Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 56

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Frankfurt

  1. Top | #31

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Apart. En ik durf ook echt te bestrijden dat je het volledige intervieuw hebt gehad.
    Wat was je bestemming en vluchtnummer?

    Bij vertrek vanaf Amsterdam geldt:

    Bij United en American (voorheen US Airways) vindt het intervieuw plaats door Procheck International bij de check-in. Je krijgt de gate informatie vanwaar je machine vertrekt bij de check-in en deze gate info staat ook op Schiphol.nl.

    Vlieg je met Delta in economy, dan krijg je je intervieuw van Procheck International op de Profile filters op Schiphol. Deze staan bij Delta 1 en Echo 4. Als je op schiphol.nl kijkt naar de vertrekkende vluchten van Delta welke uitgevoerd worden door Delta zie je ook overal als vertrekgate D1 of E4 staan. De eigenlijke gate krijg je pas te horen na het intervieuw bij de profile desk.

    Vlieg je met Delta in Business class, dan krijg je je intervieuw van Profile International in Check-in. Daar ontvang je ook meteen de gate informatie. Je mag er ook voor kiezen het intervieuw af te laten nemen in de KLM crown lounge.

    Vlieg je met KLM, TUI of een andere maatschappij, dan vindt er een zeer beperkt intervieuw plaats aan de gate zelf. Deze wordt niet door Procheck International uitgevoerd en Je krijgt hier absoluut niet het gehele intervieuw waarnaar wordt gerefereerd hierboven . Wel wat korte vragen waarna wordt bepaald of iemand wel of niet het uitgebreide intervieuw krijgt en dat er iemand van de profile bij dient te komen. Op schiphol.nl zie je ook gewoon de gate informatie staan.

    Stap je over op Amsterdam:

    United en American:
    Profile bij de gate, volledig intervieuw door PI

    Delta:
    Profile bij de profile filters op Delta1 en Echo4, volledig intervieuw door PI

    KLM en anderen:
    Zeer beperkte vragen door mensen van de airline zelf, aan de gate, waarna eventueel wordt bepaald of een volledig intervieuw noodzakelijk is.

    Meer kan ik er niet van maken. Als men meer informatie wenst kan men mij een PB sturen.

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Het vluchtnummer weet ik helaas niet meer. We vlogen naar San Diego met tussenstop in Atlanta.

  3. Top | #33

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterkabal Bekijk Berichten
    Het vluchtnummer weet ik helaas niet meer. We vlogen naar San Diego met tussenstop in Atlanta.
    100 procent zeker dat als het stuk tussen Amsterdam en Atlanta werd uitgevoerd door KLM dat je geen volledige profile hebt gehad, mits je geen selectee was.

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    100 procent zeker dat als het stuk tussen Amsterdam en Atlanta werd uitgevoerd door KLM dat je geen volledige profile hebt gehad, mits je geen selectee was.
    Ik zie nu dat deze vlucht "operated by Delta Airlines" was. Waarschijnlijk kreeg iedereen daarom de profile.

  5. Top | #35

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Precies. Ik vond het al zo vreemd.

  6. Top | #36
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Hey b767,

    Er wordt dus geen onderscheid gemaakt of je tickets hebt voor KL6013 ipv DAL75, in dit geval wordt voor beide vluchtnrs gate D1 of E4 getoond als gate?

  7. Top | #37

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Hey b767,

    Er wordt dus geen onderscheid gemaakt of je tickets hebt voor KL6013 ipv DAL75, in dit geval wordt voor beide vluchtnrs gate D1 of E4 getoond als gate?
    Als het goed is inderdaad wel ja.

    Vandaag in ieder geval wel:
    DL 75 ATL: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vlu...&place=Atlanta
    KL 6013 ATL: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Vlu...&place=Atlanta

    En zo is het als het goed is elke dag. Bij E4 of D1 krijg je dan de juiste gate info door.
    De uitvoerende maatschappij is leidend. Zie de omschrijving hierboven
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 27-12-15 om 20:37.



  8. Top | #38
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Het klopt wat Niels zegt , afgelopen november met de KLM naar Atlanta en ook geen interview gehad .
    Ze stonden er wel maar heel af en toe werd er iemand uit de rij gehaald.

  9. Top | #39
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Hoi allemaal.
    8 augustus dit jaar gaan wij voor de 2de keer naar Florida!
    Wij vliegen van Amsterdam naar Frannfurt naar Orlando.
    Nu hebben we in Frankfurt 1,15 uur overstap.
    Ik ken het vliegveld in Frankfurt niet en ben heel benieuwd of iemand weet hoe de afstanden daar zijn.
    We gaan met mijn ouders en mijn vader is niet zo goed te been.
    Ik ben benieuwd of het voor hem te lopen is in deze korte tijd of dat ik moet kijken naar een andere manier om hem daar snel te krijgen....

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Wij hadden vorig jaar een overstap in Frankfurt. Het is een heel groot vliegveld. Wij kwamen van Luxemburg. Wij moesten eerst met de bus en toen nog een 20 minuten lopen. Het voordeel is dat je alleen maar je handbagage hebt.
    Je kunt kijken waar je aankomt en van welke terminal je weer vertrekt. Op YouTube circuleren ook allerlei filmpjes over de afstanden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •