Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 44 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #261
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Laten we een beetje to the point blijven, en geen specifieke gevallen naar voren gaan halen...
    Bovendien het gaat om de point of view vanuit de eigenaar en niet vanuit de huurder...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #262
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Wat kunnen jullie vertellen over de electriciteitskosten ? Ik las bij iemand dat hij 17.50 per dag rekent voor de poolheater (als huurder ervoor kiest om deze aan te hebben) Maar hoe hoog staat de poolheater dan voor die 17.50 per dag ? Even om te voorkomen dat ik weer mensen zijn die denken dat ik iets aan het doen ben zonder er over na te denken ....wij rekenen als volgt : bij onze huurprijs zit vijf dollar per dag inbegrepen en verbruikt een huurder meer dan betaald de huurder 0.15 per kwh. Dit werkt prima voor ons maar ik zie ontzettend veel verschillen op de verhuursites.

  3. Top | #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Dat is iets waar ik me totaal niet druk over maak... wat het op termijn opbrengt. Ik ben niet van plan dit bij leven nog te verkopen.
    Dat begrijp ik, maar is het niet leuk te weten wat je huis waard is?

    @akkerw;
    Valt te zien hoe groot je huis is m.i. Een 7/5 kost nu eenmaal meer dan een 3/2.
    Als ik 5$ x 30dagen reken maakt dit 150$/maand wat m.i. aan de lage kant is als het verhuurd is.
    Tenzij je een prijskraker wil zijn en klanten sowiezo laat bijbetalen natuurlijk... [-X
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-11 om 06:20. Reden: 1+1

  4. Top | #264
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard

    Dat "shame on you" icoontje is niet helemaal op zijn plaats. Huurders weten dat ze 0.15 per kwh betalen als ze meer verbruiken. Staat uiteraard bij advertentie en in agreement (weer een uitlegje om aan te geven dat ik wel degelijk nadenk en niet zomaar iets begonnen ben)

    Dank voor deze boekentip !!

    m.b.t. je electriciteitsopmerking van 1000.00 airco kosten per maand :
    Er zijn ook nog huurders die electriciteit all inn hebben. Daar zou ik echt nooit voor kiezen. Moet je eens denken aan huurders die de deuren opzetten (lekker handig om even snel het zembad in te duiken) en de airco gewoon lekker laten draaien. Dan kom je als verhuurder op hele hoge kosten......maar daar hebben wij dus geen last van. Als verbruik extreem is betalen mensen ervoor en dan denken ze er wel over na.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-11 om 06:20. Reden: 1+1

  5. Top | #265
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik haak af in deze discussie... ik zie kleine lettertjes voorbij komen, iets waar ik niet van hou....
    Sorry!

  6. Top | #266
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Deur open en airco aan? Volgens mij hebben de meeste deuren zo'n schakelaar zodat de airco niet werkt tot de deur weer dicht is. Alleen als het dan lekker warm binnen is, duurt het lang voor alles weer op temperatuur is.

  7. Top | #267
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    18

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    @ r.teeuwsen Wat bedoel je met kleine lettertjes ? Jammer dat je afhaakt ; vind je tips interessant

  8. Top | #268

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Deur open en airco aan? Volgens mij hebben de meeste deuren zo'n schakelaar zodat de airco niet werkt tot de deur weer dicht is. Alleen als het dan lekker warm binnen is, duurt het lang voor alles weer op temperatuur is.
    Of een alarm op de deur dat blijft loeien totdat de deur terug dicht is.
    Maar ja, dat alarm kost geld aan de eigenaar/verhuurder.
    Het is makkelijker (lees goedkoper) de huurder te laten betalen voor electriciteit...:cry:

  9. Top | #269
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Deur open en airco aan? Volgens mij hebben de meeste deuren zo'n schakelaar zodat de airco niet werkt tot de deur weer dicht is...
    Ik heb in heel wat villas gezeten, maar nog nooit een schakelaar o.i.d. gezien bij schuifpui dan wel voordeur :-k
    ( behalve dan dat kleine alarmpje waarvan wij meteen de batterij verwijderen )

    ..overigens houden wij de schuifpui altijd netjes dicht
    Laatst gewijzigd door PENPE; 19-02-11 om 00:15.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #270
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Of een alarm op de deur dat blijft loeien totdat de deur terug dicht is.
    Maar ja, dat alarm kost geld aan de eigenaar/verhuurder.
    Het is makkelijker (lees goedkoper) de huurder te laten betalen voor electriciteit...:cry:
    Dat alarm is het eerste wat ik uitschakel, en pas weer inschakel als we weg gaan.
    Maar goed, wij hebben dan ook geen kids die ongemerkt naar het zwembad willen sluipen, en daar is het voor bedoeld, dacht ik.

    Schakelaars op deuren die de AC uitschakelen heb ik nog nooit kunnen ontdekken, maar wij doen wel, net als ieder weldenkend mens hoop ik, de deur achter ons dicht als we buiten bij de pool verblijven.
    Dat lijkt me ook logisch, zo hou je de frisse lucht lekker binnen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •