Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 44 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #271
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Kun je hier ergens op dit forum voorbeelden vinden van advertentie links ?
    Ik heb er al eerder twee doorgekregen maar staan er niet ergens "openbaar" meerdere advertentie sites. Lijkt me dat eventuele huurders juist op het florida forum op zoek gaan naar sites waar ze villa's kunnen huren. Kan tuurlijk zijn dat het hier allang ergens te vinden is maar zo ervaren ben ik hier nog niet. Uiteraard begrijp ik wel dat ik hier zelf geen reclame mag maken voor eigen huizen omdat het dan een marktplaats gevoel geeft.

  2. Top | #272

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dat alarm is het eerste wat ik uitschakel, en pas weer inschakel als we weg gaan.
    Dat mag niet hé Gerrit! Dat is zelfs strafbaar [-X
    (maar ik zal het niet verder vertellen hoor :lol

  3. Top | #273
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    In het weekend van 18 t/m 20 maart is er in de Jaarbeurs Utrecht een second home beurs, met diverse seminars. Ik zou daar eens gaan kijken.... en je laten voorlichten, geloof mij, doen!

    Succes!

  4. Top | #274
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    @ R.Teeuwsen ; hoe hoog staat je heater voor 17.50 per dag ?

    Wij hebben gekozen voor een baby fence bij het zwembad. Kan iedereen zelf beslissen of je het nodig hebt of niet. Dan hoef je niet op dag 1 het alarmpje op de deur af te zetten :-)

  5. Top | #275
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door akkerw Bekijk Berichten
    Kun je hier ergens op dit forum voorbeelden vinden van advertentie links ?
    Ik heb er al eerder twee doorgekregen maar staan er niet ergens "openbaar" meerdere advertentie sites.
    Nu breekt toch écht m'n klomp...
    Ik weet niet waar je het nu over hebt hoor... Ik heb je via een PB, 2 links doorgegeven...

    En nu zeg je dat deze niet openbaar staan...
    Vrijwel iedereen kent villas2000.com, maar jij kunt ze niet vinden?

    Da's jammer...
    Ik haak ook af. Met alle respect, maar dit is vechten tegen de bierkaai.
    Of water dragen naar de zee... enz. Ik heb hier in ieder geval echt geen zin meer in...

    Have a good one... :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #276
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik geef aan dat ik er twee heb ontvangen !! Heb er zeker naar gekeken maar zijn er nog veel meer en lijkt me handig dat huurders daar naar kunnen kijken. Zoals je ook diverse info kunt lezen over vliegtuigmaatschappijen. Inderdaad erg jammer.

  7. Top | #277

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik haak nog niet af maar heb wel een vraagje voor Akkerw.

    Op 16 februari schrijf je; En gaat zo'n mb mensen inchecken en bijv. de electriciteitsstand opschrijven ?

    En gisteren schrijf je; wij rekenen als volgt : bij onze huurprijs zit vijf dollar per dag inbegrepen en verbruikt een huurder meer dan betaald de huurder 0.15 per kwh

    Wie schrijft er dan nu de meterstand op???:-k

  8. Top | #278
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Gelukkig !
    Wij hebben geen MB dat alles regelt maar hebben wel alles geregeld (diverse mensen) er is iemand die voor ons de huurders incheckt en de standen opschrijft.

  9. Top | #279
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Ik heb in heel wat villas gezeten, maar nog nooit een schakelaar o.i.d. gezien bij schuifpui dan wel voordeur :-k
    ( behalve dan dat kleine alarmpje waarvan wij meteen de batterij verwijderen )
    Hmm bij de villa die ik had was de batterij al leeg, dus geen alarm.
    Bij Club Cortile (townhome) meen ik toch echt te hebben gemerkt dat als de deur open gaat, de airco stopt en deur dicht = airco aan.

    Kan ook zijn dat ik gek wordt hoor, maar daar praat je over een townhome zonder zwembad, dus is ook geen alarm nodig als er een kind bijv. richting het zwembad gaat. Er zullen vast wel onderbrekers op de markt te krijgen zijn en mogelijk daar zijn toegepast. Of ik had een zonnesteek. :razz:

  10. Top | #280
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door akkerw Bekijk Berichten
    om aan te geven dat ik wel degelijk nadenk en niet zomaar iets begonnen ben
    Als ik de discussie nalees, heeft er volgens mij niemand gezegd dat je zo maar iets bent begonnen en al helemaal niet dat je niet zou nadenken. Wel blijkt uit je vragen dat je een forse kennisachterstand hebt, dat is geen schande en je bent nu zelf toch bezig om die achterstand in te halen? Ik denk dat dat de reden is dat er welwillend en uitgebreid op je berichtjes wordt gereageerd. Ik zou er wel voor zorgen dat je niet over de iiratatiegrens gaat, zodat de hulp afhaakt. Je zou je iets pro-actiever op kunnen stellen. Zo stel je terecht ergens dat je hier geen reclame mag maken voor de verhuur. Maar je mag wel een link in je openbare profiel plaatsen. Doe dat dan, man!

    Terzake: Mij valt op dat je niet zo respectvol en positief over je klanten praat. (veronderstel dat ze de deur open laten staan...of wij hebben daar geen last van). Begin nu eens met te redeneren vanuit het perspectief van je klanten, ook hier. Ieder forumlid is immers ook een potentiele klant. Wat is belangrijk om een fijn vakantiegevoel te hebben? Kleine lettertjes helpen daar niet bij, en ook ingewikkelde constructies met naheffingen over het stroomverbruik niet.

    Zorg dat je je markt kent en weet wat de concurrent doet. Natuurlijk zijn er ook prijsuitkleders die met allerlei toeslagjes werken. Maar wat is de trend? Een all in prijs, toch? Als we toeslagen willen betalen, gaan we wel naar Center Parks. Een klant wil lekker op vakantie, voor een bedrag en geen gezeur. Leg ze in de watten! Er zijn verhuurders die de verwarming van het zwembad al een dag voor aankomst aanzetten. Dat is verwennerij! En reken maar dat deze service, links of rechtsom, is ingecalculeerd. Wij waren eens in een villa waar op iedere deur stond wat er verboden was. Nooit meer terug gegaan!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •