Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 44 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 431

Onderwerp: Huis kopen in Florida

  1. Top | #91
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    11

    Standaard Vragen na aankoop huis Kissimmee, Florida

    Ik heb 2 a 3 weken geleden in huis gekocht in Florida.(Kissimmee/pantheon dr): Ik heb nog steeds een paar vragen die mij niet helemaal duidelijk zijn:
    - Achter mijn huis is water (rivier/kanaal), hoe zit het met alligators in Kissimmee?
    - De definitieve afhandeling van de koop moet ik vanuit Nederland regelen(geld overmaken, contract tekenen, wire instructions enz enz), ik heb een amerikaanse "broker", waarmee ik goede contacten onderhoud............wie heeft ervaring met het kopen van een huis op afstand; met name op het gebied van de financiële afwikkeling. Ik heb het huis wel gezien en bezichtig, maar moest na anderhalve week weer terug naar nederland in verband met mijn werk.

    Fredke
    Laatst gewijzigd door Fredke; 12-12-08 om 20:05.

  2. Top | #92
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: aankoop huis Kissimmee, Florida

    In ieder water (waar ook in florida) kunnen gators zitten, wij hebben daar een huis dichtbij water... en zien ze dan ook geregeld...

    Als je geen kans wilt maken om gators tegen te komen, kun je beter een huis in de Rockies kopen... (ook erg mooi trouwens) :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Wetenswaardigheden voor huizenbezitters

    Gewoon lekker Brighthouse network nemen. Idd een strak en snel internet signaal. Draadloze is krachtig genoeg voor in en rondom je villa. Via de digitale ontvanger pak je honderden zenders waaronder tientallen higfdef. kanalen. Alleen daarom al de moeite waard vergeleken met die ellende hier in nl.. LOL=D>

  4. Top | #94
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Wetenswaardigheden voor huizenbezitters

    Wij hebben een snowbird abbonement bij Brighthouse, dat betekent minimaal 3 maanden aaneengesloten je abbonement gebruiken, de resterende 9 maanden op rust te ztten, met behoud van nummer en e-mail adres.

  5. Top | #95
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Jullie zeggen dus dat het nu interessant is om een huis te kopen in florida?

    Kunnen jullie dan eens wat links verstrekken van de makelaars en aangeven welke regio's huizen interessant zijn?

    Hebben jullie ook ervaring met het verhuren van je huis en hoe dat verder allemaal werkt?

    Toegevoegd:

    Het gaat om een goed bekend staande wijk in Orlando, met een hus wat interessant is op de huurmarkt (heb me daar nog niet echt in verdiept) voor de korte verhuur, dit zodat ik er zelf ook regelmatig gebruik van kan maken.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 29-01-09 om 07:25.


  6. Top | #96

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Man, man, man, wat een vraag ?!
    Florida is haast zo groot als Nederland en België tesamen.
    Wil je bos, strand of stad?
    Wat wil je spenderen?
    Meer dan een miljoen makerlaars in de States, wil je echt alle links?
    Met alle respect, maak éérst eens even uit waar, in welke regio, in welk budget je wil kopen en of je een hypotheek nodig hebt of niet.
    Als je dat voor jezelf al uitgemaakt hebt zou ik het vliegtuig opstappen en ter plaatse komen kijken of je er zelf zou willen wonen/kopen en dan een beslissing nemen of je het al dan niet gaat doen.
    Als je er zelf niet zou willen gaan wonen waarom zou een huurder het dan willen huren?
    Geloof me, ik bedoel het goed maar je vraag lijkt me wat kort door de bocht...#-o
    Laatst gewijzigd door disney-golf; 29-01-09 om 00:18.

  7. Top | #97
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: aankoop villa omgeving orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door probits Bekijk Berichten
    Hello,

    Mijn vrouw en ik zijn van plan om een villa aan te kopen in de omgeving van Orlando.
    Het is de bedoeling om iets aan te kopen dat we gedurende het jaar kunnen verhuren en waar we dan ook zelf elk jaar voor een paar weken naartoe kunnen trekken.
    Ik zou, als ik jou was, dit topic eens helemaal vanaf het begin (post nr.: 1 goed doorlezen...

    Dan zal het je vast wel duidelijk worden...


    Even een heel klein advies dan... meer een waarschuwing...
    Nóóóóóóit je huis in Nederland inzetten (ook geen overwaarde) om de aanbetaling van het huis in Florida te betalen...
    Want als er iets misgaat (om watvoor reden dan ook) met het huis in Florida... zit je dubbel in de ellende... Dáár EN hier...
    En dát wil je echt niet...

    De aanbetaling voor een hypotheek van een Florida home is 30%
    Maar... denk nu niet dat je met je verhuuropbrengst "even" je hypotheek kunt betalen...
    Je hebt op dit moment een bezettingsgraad van 65% nodig om "Break Even" te draaien...
    M.a.w. Je moet je huis 65% van het jaar verhuren...(dat zin een heleboel weken) en dat is veel... héél veel... de meesten komen niet verder dan 35%... Dan moet je ezelf gaan afvragen waarvan je je maandelijkse hypotheekaflossing van moet betalen voor de maanden die je niet verhuurt.

    Dus dát werkt niet... de verhuurmarkt daar is dermate verzadigd, dat je dát gelijk uit je hoofd kunt zetten...
    Ik heb al zoveel mensen gesproken die dit dachten...
    Hun huizen gingen de For Closure in... terug naar de bank...
    Dat kom je er slechter uit dan toen je begon...
    Vergeet niet dat er ongeveer "slechts" zo'n kleine 60.000 villa's in Orlando staan, waarvan 99% Short Term Rental zijn (dus voor de verhuur)
    Wat de Realtors (makelaars) met geweldige verkoopverhalen ook zeggen.
    En vergeet niet... Er bestaan géén mooie verhuur programma's met gegarandeerde verhuuropbrengsten.
    Ga je akkoord met zo'n hemels programma dan ben JIj degene die de dupe wordt... NIET de Realtor of de Managemant Company!
    Whatever they tell you...
    Een huis kopen als investering is uitstekend, maar dan moet je het contant kunen betalen... anders (zeker zolang de huizencrisis daar voorduurt) niet doen...

    Groeten,
    Een trotse eigenaar van een Orlando hut.
    Laatst gewijzigd door corrus; 24-02-09 om 11:32.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    ik heb heel de discussie hier eens doorgenomen en het geeft me vooral het idee dat er veel mensen een aankoop gewoon 100% afraden....wegens de economische situatue e.d.
    Nu, ik denk er eerlijk gezegd anders over, maar dat is natuurlijk ieder zijn mening hé.

    Waar ik eigenlijk nog wel wat meer over wil weten zijn de vaste kosten die we daar gaan hebben eens we een huis hebben aangekocht.
    Ik lees hier bijvoorbeeld dat je al blij mag zijn dat je uit de vaste kosten raakt , als je je huis verhuurd...maar worden de meeste kosten niet juist gemaakt doordat je het huis wilt verhuren , of zie ik dat totaal verkeerd?
    Kunnen jullie mij eens vertellen met welke kosten ik daar allemaal moet rekening houden?

  9. Top | #99

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    Ik zal proberen je een kleine opsomming geven.
    Property tax, H.O.A., verzekering, electriciteit, gas, zwembad en tuin onderhoud, kabel televisie en telefoon, alarm centrale, property manager.
    Deze opsomming is niet limitatief maar zet je wel ongeveer $15.000 per jaar achteruit voor een 4/3 huis.
    Tenzij, en hier gaan we dan, je het als belegging ziet.
    De huisprijzen gaan gegarandeerd terug stijgen en als je je Dollars reeds gekocht hebt aan 1.60 heb je nu reeds 25% verdient.=P~

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Huis kopen in Florida

    zijn er eigenlijk verschillen in kosten als je een huis verhuurd op lange termijn of op korte termijn...of zijn die ongeveer hetzelfde?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •