Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Even voorstellen: rooppie

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: rooppie

    \\/ Okee, wij waren al eerder in de US. Nu willen we voor de zomer 2008 voor 2 weekjes met onze kids, dan 4 en 7 jaar. Weekje rondom Orlando en een weekje touren, retour vanaf Miami, lijkt ons wel wat. Auto en hotels/app. of met een kamper/KOA grounds. Alle tips zijn welkom,thx =D>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-02-08 om 07:07. Reden: Opmaak gestandaardiseerd

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Hallo Roopie, allereerst van harte welkom op het forum.
    Leuk dat jullie besloten hebben om ook naar Florida te gaan, één waarschuwing wil ik jullie wel geven: het blijft niet bij een keer, Florida is verslavend.
    Tip 1 : gebruik het gewone standaard lettertype, dan heb je de meeste kans op antwoord.
    Tip 2 : begin eens met een paar reisverslagen te lezen, zodat je met wat specifiekere vragen komt.
    Tip 3 : kijk ook eens naar de huur van een villa voor dat weekje Orlando.
    Mocht je na het rondlezen op het forum nog vragen hebben (dat zal zeker wel) dan zullen we hier zeker proberen ze te beantwoorden.
    Eric

  3. Top | #3
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Tip 1 : gebruik het gewone standaard lettertype, dan heb je de meeste kans op antwoord.

    Dit snap ik niet, wat maakt het nou uit watvoor lettertype je gebruikt! We kunnen toch gewoon antwoord geven.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthonie Bekijk Berichten
    Tip 1 : gebruik het gewone standaard lettertype, dan heb je de meeste kans op antwoord.

    Dit snap ik niet, wat maakt het nou uit watvoor lettertype je gebruikt! We kunnen toch gewoon antwoord geven.

    Anthonie
    Dat maakt in zoverreuitdat heteenbeetje eenpoppenkastwordt als iedereen wil opvallendoor een apart lettertypete gebruiken of andere kleurtjes.

    Zie ook Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Inderdaad Jnit zoals jij het doet is het irritant, maar als het standaard in 1 (afwijkende) kleur is heb ik er geen last van.

    Overigens ik heb geen tips, ik heb immers geen kinderen en ga er ook niet mee naar Florida. Misschien toch een tip, zorg dat je kinderen in het vliegtuig iets (rustigs) te doen hebben anders gaan ze zich vervelen. En dat is niet alleen voor de kinderen vervelend maar ook voor de ouders en medepassagiers.

  6. Top | #6

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Kinderen vermaken zich wel in het vliegtuig. De mijne hebben zich perfect gedragen, kreeg er veel complimenten over van andere reizigers. Ik weet niet wat voor tips je precies zoekt ... Wij zijn een maand geleden met vier kinderen in de leeftijd 6, 2x7 en 9 jaar naar Florida geweest. Hun eerste Amerika reis (link naar mijn reisverslag staat in mijn handtekening onder mijn bericht). Misschien dat je er iets aan hebt .... het is een leuke leeftijd voor Florida!

    De kinderen mochten in de vlucht van Washington DC naar Florida in de cockpit kijken. Erg leuk was dat. Ik had wat kleurboeken meegenomen en kleurpotloden. Maar doorgaans waren de TV schermpjes het enige tijdverdrijf. En ze waren de gehele reis wakker .. zowel heen als terug :shock:
    Laatst gewijzigd door Sandy; 26-11-07 om 13:48.

  7. Top | #7

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    PS. In een andere kleur posten mag toch wel? Een consistente kleur, dus niet alle kleuren van de regenboog?

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandy Bekijk Berichten
    PS. In een andere kleur posten mag toch wel? Een consistente kleur, dus niet alle kleuren van de regenboog?
    Zo heel streng zijn we hier niet hoor Maar een afwijkende kleur EN vet komt al snel schreeuwerig over. Zie het meer als richtlijnen....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandy Bekijk Berichten
    PS. In een andere kleur posten mag toch wel? Een consistente kleur, dus niet alle kleuren van de regenboog?
    Maar waarom zou je? Om op te vallen?
    Volgens mij gaat het om de inhoud van de vragen/ antwoorden, en niet om een beetje op te vallen.
    Dan kun je beter een paashaaskostuum aantrekken en midden op de Dam te Amsterdam op je kop gaan staan.
    Eric

  10. Top | #10
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: met de kids naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Maar waarom zou je? Om op te vallen?
    Volgens mij gaat het om de inhoud van de vragen/ antwoorden, en niet om een beetje op te vallen.
    Dan kun je beter een paashaaskostuum aantrekken en midden op de Dam te Amsterdam op je kop gaan staan.
    Eric
    Welkom op het forum! Is niet zo vriendelijk zo

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •