deze tip; van 26 t/m 28 maart is er een 2nd home beurs in Utrecht, daar staan ook mensen die je kunnen voorlichten over het kopen van een huis in Florida. Succes, Anita.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-10 om 17:50.

  10. Top | #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tans4USA Bekijk Berichten
    Misschien heb je wat aan deze tip; van 26 t/m 28 maart is er een 2nd home beurs in Utrecht, daar staan ook mensen die je kunnen voorlichten over het kopen van een huis in Florida. Succes, Anita.
    Klopt, maar deze vergeten nog wel eens de minpunten te noemen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Voor wat vergunningen betreft. Al deze huizen zijn short term rental, volgens de makelaar.
    Bij wijziging eigenaar dient de vergunning opnieuw aangevraagd te worden!
    En dat is geen garantie dat je hem ook krijgt. En het gaat niet alleen om de HOA, ook de onroerend zaak belasting is vaak hoger.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Maar oud zijn ze beslist niet hoor. de meeste zijn uit 2005 en 2006. Kan dus ook niet echt op instorten staan.
    Volgens mij zijn ze van 97,98 2x, 01 ,02, 05 2x en 06 dus 5 van voor 2005!
    Overigens dienen ze wel weer ingericht te worden. En ik zie weing over de zwembaden en eventuele verwarming en dat is voor verhuur wel belangrijk. Tevens moet je ook wel op zoek naar betrouwbaar management en de engelsen gebruikten vaak Ridge VacationHomes en dat is geen beste partij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-01-10 om 17:54.
    Kentcourt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •