Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 91

Onderwerp: Brandstoftoeslag

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Fuel toeslag

    @ RdP,

    zo dat is niet misselijk, welsiwaar voor 7 personen, maar ik neem aan dat je dat geld goed anders had kunnen besteden.

    Ik ben helemaal klaar met Schiphol, heb zelf een boeking gedaan vanaf Brussel, dat wordt in de toekomst mijn favo vliegveld denk ik.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Hallo,

    Wij vertrekken op 14 julie met Delta vanuit brussel en hebben geen toeslag moeten betalen.
    Mijn zus werkt voor het reisbureau waar we onze reis geboekt hebben en zij vertelde ons dat het toch wel afhangt van het reisbureau of beter gezegd van de overkoepelende maatschappij. Bij jetair hebben ze 2 weken geleden een fuel toeslag door gevoerd maar vorige week waren de bazen van Thomas Cook (met Neckermann onder de vleugels) nog aan het beslissen of er een toeslag zou komen. Zo heeft zij me verteld.
    Voor ons maakt het alleszins niets uit want 21 dagen voor vertrek mag er bij hen geen toeslag meer gevorderd worden.
    Ik hoop dat de prijzen toch een beetje stabiliseren want als een mens zich daar niet zo aan verwacht zijn het toch wel harde noten.


    groetjes,

    Lisje
    Laatst gewijzigd door lisje; 03-07-08 om 20:15.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Voor zover ik het begrepen heb is het zo; als de tickets volledig zijn betaald dan kunnen er geen brandstoftoeslagen bij komen. Zijn de tickets nog niet betaald en in een pakket geboekt volgens de ANVR reisvoorwaarden dan mogen de toeslagen doorbelast worden tot 6 weken voor vertrek. Binnen 6 weken voor vertrek, mits de reissom is voldaan zou het volgens de ANVR voorwaarden niet meer mogen.

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Dat zou voor ons schelen ,wij vliegen 30 augustus met Delta Airlines, geboekt bij DELTA AIRLINES in Amerika (was tarief lager) en zouden ook idd geen verhogingen krijgen. Maar hebben deze vluchten ook direct betaald, dus dat zou het ook kunnen zijn. Daar hopen wij dan maar op.


  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker RdP's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Ik heb onze reis(inclusief tickets bij KLM) in januari geboekt American Estates en kreeg op 30 mei de extra rekening van 539 euro, dat is dus net buiten die 6 weken....
    In totaal betaal ik 2135 euro aan luchthaven belasting en brandstof toeslagen voor 7 personen. Eigenlijk te absurd voor woorden. Hebben jullie dezelfde ervaring ???

    /Rien
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-07-08 om 21:39. Reden: quote eruit

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker annette's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Nijmegen (voorheen Oosterhout)
    Berichten
    29

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Wij vliegen 8 juli met Delta vanaf Dusseldorf. Had in febr/mrt al geboekt en betaald via Delta site. Ben blij dat ik dat gedaan heb want voor ons maakt het qua tijd en km´s niets uit. Met daarbij dat de tickets toch net iets goedkoper waren. En van de tax etc hebben we (nog) niets gehoort.

    Groet Annette...
    USA vakantie 10 juli t/m 5 augustus 2011: http://www.knabbelbabbelenkids.blogspot.com

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Weet iemand of het er bij D-reizen al in zat?
    Wij hebben 2 weken terug geboekt namelijk. Eigenlijk niet bij nagedacht om het na te vragen.

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk Berichten
    Voor zover ik het begrepen heb is het zo; als de tickets volledig zijn betaald dan kunnen er geen brandstoftoeslagen bij komen.
    Niet helemaal waar. Een maatschappij kan niets meer aan de prijs van een ticket doen als het ticket "geprint" is. Dit "printen" wordt m.i. alleen gedaan zodra het ticket inderdaad volledig betaald is, danwel de reisorganisatie het onherroepbaar bevestigd.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Inderdaad lees betaald en geprint. Sommige reisorganisaties geven tegenwoordig je de keus nu betalen en tickets printen om die enorme toeslagen te vermijden. Dit houd ook in, stel dat de olieprijs erg zakt (wat er niet inzit), je ook geen geld terug krijgt.

  10. Top | #30

    Standaard Re: Fuel toeslag

    Wij vliegen in september met Delta.
    Wij hebben de 1e verhoging al binnen en de 2e was ook al doorgevoerd. Wij hebben echter uitstel gekregen van die 2e. We moesten echter voor 18 juli betalen, wat ik dus maar gelijk gedaan heb anders kwam er weer 25 p/p erbij.
    De eerst verhoging was trouwens 42 p/p.

    Nadat er betaald is kunnen ze iig niet meer verhogen gelukkig (volgens AE).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •