Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Reisschema Our Dream

  1. Top | #1
    Newbie Our Dream's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Waar veel water is
    Berichten
    9

    Standaard Reisschema Our Dream

    Hoi hoi,

    Nou inmiddels heb ik al aardig het forum door gespit veel gelezen en kan alleen maar zeggen dat ik nu echt ben gegrepen door het florida gebeuren. Mijn vrouw Nancy is al 3 x geweest daar.

    Helaas moeten wij lang sparen voordat we kunnen gaan maar dat zal bij meer mensen bekend klinken We willen eigenlijk ook pas gaan als onze kindertjes er besef van hebben wat we gaan doen Ze zullen dan 5 en 6 jaar zijn en hoogst waarschijnlijk zal het wel bij die ene keer blijven :sad:

    Dit willen we gaan bezoeken:

    seaworld
    bushgardens
    epcot centre
    disney world
    animal kingdom
    universal studio's
    MGM studio
    dagje daytona beach

    We willen drie weken gaan en zullen aan de grote schoolvakantie vastzitten dus het zal wel ergens tussen juli-augustus worden. Duur ja we weten het maar de keus is niet anders. We willen inprincipe daar een villa huren want dat is dan nog het goedkoopste volgens ons heb je temniste wel een eigen zwembad. We vragen ons alleen af of het reeel is om dit te doen in 3 weken met de rustdagen er ook nog tussen. We willen daar zeker een auto huren. Ikzelf zal me verplaatsen in rolstoel en dan hebben we nog twee kindertjes op beentjes die ook niet kilometers kunnen lopen. Openbaar vervoer is uitgesloten. Misschien dat er hier op het forum meer mensen zijn met kindjes van deze leeftijd die dit hebben gedaan.

    Groetjes Nancy en Diana
    Groetjes Nancy en Diana ;-)

  2. Top | #2
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Info gevraagd

    Hey Nancy en Diana,

    Jullie hebben een leuk programma met genoeg rustdagen ( in ons geval zijn dat altijd shopdagen ;-) ) samengesteld.
    Een dagje attractiepark is , vooral met 2 kids, best wel inspannend dus is een rustdag de volgende dag aan je eigen 'pool' best wel aan te raden.

    Ik zou zeker voor een villa kiezen, niet alleen voor het zwembad, maar ook voor de extra ruimtie die je dan hebt.

    Meer vragen ? Stel ze gerust....

    Groetjes,
    Petra & Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #3
    Newbie Our Dream's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Waar veel water is
    Berichten
    9

    Standaard Re: Info gevraagd

    Hoi Petra & Pieter,

    Bedankt voor de reactie ;-) Hihi shopdagen ja daar weten we hier ook wel raad mee zal ongetwijfeld daar ook wel gebeuren maar denk ook dat het vooral belangrijk is om echt te rusten dus niet je huisje uit misschien alleen 's avonds om even wat lekker te gaan eten aan international drive

    Het valt mij op dat de villa's daarom enorm zijn. We zijn met zijn viertjes en we willen dat zwembad er erg graag bij dus leek dat ons inderdaad een goede optie.
    Groetjes Nancy en Diana ;-)

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Info gevraagd

    Hoi Nancy en Diana,
    We zijn dit jaar ook 24 dagen naar Florida geweest. Onze jongste is nog steeds 6 jaar nu, maar heeft alles meegedaan. Dus 6 jaar is een mooie leeftijdt. Kijk maar naar mijn reisschema en reisverslag. Daar zal je zien dat we eigenlijk geen rustdagen hadden.
    Grz
    Ton
    Reisschema
    Reisverslag + Foto's
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Info gevraagd

    Als je alles in een rustig tempo doet kun je elke dag wel iets inplannen. Maar een rustdag inplannen kan natuurlijk nooit kwaad. Het voordeel is dat de meeste outlets en shopping centres tot 10 uur in de avond open zijn.

    Ook een keer leuk is om in de avond Dowtown Disney te doen, daar kun je ook behoorlijk eten.

    In 2005 was mijn dochter 7 en hebben we elke dag parken bezocht. Maar wij gingen in de middag uren (op het heetst van de dag) terug naar ons verblijfsadres om te rusten (en zij sliep soms zelfs).
    De world showcase in Epcot hebben we toen niet helemaal gedaan omdat dit echt te ver lopen voor haar was. Een jaar later hebben we dat wel gedaan.

    Laat je kinderen genoeg drinken; water, melk en zo min mogelijk zoete frisdrank. En wij hebben ook met eten opgelet dat ze toch voldoende fruit en groenten binnen kregen, dit zijn extra vitaminen die ze in de hitte echt nodig hebben.

    In 2009 gaan we weer en ook dan zullen we het ritme van toen aanhouden; In de Villa ontbijten, vroeg naar een park begin van de middag ergens eten of in het appartement brood eten, eind van de middag terug naar de parken voor de shows e.d. Bij ons heeft dit goed gewerkt. Wij gingen ook nog naar de waterparken maar nooit langer dan een uur of 3-4 anders werden we allemaal gebakken zontomaatjes.
    weer aan het werk

  6. Top | #6
    Newbie Our Dream's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Waar veel water is
    Berichten
    9

    Standaard

    Hoi Ton,

    Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik al aan het lezen geslagen en zal het zeker met plezier lezen. Jouw dochter heeft het volgens mj super naar de zin gehad maar volgens mij jullie allemaal wel :-)

    Hoi Rembrandt,

    Bedankt voor je reactie. Dat lijkt ons ook wel heel leuk bij avond Dowtown Disney. OP zich helemaal geen gek idee om op het heetste van de dag lekker naar je huisje te gaan en te relaxen.

    Goede tip van het eten en drinken daar sta je uiteraard nog niet zo snel bij stil. Dat is wel iets waar ik me zorgen over maak. Groenten kennen ze dat daar wel voor kids?

    Vond je opmerking over gebakken zontomaatjes aan de ene kant erg grappig maar ik begrijp ook dat de hitte met daar en hier uiteraard niet met elkaar te vergelijken is. Is er uberhaupt wel een goede bescherming tegen de zon daar?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-09 om 09:03. Reden: samengevoegd
    Groetjes Nancy en Diana ;-)

  7. Top | #7

    Standaard Re: Info gevraagd

    Bull frog is een hele goede sun block, zeker voor kinderen, en is waterproef voor in het zwembad.
    Te koop bij wallgreen's.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Info gevraagd

    Nog een super tipals je toch een keertje verbrand bent van de zon ga dan 100% aloe vera halen dit hebben ze bij de meeste supermarkten . Het werkt enorm goed je kan het in nederland alleen kopen tegen woeker prijzen

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Info gevraagd

    Naast het insmeren is ook een pet wel aan te raden.
    De hitte daar is inderdaad heftig omdat ook de luchtvochtigheid hoog is. Ik ben iemand die 20 graden al warm vind :smile: en in Florida was het in augustus wel 38 graden toch heb ik weinig last van de hitte gehad. Je stelt je er toch op in.
    Het voordeel van een villa of condo is dat er een wasmachine en droger in staan, als je geen schone shirtjes meer hebt gooi je ze in de wasmachine en droger en een paar uur later ka je ze weer aan :mrgreen:

    Maar dat rusten in de middag deden wij niet iedere dag maar wel vaak en het beviel ons heel goed, je kunt dit ook in ons reisverslag http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2146 lezen. Ik moet er bij zeggen dat wij echte pretparkliefhebbers zijn en dat veel van onze vakanties in het teken staan van het bezoeken van pretparken e.d. Dus wij vinden het heel leuk en van iets wat je leuk vind wordt je ook niet snel moe 8-) ;-) .

    En over je vraag naar groente en fruit: wij kochten fruit in de supermarkt en groenten zijn bij steeds meer kindergerechten gevoegd. Al zijn het heel vaak wortels :-& , maar mijn zoon vond het toen lekker O. Ook aten we wel eens rauwe paprika's die we in de supermarkt kochten.
    weer aan het werk

  10. Top | #10
    Newbie Our Dream's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Waar veel water is
    Berichten
    9

    Standaard Re: Info gevraagd

    Wat is een pet? Misschien een rare vraag maar het zegt mij niks. Nou hier ook een hoor die 20 graden al warm vindt :shock: terwijl het voor Nancy niet heet genoeg kan zijn. Die was ooit in Las Vegas en daar was het 50 graden over gebakken worden in de zon :sad: pppfff 38 graden mijn hemel ja dat is zo je stelt je er natuurlijk wel op in. Nou dat is wel lekker ja dat je kan wassen en drogen in je villa \\/

    Ik zal zeker jullie reisverslag gaan lezen dat is waar als je iets echt leuk vindt wordt je inderdaad minder snel moe.

    Nou dat is alleen maar mooi dat er steeds meer groente wordt toegevoegd bij de maaltijden alleen wortels is ook niet alles maar oké je zoon heeft er van genoten rauwe paprika is niks mee natuurlijk. Ook al iets over druiven gelezen die daar zo verrukkelijk zijn.

    Groetjes Nancy en Diana
    Groetjes Nancy en Diana ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •