Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 76

Onderwerp: Panhandle

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Panhandle

    okay, nou we gaan maar eens flink erover nadenken! haha...wat een luxeprobleem he? ik wil dolgraag wat van dat typische zuidelijk amerika proeven en ik wil graag terug naar florida, the panhandle lijkt me daarvoor heel erg geschikt. wat betreft de spanning rondom orkanen...dat hebben we vorig jaar mei ook meegemaakt. we zaten in orlando en toen kwam de eerste orkaan van het seizoen (angela) over zee richting de oostkust zetten! wij zouden de dag erop richting de kust vertrekken en dat was dus even spannend of dat wel kon...gelukkig zwakte de orkaan af en is ie uiteindelijk boven zee uit elkaar gevallen :roll:

  2. Top | #22
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Panhandle

    Ik heb vandaag ook een boeking gedaan in de Panhandle en wel het kustplaatsje Panama City Beach wij verblijvem daar 2 nachten en ik heb al paar leuke dingen gevonden,zoals een Waverunner-tour (soort Jetski) van 2 uur waar je na dolfijnen vaart.

    Dennis

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Panhandle

    Om de echt zuidelijk sfeer te proeven zou ik je aanraden om door te rijden naar Alabama of Georgia. Dat is veel meer de Southern style of living. Panam city en omstreken is hetzelfde als Benidorm. Ga de binnenlanden in dan weet je wat pas echt zuidelijk is.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #24
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Panhandle

    Daar heb je gellijk in ik maak een rondje en kom in o.a Savannah,Atlanta,Nashville,Knoxville,Charlottesvil le deze plaatsen liggen in Georgia of Virgina.
    Ik denk dat ik de Zuidelijke sfeer wel ga proeven...toch bedankt voor je tip.

    Dennis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-04-08 om 00:32. Reden: full quote eruit

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: panhandle

    @marcelg: Ja inderdaad, heel spannend Maar alles is toen (voor ons) goed afgelopen. Wij hebben Wilma overleefd
    Wij zaten destijd in een huis in Southern Dunes, door alle weers voorspellingen, en 'noodboodschappen' word je toch wel een beetje nerveus :-k
    Noodboodschappen zijn in de winkels een beetje bij elkaar gezet, in de Wal*Mart was een soort kraam, met daar op : Opwindradio's, batterijen, kaarsen, lucifers,crackers, water, hard gekookte eieren (?) en dat soort spulletjes.

    Sommige buren waren met planken bezig om voor ramen te zetten.

    Wij hebben wel de auto volgetankt, en daarna in de garage gezet (tegen rondvliegende vuilinsbaken of zo)
    Maar alles viel mee, maar nog nooit zon weertje gezien zeg!

    groetjes Sylvia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 18:28. Reden: full quote eruit
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Panhandle

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Om de echt zuidelijk sfeer te proeven zou ik je aanraden om door te rijden naar Alabama of Georgia. Dat is veel meer de Southern style of living. Panam city en omstreken is hetzelfde als Benidorm. Ga de binnenlanden in dan weet je wat pas echt zuidelijk is.
    dat lijkt me ook erg leuk, maar is tampa dan wel weer handig om te landen? volgens mij is het nog een behoorlijk eind naar de staatsgrenzen van alabama en georgia.

  7. Top | #27
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Panhandle

    Wij hebben ooit in twee weken het rondje Atlanta, Nashville, Memphis, New Orleans, Orlando, Atlanta gemaakt. Door de Smokey Mountains, langs de Missisippi en zoveel mogelijk de Interstates gemeden. Je ziet prachtige huizen (en ook veel armoede) New Orleans ook erg leuk. Panhandle inderdaad beetje Benidorm.

    Was echt een leuke trip maar helaas ontiegelijk slecht weer gehad, echt dagen regen, zal wel een staartje van een hurricane geweest zijn. We hadden Orlando niet gepland, maar zijn uitgeweken om "op te drogen".
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 18:28. Reden: full quote eruit



  8. Top | #28
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Panhandle

    Wij beginnen 4 Mei aan een tochtje Houston, New Orleans, Panama City, Savannah, Myrtle Beach, Smokey Mountains, Washington. Beetje globaal gezien dan.

    In Panama City Beach, dat volgens info zo'n beetje de mooiste stranden van de Gulf moet hebben verblijven we in Beachbreak by the Sea, geboekt via Expedia, en dat leek ons wel een geschikt hotel, ook qua prijs.

    Maar er verschijnt weer een verslag, dus dan weten we meer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Panhandle

    Mooie tocht weer, vooral het stuk door de Smokey Mountains lijkt me erg aantrekkelijk! Omdat onze eerste poging om van dit gebied te genieten jammerlijk in het water is gevallen, staat een tweede kans nog steeds op het verlanglijstje.

    We kijken uit naar het verslag, zit er een stop bij Dolly Parton in het schema gepland?

    Have fun!



  10. Top | #30

    Standaard Panhandle

    Wij gaan in september dit jaar voor de 3e keer naar Florida. Alle bekende plaatsen hebben we al gezien dus we dachten eraan om dit keer naar New Orleans te vliegen en van daaruit naar Jacksonville te rijden.

    Schijnbaar is die route erg mooi (Panama City, Pensacole etc.)maar er is weinig over te vinden.

    Heeft iemand van jullie deze route wel eens gereden? En zijn er echt hoogtepunten? Wat ons erg beviel tijdens de vorige vakanties waren Naples, Sanibel Island en Miami om een idee te geven.

    Of misschien toch maar weer de oude route rijden?

    Alvast bedankt,
    Liesje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •