Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 104

Onderwerp: Mission: Space!

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Naja, in ieder geval is de Mission Space zojuist na inspectie gewoon weer geopend.

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
    Naja, in ieder geval is de Mission Space zojuist na inspectie gewoon weer geopend.
    Gelukkig. Deze fantastische attractie wil ik niet missen. Maar mijn zoon - nu 6 jaar - wacht nog maar lekker een paar jaartjes. Ik vind hem er nog niet groot genoeg voor, ookal voldoet hij al lang aan de minimum-lengte-eis. Het heet niet voor niets een "minimum": je kunt je eigen eisen altijd hoger stellen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    mijn vriendin heeft soms ook last van migraine, ik ga toch maar eerst zelf eens testen of ze het aankan of niet.

  4. Top | #24
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe
    mijn vriendin heeft soms ook last van migraine, ik ga toch maar eerst zelf eens testen of ze het aankan of niet.
    Dat jij het aankan zegt niks over of iemand anders het ook aankan. Bij twijfel gewoon niet doen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #25
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    1 keer ingeweest.
    Maar wel de laatste keer, Mijn man gaat maar lekker zelf.
    Ik vond hem te heftig voor mij zelf.
    Achtbanen geen probleem en Tower of terror ook geen probleem, Maar Mission space is voor mij niet voor herhaling vatbaar en mijn zoon blijft ook lekker bij mij op papa wachten!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Wij zijn op het moment in Orlando en gaan morgen naar Epcot (voor de vierde keer deze week ). Ik heb Mission Space twee jaar geleden een keer gedaan, ik vond het geen prettige ervaring, dus nu hoef ik niet meer. Maar mijn man en zoon vinden het prachtig. Gelukkig zal het morgen dus weer open zijn, daar zullen ze blij om zijn.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard

    Heeft er eigenlijk al ervaring met de attractie? Hoeveel G wordt er ontwikkeld? Als het meer is dan 5 dan is dit slecht voor de gezondheid, dus zal het wel niet worden goedgekeurd.

    Je weet altijd dat je een attractie betreed op eigen risico en als je zelf geen verantwoordelijkheid kunt nemen, tja....

  8. Top | #28
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Heeft er eigenlijk al ervaring met de attractie? Hoeveel G wordt er ontwikkeld? Als het meer is dan 5 dan is dit slecht voor de gezondheid, dus zal het wel niet worden goedgekeurd.

    Je weet altijd dat je een attractie betreed op eigen risico en als je zelf geen verantwoordelijkheid kunt nemen, tja....
    Mission Space is slechts 2, 3 G, dus daar ligt het echt niet aan.
    Eric

  9. Top | #29
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Heeft er eigenlijk al ervaring met de attractie? Hoeveel G wordt er ontwikkeld? Als het meer is dan 5 dan is dit slecht voor de gezondheid, dus zal het wel niet worden goedgekeurd.

    Je weet altijd dat je een attractie betreed op eigen risico en als je zelf geen verantwoordelijkheid kunt nemen, tja....
    Mission Space is slechts 2, 3 G, dus daar ligt het echt niet aan.
    Eric
    Volgens mij heeft Test track nog meer g-forces als MS. 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Heeft er eigenlijk al ervaring met de attractie? Hoeveel G wordt er ontwikkeld? Als het meer is dan 5 dan is dit slecht voor de gezondheid, dus zal het wel niet worden goedgekeurd.

    Je weet altijd dat je een attractie betreed op eigen risico en als je zelf geen verantwoordelijkheid kunt nemen, tja....
    Mission Space is slechts 2, 3 G, dus daar ligt het echt niet aan.
    Eric

    Excuse me... Mission:SPACE is vanaf te tests... ingesteld op 1.5 G...

    Bi 2 á 3 G word iedereen misselijk.. of verliest zijn bewustzijn...


    .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •