Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 56

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Frankfurt

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Amsterdam - Frankfurt - Miami

    Wij zijn vorig jaar via Frankfurt naar Philadelphia en vandaar naar Orlando gevlogen.

    De controle daar was uitvoerig, maar wel snel.

    Tip : kijk goed naar welke rij je kiest, het is niet zo heel duidelijk welke rij voor EU inwoners is en welke voor niet EU inwoners. Sta je in de verkeerde, kun je opnieuw beginnen.

    Daarnaast kun je als je eenmaal bij de gate bent (in ons geval) niet meer naar de WC. Dan moet je weer door de douane........
    Mvg,
    Roy.


  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Leusden, Nederland
    Berichten
    3

    Standaard Re: Amsterdam - Frankfurt - Miami

    Dank jullie wel voor jullie reacties! Dat stelt me weer wat gerust. We hadden voor deze vlucht gekozen zodat we om een mooie tijd in Miami zouden zijn, maar opeens werd ik toch wat zenuwachtig ivm het overstappen in Frankfurt. Tips van de goede rij en toiletten ga ik zeker onthouden en ik ben blij om te horen dat het in 1,5 uur toch moet lukken. En we gaan zeker genieten, het duurt alleen nog wel heel erg lang... Maar ach, de voorpret is ook leuk!

  3. Top | #23

    Standaard goede terugreis? Frankfurt

    Pakketprijs omvat: Accommodatie (1 kamer): 20 nachten in Kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, belastingen en servicekosten. Vlucht: 2 retourtickets, belasting en toeslagen.

    20:55 Vertrek Orlando (MCO) Aankomst Amsterdam (AMS) 13:50 +1 dag ma 31-okt Duur: 11 uur 55 min. UNITED 9054 / 9163
    Overstappen in Frankfurt (Frankfurt Intl.)

    Is dit een goede terugreis met voldoende overstap? kom er niet aan uit.. bedankt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-11 om 16:34. Reden: toegevoegd aan bestaand onderwerp over vliegen via Frankfurt

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker avhkj's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    57

    Standaard Re: goede terugreis?

    Er staat niet vermeld hoelang de vlucht is naar Frankfurt. het beste wat je kunt doen is de vluchtnummers even opzoeken bij united dan heb je meteen de tijden en kun je gaan rekenen.

  5. Top | #25

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Kijk hieronder even. Niet naar de datums kijken alleen de tijden.
    Je vliegt met Lufthansa, is prima staat bij ons op nummer 1
    Je hebt een overstap van iets meer dan 2 uur.



    Departure Status Details
    Airport: (MCO) Orlando International Airport
    City: Orlando, FL, US
    Scheduled: 8:30 PM - Wed 22-Jun-2011
    Estimated: 8:47 PM - Wed 22-Jun-2011 (runway)
    Local Time: 9:36 AM - Wed 22-Jun-2011

    Arrival Status Details
    Airport: (FRA) Frankfurt International Airport
    City: Frankfurt, DE
    Scheduled: 11:25 AM - Thu 23-Jun-2011
    Estimated: 11:02 AM - Thu 23-Jun-2011 (runway)
    Terminal: 1
    Local Time: 3:36 PM - Wed 22-Jun-2011
    __________________________________________________ _________


    Departure Status Details
    Airport: (FRA) Frankfurt International Airport
    City: Frankfurt, DE
    Scheduled: 1:10 PM - Wed 22-Jun-2011
    Actual: 1:21 PM - Wed 22-Jun-2011
    Departed gate 11 min later than scheduled
    Terminal: 1
    Local Time: 3:37 PM - Wed 22-Jun-2011



    Arrival Status Details
    Airport: (AMS) Amsterdam-Schiphol Airport
    City: Amsterdam, NL
    Scheduled: 2:15 PM - Wed 22-Jun-2011
    Actual: 2:29 PM - Wed 22-Jun-2011
    Arrived at gate 14 min later than scheduled
    Local Time: 3:37 PM - Wed 22-Jun-2011

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Vraagje: als je vanaf Amsterdam via Frankfurt naar de VS vliegt: heb je dan op Schiphol dan al het "interview" of krijg je dat dan niet?
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  7. Top | #27

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Nee.

    Je krijgt je profile (zo heet dat) dan niet op Schiphol. Je vliegt tenslotte in een machine die op weg is naar Frankfurt.

    Daarbij wordt de profile voor vluchten naar de VS alleen afgenomen bij maatschappijen afkomstig uit de VS. Aangezien jij met Lufthansa vliegt zal er ook om die reden geen profile plaatsvinden.

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Dat wist ik niet! (Weer wat geleerd!)
    Dus als je vanaf Schiphol met KLM naar de VS vliegt heb je dat interview ook niet? Nooi geweten!
    Waarom doen dat dan alleen de Amerikaanse maatschappijen?
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  9. Top | #29

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    Ik kan en mag daar niet teveel over zeggen. Mijn wederhelft is namelijk 1 van de profilers op Schiphol die bijvoorbeeld de intervieuws afneemt en heeft beroepsgeheim. (Ze doet nog wel meer dan dat maar dat zien de meeste paxen niet). De profile wordt afgenomen door Procheck International, de enige werkgever in Nederland die dit werk doet.

    Het enige wat ik kan zeggen is dat het voor vluchten naar de VS alleen Amerikaanse maatschappijen betreft (KLM dus niet)waar er een profile plaatsvindt. Verder zijn er ook nog vluchten van andere maatschappijen naar andere bestemmingen waar iets soortgelijks plaatsvind. Al dan niet uitgebreider of minder uitgebreid. Denk bijvoorbeeld aan vluchten naar een deel van het Midden-Oosten, vluchten van ELAL, maar ook voor Singapore Airlines en Easyjet. Dit alles op last van de autoriteiten vanwaar een machine vertrekt of waar een machine naar toe vliegt, of op last van de Airline die de vlucht uitvoert.

    KLM vluchten naar de VS en alle Lufthansa vluchten vertrekkend vanaf Amsterdam vallen daar niet onder inderdaad. Daar worden alleen de Passagiers die zakken voor de steekproeven van de Airline ondervraagd. Dit gebeurd overigens dan niet meer aan de gate maar in aparte zogenoemde "selectee-ruimtes".
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 26-12-15 om 22:19.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Frankfurt

    KLM doet het ook, vorig jaar met KLM naar de VS gevlogen en iedereen kreeg gewoon het hele interview.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •