Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 44 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #281
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    .......Bij Club Cortile (townhome) meen ik toch echt te hebben gemerkt dat als de deur open gaat, de airco stopt en deur dicht = airco aan..........

    Ok bij diverse hotels, meestal kamers met schuifpui, meegemaakt o.a. Hilton Daytona Beach. Schuifpui open = airco uit.

    Knaapje

  2. Top | #282
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik snap het "kleine lettertjes probleem" voor sommige niet zo,..
    Waarschijnlijk is het rondom de verhuur in Disney niet erg standaard maar rondom Cape Coral en de Keys wordt dit heel veel gedaan. Ook dit jaar weten wij dat we weer zullen moeten bijbetalen niets mis mee. (wij verbruiken thuis immers ook 2x zoveel als een doorsnee huishouden).
    Zolang het duidelijk staat aangegeven prima toch,..!?

    Dat AkkerW veel vragen heeft en naar ervaringen vraagt van andere huizenbezitters (en teleton die overal verstand van heeft :wink is toch juist heel positief. Wij zouden ook graag een huis kopen in Florida maar juist alle haken en ogen houden ons (nog) tegen omdat er zoveel bij komt kijken en er zoveel onduidelijkheden zijn. Knap dat hij de knoop wel heeft durven doorhakken. Het adverteren om zo de toekomstige huurders te bereiken lijkt mij niet echt een probleem. Zoek eens op google met de zoekwoorden die jij zelf zou gebruiken als je een villa zou willen huren en kijk waar je uitkomt,..mischien kun je je daar bij aansluiten. Zelf een website maken (laten maken) en bv adverteren via google adwords . Hier een foto van je huis als avatar plaatsen. Juist nu het alles zelf regelen erg populair is denk ik dat er ook veel mensen zijn die liever huren van een Nederlander/Europeaan dan via Amerikanen of Engelsen zeker als zij voor de eerste keer naar Florida gaan.

    Stuur mij anders even een pb met wat foto's of link waar het huis te zien is, ik krijg vrij regelmatig vragen van bekende die vragen waar en hoe ze een huis moeten huren.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 19-02-11 om 11:16.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #283
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik heb eerder het idee dat AkkerW een beetje twijfelend is of hij het allemaal op de juiste manier geregeld heeft en meer onderbouwing zoekt voor het hoe en waarom andere villa eigenaren dingen op dezelfde dan wel andere manier regelen.

    Misschien dat een van de andere villa verhuurders gewoon eens goed kan omschrijven hoe hij/zij dat allemaal regelen rondom hun verhuur villa aan de andere kant van de plas.

    Als je zelf niet eerder aan huren hebt gedaan kan het knap lastig zijn om de materie te doorgronden heb ik laatst zelf gemerkt met het kijken naar verhuur van vastgoed in NL. Als je kritisch kijkt doemen er continu bergen van vragen op waar je antwoord op wilt hebben. Dus ik kan me zeker voorstellen dat je met vastgoed zover weg nog minder rust hebt uit het oogpunt van of je alles wel goed hebt geregeld.


  4. Top | #284
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    @ verwijderd en Akkerw (en andere die meedoen in deze discussie)

    Ik heb Akkerw aangeboden om per PB alles op een rijtje te zetten en hem overal mee te helpen waar nodig. Ik heb geen reactie van hem ontvangen, vandaar dat ik ben afgehaakt.
    En aangezien ik iemand ben die alleen eerlijk en oprecht mensen een mooie vakantie wil laten beleven zonder achteraf een verrassing van een extra electra rekening e.d. ondanks dat het in de huurvoorwaarden staat, mensen lezen de huurvoorwaarden bijna nooit en als ze ze wel lezen hebben ze geen idee hoeveel een heater verbruikt, dus is dat moeilijk in te schatten voor huurders. Ook heb ik aangeboden om een betrouwbaar managementbureau aan te bevelen. Ons managementbureau werkt al jaren voor ons in volle tevredenheid. Wij bepalen zelf wie er in ons huis gaat, wij hebben daar zeer goed overleg over zodat er geen dubbele boekingen ontstaan. Zij vragen aan ons of een bepaalde periode verhuurt mag worden en geven dan de naam van de gasten die er in gaan, zodat wij dat weer kunnen verantwoorden in de boekhouding. Alle rekeningen worden keurig op tijd betaald zodat niet ineens de telefoon/electra of zoiets afgesloten wordt. Zie dat maar even snel te herstellen vanuit Nederland. Ook het zwembad wordt (wekelijks!!) onderhouden zodat het geen groene vijver wordt. En als ik dan een sneer krijg hoe hoog de verwarming van het zwembad staat voor €17,50 breekt mijn klomp echt. Wat dacht je van een nieuwe heater in je zwembad, volgens mij moet je wel afschrijving meenemen in je berekeningen per dag. En met $5,- aan electra kom je er echt niet hoor. Als je een huis koopt in Florida en je wil er winst mee behalen met verhuur, helaas dat gaat niet lukken..... als je het kostendekkend krijgt is het mooi. Geniet er gewoon van zodat je later daar lekker oud kunt worden.....
    Maar één ding nog: wees eerlijk tegen je klanten, dat is het aller belangrijkste, maak vaste prijzen voor alle 'extra's' en wees niet bang dat gasten de schuifpui open laten staan, dat doen ze echt niet hoor. Als ze naar binnen willen willen ze afkoelen, en bij een open schuifpui lukt dat niet want dan is het binnen net zo warm als buiten.
    Heb vertrouwen in je gasten!! Ik steek nog een keer mijn hand toe om je op weg te helpen, de keus is aan jezelf!

    Greetz, Remco

  5. Top | #285
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ben blij dat er nog mensen zijn die wel positief op mijn berichtjes reageren ! Ik zie dit inderdaad als een forum waar je ervaringen en meningen kunt uitwisselen. Ik ben van mening dat ik e.e.a. echt goed geregeld heb. Ik werk absoluut niet met kleine lettertjes electra is gewoon een onderwerp van mijn agreement waarin huurders precies kunnen zien hoe e.e.a geregeld is. En mijn verhaal over open deuren is gewoon iets wat ik van andere huiseigenaren heb die hele hoge rekeningen hadden. Mijn manier van werken m.b.t. de electrica was dus als tip voor mensen met zulke rekeningen maar zelfs die tip werd omgetoverd tot iets negatiefs voor sommige. Mijn grootste belang is tevreden huurders voor diegene die daar aan twijfelen. Vandaar ook bijv. mijn vraag over bankkosten. Het gaat mij niet alleen om mijn eigen bankkosten en ben blij met alle tips die ik van iedereen krijg. Ik vind het ook belangrijk om bankkosten voor huurders zo minimaal mogelijk te houden en daarom heb ik het onderwerp aangesneden. Kortom ; hoop dat iedereen alle berichtjes positief kan blijven benaderen en we elkaar kunnen adviseren.

  6. Top | #286
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    @Akkerw

    Waarom neem je nou niet gewoon een managementbureau, dan ben je al je kosten kwijt qua overschrijvingen van banken. Zij regelen alles voor je. En hier in NL regel je hetzelf.... Je borg ontvangen in euro is uitbetalen in euro, hier kost dat niets.
    Ik heb ING internet banking en zet de borg al in het systeem zodra de betaling binnen is, onze gasten hebben dan een dag na vertrek de borg al terug, makkelijker kan niet.
    En als er echt wat is, dan haal je hem uit het systeem, maar dat komt echt nooit voor.....
    Het enige wat je af en toe moet doen is een flinke som geld overboeken naar je Amerikaanse rekening zodat je daar je managementbureau van kan betalen, want die schieten alle rekeningen voor. Ik heb helemaal geen bankkosten.... Ik krijg elke maand een afrekening volledig gespecificeerd en betaal dezelfde dag via online banking van mijn Amerikaanse rekening de nota van het managementbureau. Maar dat komt omdat ik 95% vanuit Nederland boek, als je alleen je managementbureau de boekingen laat doen, dan hoef je niet eens te betalen maar verrekenen ze alles met de betalingen van je gasten. Ik snap niet dat je geen professioneel managementbureau in de hand neemt , ik denk dat de kosten van een managementbureau met verstand van zaken minder kost dat de 'vrienden' die je er nu hebt zitten. Nu heb je er toch ook geen zicht op of je woning stiekum wel/niet wordt bezet door gasten waarvan jij geen weet van hebt.... Ik ben nieuwsgierig of die vrienden meteen voor je klaar staan als je heater of airco stuk gaat... schieten die de ruime $ 3000,- even voor??
    Een goed managementbureau wel!!

  7. Top | #287
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Vorig jaar ging onze Aircon kapot... Wat een armoe... (gelukkig waren wij er op dat moment zélf)

    We betaalde voor een nieuwe (gelijk maar eentje gekocht met een lichte overcapaciteit) "sléchts" US$ 3800,- incl. arbeidsloon...

    Er zullen inderdaad niet veel vrienden zijn die dit bedrag "even" willen/kunnen voorschieten...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #288

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik ga volledig akkoord met wat r.teeuwsen schrijft. Maar dat wist hij al!

    Het motto, alles wat je zelf doet doe je beter, gaat voor een huis over de plas niet op.
    Je bent of een solo player of een team player.
    Als solo player en of controle freak koop je best een huis naast je deur om te verhuren.
    Maar ga dan niet op vakantie want dan kan een huurder de deur laten openstaan...:-#
    Of je bent een team player, laat je dingen los en heb je vertrouwen in je property manager.
    Een tussenweg is er niet maar die keuze zal je zelf moeten maken.
    Succes!\\/

  9. Top | #289
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik zal nog even mij vraag over 17.50 per dag en hoe hoog staat de heater toelichten. Ik stel die vraag namelijk niet om iemand te irriteren. Ik heb huurders die in de maanden jan, feb en maart 80F een fijne temperatuur vinden. Maar er zijn ook huurders die de pool heater hoger hebben willen staan. Ik vraag dus aan huurders wat ze willen. Misschien dat dit mijn vraag verklaard ?
    M.b.t. solo player en teamplayer ; ik heb juist een team van mensen dat e.e.a voor ons regelt. Ik heb hier nogal wat negatieve dingen van een MB gelezen dus het is toch niet erg om te bekijken of dingen niet anders geregeld kunnen worden. En tuurlijk als je wel de juiste MB'er hebt gevonden en erg tevreden bent dan begrijp ik dat dit de uitkomst is.

  10. Top | #290
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door akkerw Bekijk Berichten
    Ben blij dat er nog mensen zijn die wel positief op mijn berichtjes reageren ! ....maar zelfs die tip werd omgetoverd tot iets negatiefs voor sommige.
    Volgens mij zet je de wereld met je opmerkingen op z'n kop. Loop hier al een tijdje mee en zie zelden of nooit negatieve reacties op dit doorgaans vrolijke forum. Ik kan ook in deze hele discussie nergens vinden dat er iemand negatief tegen jou doet. In tegendeel. Wel kritisch! En dat is logisch want je gebruikt niet altijd lekkere argumenten. Zie het voorbeeld van de airco en de openstaande deuren.
    En mijn verhaal over open deuren is gewoon iets wat ik van andere huiseigenaren heb die hele hoge rekeningen hadden.
    Je komt hier op het forum toch hopelijk met suggesties en opmerkingen waar je zelf achter staat?

    Verder geef je nogal wat tegenstrijdige signalen af. Enerzijds barst je van de vragen, anderzijds vind je dat "e.e.a." wel goed hebt geregeld. Het is toch niet gek dat je daar dan kritische reacties op krijgt? Even wat citaten uit jouw berichten:

    Waar ik van geschrokken ben zijn de bankkosten die er nog bij komen bij het verhuren
    heb geen idee wat een MB rekent
    Vragen willen stellen zoals ; hoe draag je de 11% tax af die de huurders betalen ? Aan wie en wanneer ? Waar kun je betrouwbare schoonmakers inhuren ? Hoe loopt de verhuur van jullie huis ? Waar loop je tegen aan met verhuren ? Waar adverteer je en ga zo nog maar even door.
    Ik ben van mening dat ik e.e.a. echt goed geregeld heb.
    Ik zie dit inderdaad als een forum waar je ervaringen en meningen kunt uitwisselen.
    Als er wordt gereageerd, lijkt het soms of je de reactie negeert en stel je de vraag gewoon weer opnieuw. Of kwalificeer je een reactie als negatief als hij je kennelijk niet aanstaat. Forumleden komen hier dan wel voor hun plezier, maar ze zijn niet van de Stichting Vakantiebezigheid.

    Nog wat opmerkingen: Er zijn hier op het forum verschillende eigenaren die verhuren. Zij dragen hier hun steentje bij en uit hun expertise blijkt dat ze hun zaakjes voor elkaar hebben. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat ze het altijd met iedereen eens zijn. Maar ze kweken wel goodwill. Dat zou voor mij, als fervent huurder, bijvoorbeeld een reden kunnen zijn om ooit zaken met hen te doen.

    Bekijk het forum dus vooral ook van de commerciele kant: ook een kritisch forumlid is een potentiele klant. Wanneer iemand de discussie kritisch volgt, zou hij toch best eens belangstelling voor je villa kunnen hebben? Het is aan jou om hier als beginnend verhuurder een degelijke, betrouwbare, solide, zakelijke, eerlijke, kundige en sympatieke indruk te maken. Verkoop en verhuur is immers vooral een kwestie van gunnen. Mond tot mondreclame kost je niets, juist daarom is het een kostbaar goed.

    Met opmerkingen over de reacties zoals jij ze nu maakt, vergaat mij eigenlijk de lust ook wel een beetje om actief aan een discussie met jou mee te doen en jaag je volgens mij ook nog eens potentiele huurders regelrecht naar de concurrent.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •