Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    maar als ik voor de keuze zou staan morada bay cafe of het southernmost beachcafe op key west......
    zou ik qua eten zeker voor het southermost gaan ...
    Als je op Key West bent dan lijkt me het Morada Bay Beach Cafe geen echte optie. Tenzij je natuurlijk bereid bent om op één avond 160 miles te gaan rijden. Overigens blijken smaken erg te verschillen. Ik ken beide restaurants. Het Southernmost Beach Café bezoeken we meestal als we een dagje naar het strand gaan. Normaliter lunchen we daar alleen, maar laatst hebben we er ook ‘s avonds gegeten. Het was op zich niet slecht maar super is anders. Daarnaast vind ik de sfeer bij het Southernmost Beach Café overdag veel leuker dan ’s avonds.
    Dan zijn er nog tal van andere/betere restaurants op Key west die ik kan aanbevelen zoals bijvoorbeeld The Grand, Nine One Five of Santiago's Bodega om er maar een paar te noemen. Mocht je trouwens bij deze restaurants gaan eten, vergeet dan vooral niet om even een coupon van het betreffende restaurant op te halen bij het visitor center of receptie van je hotel/B&B. Bij alle eerder genoemde restaurants krijg je iets gratis indien je een entrée bestelt (b.v. bij The Grand een fles wijn). Dit geldt overigens voor de meeste restaurants in Key West.
    Laatst gewijzigd door Guus; 07-07-11 om 23:03.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Heerlijk gelunched vandaag bij Morada Bay! Wel in de regen en wolken, maar het was warm genoeg. De sfeer leed er niet onder, heel relaxed, goed personeel, en wonder boven wonder: tijd om eten uit te zoeken, tijd genoeg om de gratis chips met salsa te eten. Kortom: prachtplek!

    En gratis wifi gevonden, wachtwoord is moradabay

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Ook wij zijn naar dit prachtige cafe/restaurant geweest. Was op een zondag middag rond een uur of 1. Prachtig weer absoluut niet druk. Live muziek. Het was werkelijk geweldig, onze vakantie was al top maar dat bezoekje maakte het helemaal geweldig. Dit is echt een aanrader.
    Wij waren onderweg van Miami naar Key West dus het was een prima tussen stop.

  4. Top | #24
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Jammer toen wij er vorige week waren, was het gesloten voor een privé shoot voor fotomodellen. Geen lunch wel veel mooie dames!!!

    Gr. Dennis

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Stomme vraag misschien; maar als ik er in mei wil dineren, hoelaat moet ik er dan reserveren wil ik er tijdens de zonsondergang zitten?? De foto's zien er erg mooi uit !

  6. Top | #26
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    je kunt daar niet reserveren
    ik heb afgelopen jaar een mailtje gestuurd naar het morada bay cafe
    met de vraag hoe laat zij adviseerde aanwezig te zijn op die des betreffende datum
    ik heb daar netjes antwoord op gehad en het advies paste precies
    we konden vrij snel aan tafel en kort daarna was het echt mega druk
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    ok.. ik vroeg het me af omdat iedereen zegt dat je moet reserveren als je er wilt dineren. En wat was t advies dat ze je gaven?

  8. Top | #28
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    ik mailde dus ook om te reserveren, maar kreeg als antwoord dat ze geen reserveringen aannamen
    ik heb daar op gevraagd welk tijdstip ze me adviseerde
    en voor die datum gaf ze aan dat we beter rond 6 uur konden komen
    omdat we vermoedelijk een uurtje op een tafel moesten wachten
    en dat klopte....(maar dit was met pasen!)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    32

    Standaard Re: Islamorada: Morada Bay Café (Tip!!)

    Wij hebben in 2006 hier geluncht en dat is super bevallen, was vergeten om te kijken hoe het restaurant heette en kon het niet terug vinden.

    Leuk om hier nu terug te vinden, echt een aanrader!!
    2000 Florida, 2001 New York,2003 en 2006 Florida,




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •