Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 44 EersteEerste ... 3341424344 LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #421
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Beste Bernard en Claudia,
    Allereerst welkom op het forum en in het bijzonder bij het selecte groepje van eigenhuisbezitters in the Sunshine State.

    Ik vind de timing wel bijzonder. Aan het begin van de coronacrisis zijn jullie aan het zoeken gegaan en terwijl geen Europeaan het land meer in kwam, hebben jullie daar een huis gekocht. Begrijp ik nou dat jullie uiteindelijk een huis hebben gekocht zonder het 'live' te zien, en het dus nog altijd niet hebben gezien? Dat vind ik wel heel bijzonder en dan moet je wel een onbegrensd vertrouwen hebben in de tussenpersoon. Goed in elk geval dat jullie daar tevreden over zijn, maar persoonlijk zou ik toch een jaartje gewacht hebben en zelf gaan kijken voordat ik zo'n stap zou nemen, uiteindelijk gaat het niet om een paar tientjes.

    Van de andere kant, ons verhaal was ook behoorlijk ongemiddeld. Wij hebben (wel op een plek die we kenden) een huis laten bouwen en in het jaar dat de bouwer bezig was, zijn we niet een keer langs geweest (wel hadden we familie die ons zeer regelmatig met foto's verblijdde en een oogje in het zeil hield).

    Met foto's zijn we hier altijd blij ;-).

  2. Top | #422
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Neem anders maar even contact op Met Ron Biegelaar - Dutch Realtor in Orlando

    Écht TOP service..

    https://www.facebook.com/dutchrealtor/
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #423
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ha ha wij hebben ons huis ook "ongezien" gekocht net zoals Bernard en Claudia en super geholpen door bovenstaande Dutch Realtor Ron Biegelaar, wat bezichtigingen gedaan online, heel spannend allemaal. Het huis gekocht in juli 2019, 2 weken gebleven voor het inrichten en in december nog 2 weken geweest toen Covid, helaas was dit niet voorzien, dus vanaf januari 2020 helaas niet meer geweest. Wel verhuurd gelukkig en wij hebben Monique Biegelaar, de vrouw van Ron als propertymanager, dus blijft in hun familie Eigenlijk nog een hele hoop zaken te regelen maar helaas travelban........
    Laatst gewijzigd door sunnyrojo; 08-03-21 om 16:33.
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  4. Top | #424
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ook wij hebben een nieuwbouw woning gekocht in Florida in de plaats Clermont, ook uitgezocht door middel van een video verbinding en foto's en gelukkig in December wel tijdens het bouwproces nog even kunnen zien en binnen kunnen lopen.

    Het huis is bijna klaar dus binnenkort naar Amerika voor de opleverings inspectie en de closing. En dan gelijk even zorgen voor de beveiliging en het camera systeem op het huis en alvast beginnen met de inrichting. Oplevering is een paar maanden eerder dan gepland maar we hopen er straks in juli te kunnen verblijven tijdens de vakantie en het is de bedoeling om er straks permanent te gaan verblijven, maar dat wordt de volgende stap.

    En hierbij een foto van een paar weken geleden.


    Laatst gewijzigd door JeroenB; 08-03-21 om 22:35. Reden: Foto's

  5. Top | #425
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Gefeliciteerd met jullie aankoop, en welkom op het forum, en welkom in het rijtje van huizenbezitters ! Goed te horen dat jullie positieve verhalen hebben, en vertrouwen is het belangrijkst uiteindelijk. Wij hebben hele goede ervaringen met Ron Biegelaar, zoals hierboven ook al een paar keer genoemd, zouden wij ook van harte aanbevelen, en meer dan dat zelfs ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #426
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Gefeliciteerd Jeroen en inderdaad welkom in het rijtje van huizenbezitters!
    Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus en december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, augustus 2020, augustus 2021 bezoek onze Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
    2015, 2017, 2020 Westkust USA,

  7. Top | #427
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Wij hebben hele goede ervaringen met Ron Biegelaar, zoals hierboven ook al een paar keer genoemd, zouden wij ook van harte aanbevelen, en meer dan dat zelfs ;-) !
    Hier sluiten wij ons met volle overtuiging bij aan. We hebben vorig jaar zomer ons huis in Clermont verkocht. Door Covid19 op afstand en alles via de post en mail, heel aparte ervaring trouwens. Op dat moment hadden wij Ron & Monique als ons management. We zaten toen nog niet zo heel lang bij hen maar kunnen als "ervaringsdeskundigen" alleen maar bevestigen dat dit een topmanagement is. We dachten jarenlang een goed en betrouwbaar management te hebben, maar uiteraard waren er ook wel eens wat irritaties, die in de loop der jaren steeds vervelender werden. Pas toen we na bijna 10 jaar naar Ron en Monique waren overgestapt, en dus goed konden vergelijken, werd ons duidelijk wat we jarenlang hadden gemist. Ze leveren echt topkwaliteit en het zijn bovendien geweldig aardige en gezellige mensen. In korte tijd zijn het vrienden van ons geworden en zodra we weer mogen vliegen is een bezoek aan hen het eerste wat we doen.
    We zijn ons nu aan het oriënteren om een ander optrekje terug te kopen aan de westkant van de VS, maar sluiten ook Central Florida zeker niet uit. Als de keuze weer op Florida valt dan weten wij nu al wie ons management gaat worden.

  8. Top | #428
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Jeroen, ook jij welkom bij de vereniging eigen huis in Florida zoals een forumlid het ooit noemde.

    Ik blijf het een bijzondere stap vinden om een huis te kopen zonder het persoonlijk te zien. Hoe kun je een indruk krijgen van de omgeving, de ligging, de bereikbaarheid… het lijkt wel married-at-first-sight! (Dat liep minder goed af) Ik hoop dat jullie desondanks heel veel plezier zullen beleven aan je buitenhuisje.

    Binnenkort erheen voor de inspectie en closing. Nou zijn de reisbeperkingen die Trump heeft afgekondigd nog volop van kracht. Hoe gaan jullie dat doen?

  9. Top | #429
    Vaste Bezoeker JeroenB's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2020
    Locatie
    Lelystad en binnenkort Clermont
    Berichten
    109

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Koen, We hebben gewoon een rondtour gehad met een beeldverbinding ook door de wijk heen en wisten dus goed waar het huis gebouwd ging worden. Zo ook de modelwoning uitermate goed bekeken alleen het gevoel van de ruimte/grote was wat beperkt maar dat konden we aan de hand van de maatvoering natuurlijk even uitmeten en in NL zien. En het is ons in werkelijkheid alleen maar meegevallen en we zijn erg blij met de locatie en met het huis zelf. Nu straks alvast wat eerste dingen gaan regelen zodat we van afstand ook zicht hebben op het huis en zorgen dat de tuin onderhouden gaat worden en dan hopelijk volgend jaar alles inpakken en verhuizen.

    En ja, het is een klein gokje maar je hebt altijd de optie om het te verkopen als je toch wat anders wilt.

    In december hadden we toestemming van de ambassade om direct te reizen en nu helaas nog geen bericht terug dus reis ik om via Aruba en verblijf daar 14 dagen, tenzij ik morgen nog wel bericht krijg van de ambassade dan zet ik de reis meteen om en ga ik rechtstreeks.

  10. Top | #430

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Spannend hoor zo’n grote aankoop zonder het eerst gezien te hebben, maar gezien de afstand kan ik het me goed voorstellen hoor. Risico’s horen bij het leven en ik hoop dat jullie je geluk mogen vinden in de Sunshine state! Wij waren van plan te verhuizen, maar door persoonlijke omstandigheden gaat het niet lukken. We hebben inmiddels wel een mooi huis hier kunnen kopen en zijn aan het kijken voor car finance in the Netherlands want we vinden dat we wel een nieuwe auto verdienen (het spaargeld is alleen even op...). Mijn dochter heeft het wel steeds vaker over Florida, ik zou het haar van harte gunnen als ze zich daar zou mogen vestigen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-11-22 om 00:04.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •