Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Integramod misschien?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard Integramod misschien?

    Hoi Forumhouders,

    Allereerst wil ik jullie even zeggen dat dit een heel leuk forum is, ziet er mooi uit.

    Ik wil jullie alleen maar even op de hoogte brengen van feit dat het nog leuker kan.

    Kijk anders even op www.optometrieforum.nl

    Dit is eigelijk hetzelfde forum als wat jullie gebruiken, maar een versie met kant en klare MODS. Dit betekent dat wat je op mijn "homepage" ziet er standaard al op zit. Ik ben er erg enthousiast over en misschien is het wel iets voor jullie

    Dit is echt een heel compleet programma en gratis te downloaden op www.integramod.com

    Zo kun je de site nog leuker en interactiever maken, ik heb er erge goede resultaten mee geboekt.
    Misschien dus ook iets voor jullie?

    GREETZ van Sander

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Integramod misschien?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cleverred
    Dit is echt een heel compleet programma en gratis te downloaden op www.integramod.com
    hier zijn er meerdere van.. phpBBPlus is er ook zo 1-tje..
    Zitten inderdaad wel leuke dingen in.. enige nadeel is dat je er op moet vertrouwen dat zij steeds blijven updaten naar nieuwe versies.

    Je kan ook een Mod-Manager als EasyMod installeren en die Mod's installeren die je nuttig lijken.. 100+ Mod's is leuk maar je moet er wel een bestemming voor hebben
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    Dat klopt, je moet er inderdaad wel een bestemming voor hebben.

    Je hoeft natuurljk niet alles te gebruiken, maar het grote voordeel vind ik dat je toch een beetje een "homepage" hebt in plaats van dat je direct op een forum geknald word, maar goed, het was maar een ideetje!

    EasyMod heb ik trouwens ook gehad, beetje vervelend. Al die mods die ik ging toepassen kregen weer conflicten met elkaar...... :roll:
    Bij integramod weet je zeker dat alles met elkaar werkt.

    GREETZ



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •