Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 91

Onderwerp: Brandstoftoeslag

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Vlieg ook met Delta en heb tot nu toe nog niks gehoord van enige toeslag, maar heb dan ook niet via een tussen persoon geboekt maar rechtstreeks bij Delta.com. (vlieg in December!)
    Verder ook al meteen het hele ticket betaald en dus ook ontvangen (e-ticket). Denk dus niet dat ik nog een toeslag zal krijgen, en anders zal ik hem gewoon betalen want eronderuit kom je toch niet!
    Laatst gewijzigd door calypso; 05-07-08 om 15:09.

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Heb op 6 januari 307 euro PP inclusief alle tax (toen nog geen BosTax) betaald voor de vlucht op 04-11-2008 en hebben ook E-tickets (vliegen met Delta) via vliegticketszoeken. Ben eens benieuwd of daar nog iets bijkomt....
    ------------------------------------------------
    Nog tot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
    ------------------------------------------------

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jhing.nl Bekijk Berichten
    Wij vliegen in september met Delta.
    Wij hebben de 1e verhoging al binnen en de 2e was ook al doorgevoerd. Wij hebben echter uitstel gekregen van die 2e. We moesten echter voor 18 juli betalen, wat ik dus maar gelijk gedaan heb anders kwam er weer 25 p/p erbij.
    De eerst verhoging was trouwens 42 p/p.

    Nadat er betaald is kunnen ze iig niet meer verhogen gelukkig (volgens AE).
    Ik heb ook de tickets reeds in December bij Delta rechtstreeks in Amerika geboekt en niks geen verhogingen of ticket tax erbij gekregen, blijkbaar kan je dus idd het beste rechtstreeks boeken en gelijk betalen.
    Laatst gewijzigd door [verwijderd]; 05-07-08 om 13:36.


  4. Top | #34
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Terwijl Delta alleen in ronde bedragen werkt.

    De eerste verhoging was om precies te zijn 30,- euro en geen 42,-
    Da's wel leuke handel voor die meneer...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker RdP's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Terwijl Delta alleen in ronde bedragen werkt.

    De eerste verhoging was om precies te zijn 30,- euro en geen 42,-
    Da's wel leuke handel voor die meneer...

    Welke meneer ???

  6. Top | #36

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Ik heb ook mijn tickets rechtstreeks bij de maatschappij (Continental) geboekt. En inderdaad...je betaald gelijk het gehele bedrag waardoor je gelijk je tickets krijgt en geen toeslagen meer hoeft te betalen. Ook krijg je bij Continetal 100% van de vliegmijlen op mijn Flying Blue pas.....ik kan zeggen dat loopt aardig op. KLM geef je voor dezelfde trip maar 25%. Als je wat vaker vliegt loopt dit toch aardig op. Wij hebben onderhand genoeg om een keer een upgrade te nemen naar de USA=P~

    Er zit natuurlijk wel een klein risico aan.....als ze failliet gaan of wat dan ook kan je fluiten naar je geld. Dat risico is met boeken via een reisburo een stuk minder.

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdP Bekijk Berichten
    Welke meneer ???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jhing.nl Bekijk Berichten
    De eerst verhoging was trouwens 42 p/p.

    Nadat er betaald is kunnen ze iig niet meer verhogen gelukkig (volgens AE).
    Ik gok de meneer van AE...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Het licht er ook aan als ze de tickets direkt uitprinten,
    Wij hebben in maart geboekt en de tickets zijn toen ook geprint.
    Anders hadden we bij LTU ook moeten bij betalen.

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker RdP's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik gok de meneer van AE...
    Die meneer van AE wordt er toch niet beter van, het zijn toch allemaal belastingen die richting meneer Bos gaan...

    /Rien

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard brandstoftoeslag

    Wij zijn vanmorgen op het reisburo geweest om een bestaande boeking van het hotel in NY te wijzigen.

    Wij hebben ook te horen gekregen dat Delta Airlines via de toeroperator 2 x € 40,00 aan brandstoftoeslag in rekening heeft gebracht. Het restant bedrag van de reissom hebben wij op 9 juli jl. aan het reisburo betaald. Wij vliegen op 5 september a.s. voor 3 nachten naar NY en vervolgen door naar Miami voor het vervolg van onze rondreis.

    Na speurwerk op internet blijkt volgens onderstaande artikel wij nu te laat op de hoogte zijn gesteld van deze brandstof toeslag (Wij zitten op 4 weken en 6 dagen voor vertrek).

    http://www.z24.nl/bedrijven/transpor...ikel_23644.z24
    De ANVR biedt hier duidelijkheid over: "Als de volledige reissom nog niet is voldaan mag de touroperator de brandstoftoeslag doorbelasten tot 20 dagen vóór de dag van vertrek. Als de volledige reissom wel is voldaan mag de touroperator geen brandstoftoeslag meer doorbelasten vanaf 6 weken vóór de dag van vertrek. Er geldt dan een prijsgarantie."

    Wij zijn met dit verhaal terug gegaan naar het reisburo. Zij gaan dit nu voor ons uitzoeken en komen hierop terug. De uitkomst hiervan zet ik in deze topic.

    Mijn advies is nu als je reeds/of vliegtickets gaat (ge) boeken en er wordt alsnog brandstoftoeslag in rekening wordt gebracht, kijk dat of dit volgens de regels is gebeurt (kan je dus geld schelen en daarvan kan je weer leuke dingen in Floria gaan doen).

    Susie One



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •