Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Bedankt voor je reactie. Ben alleen in 2004 1 week geweest zonder vrouw en kinderen. We zijn met 5e dus elk jaar zit er dus niet in. En als we dan gaat willen we zoveel mogelijk doen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Leuk reisschema heb je gemaakt.

    Lekker lang met vakantie.
    Zou alleen nog een weekje extra nemen.....
    Om bij te komen van deze trip....

    Ga ook eens kijken bij prime outlets en de millenium mall.
    Deze zijn echt wel goed hoor.
    Ik was er nog nooit eerder geweest.
    Premium kan echt niet op tegen prime.

    Ik zie dat je ook naar epcot gaat.
    Probeer er sávonds te gaan eten in 1 vd leuke restaurantjes die ze hebben.
    Toppertjes zijn le cellier en het coral reef.
    Le cellier dit jaar zelf gegeten = echt geweldig en coral reef net op een haar naar gemist.
    Hij kijkt in het systeem en we konden op Dinsdag omstreeks 18:00 uur terecht, staan wat te kletsen en weg die tafel.......

    Pascal

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #33
    Newbie Koockaburra's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen?

    Ik zie op dag 21 Sea World staan. Echt een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 16-07-08 om 17:30. Reden: volledige quote van reisschema verwijderd

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koockaburra Bekijk Berichten
    Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen?
    Dat is het mooie van Florida. Een ieder kan er ZIJN perfecte vakantie van maken. Voor de een is dat strand, steden, cultuur en voor de ander is dat helemaal los gaan in de pretparken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koockaburra Bekijk Berichten
    Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen? Ik zie op dag 21 Sea World staan. Echt een aanrader.
    Wij houden veel van pretparken. Dus deze mochten niet onderbreken op deze vakantie. Dus het antwoord op je vraag of we het zonde vinden is nee. Als we 4 weken waren gegaan dan hadden we ook nog de zwemparken en Busch Garden erbij gedaan. Maar dat is nu voor onze volgende trip.
    Grz
    Ton

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Zou alleen nog een weekje extra nemen..... Om bij te komen van deze trip.... Ga ook eens kijken bij prime outlets en de millenium mall.

    Ik zie dat je ook naar epcot gaat. Probeer er sávonds te gaan eten in 1 vd leuke restaurantjes die ze hebben. Toppertjes zijn le cellier en het coral reef. Le cellier dit jaar zelf gegeten = echt geweldig en coral reef net op een haar naar gemist.
    Pascal
    Hoi Pascal,
    Als we terug komen van Florida heb ik nog een week vakantie. Dus kan nog uitrusten. de adressen van de prime outlets en de millenium mall staan reeds genoteerd. We kijken of dit nog ergens tussendoor kan. Het eten in Epcot nemen we ook mee, maar kan niet zeggen of het ook zal lukken.
    Bedankt voor je tips.
    grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 16-07-08 om 17:33. Reden: samengevoegd
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #36
    Newbie Koockaburra's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Dat is het mooie van Florida. Een ieder kan er ZIJN perfecte vakantie van maken. Voor de een is dat strand, steden, cultuur en voor de ander is dat helemaal los gaan in de pretparken.
    Dat is zo 8-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Wij houden veel van pretparken. Dus deze mochten niet onderbreken op deze vakantie. Dus het antwoord op je vraag of we het zonde vinden is nee. Als we 4 weken wareg gegaan dan hadden we ook nog de zwemparken en Busch Garden erbij gedaan. Maar dat is nu voor onze volgende trip.

    Heel veel plezier, maar dat zal wel lukken denk ik :-)
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 16-07-08 om 17:31. Reden: samengevoegd

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    En als we dan gaan willen we zoveel mogelijk doen. GrzTon
    Hey Ton en family,

    Volgens het reisschema zit er er weer op voor jullie. Rond deze tijd zitten jullie (hopelijk, anders is er iets mis) weer op het vliegveld, moe maar voldaan en met afgeladen koffers vol overgewicht. Morgen weer in Breda, da's different cook.... Op de Blog van Mattrob lazen we dat jullie lekker in Seaworld hadden gegeten. Dat zal vast wel niet de enige keer geweest zijn, dus misschien is er nog wel meer overgewicht......[-o<

    Zoals je zelf in de quote al aangeeft, je wil natuurlijk graag zo veel mogelijk "doen" als je in Florida bent. Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken. Ik in ieder geval wel, dus zodra de jet-lag weggeslapen is en de koffers uitgepakt, reken ik op je......:wink:!

    Ik denk zo maar dat de weken voor jullie voorbij gevlogen zijn en dat zelfs drie weken tekort was, maar ondanks dat, welkom terug op vaderlandsche bodem!



  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken.

    Ik ben het eens met Teleton en kijk ook uit naar jullie reisverslag8-)

    Ik hoopt dat jullie een top vakantie hebben gehad.

    Groetjes,
    Susie One
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 03-08-08 om 10:29. Reden: quote gerepareerd

  9. Top | #39
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Dr. Phlox: Miami-Key West-Orlando

    Onze vakantie is top geweest en we hebben bijna niet afgeweken van het schema.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •