Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Staan de parken andere POI ook standaard in een MIO navigatie systeem?
Wij hebben namelijk een MIO en geen TOMTOM.
En willen voordat we naar amerika gaan de kaart van amerika erbij kopen.
Heeft iemand met dit systeem ervaring.
Hoi
Ik weet niet of dit werkt op een Garmin, probeer het zo ik zeggen.En wat betreft de kaart........misschien in een winkel?
Anthonie
Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-08 om 15:09. Reden: typefout
Kunnen deze POI's ook op de nieuwe TT one V3? We willen sowieso een USA kaart aanschaffen voor wij naar Florida afreizen en op deze TT zetten, dus deze POI's lijken me ook erg makkelijk om erbij te zetten? Ben er ook nog niet achter hoe je zoiets moet "uitpakken en kopieeren" maar dat komt dan nog wel.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-08 om 15:09. Reden: full quote eruit
Hoi
Ja dat kan! Je pakt alles uit en kopieer deze naar je kaart. That it!
Enjoy
Anthonie
Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-08 om 15:08. Reden: full quote eruit
Even een vraag: wat is beter om te doen: je eigen tomtom meenemen en bij tomtom een kaart van florida bestellen of een tomtom bij je huurauto huren. Zullen daar dan ook POI's te zien zijn?
Debk niet dat die in de TomTom van het huurauto zitten, aangezien die normaal bijgevoegd moeten worden, en dat zie ik hun nog niet doen.
Een Tom Tom huur je vaak niet, je krijgt dan bijna altijd een Garmin.
Wij hebben dit 1x gedaan, en er zaten heel veel poi's al in, of dit standaard is weet ik niet maar eigenlijk konden we alles vinden wat we nodig hadden....
Ik zou zeggen koop de kaart Florida of als je op niet al te lange termijn terug gaat naar Amerika de hele USA kaart.
Waarom.....
De kaart kost een beetje en vergeleken met een navigatie huren a $9 per dag heb je dat er zo uit......
December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise