Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 104 van de 104

Onderwerp: Mission: Space!

  1. Top | #101
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Wat is Mission Space nu precies voor een attractie??

    Ik ben dus in de oranje versie geweest (toen was er nog geen groene versie omdat hij toen net open was) en ik ga zelfs de groene niet proberen.

    Als ik alleen al weer terug denk aan die ervaring toen we er in zaten... Echt nooit meer, ik ben voorgoed "genezen".

    Indiana Jones backwards in DLP was in verhouding echt een "appeltje-eitje" vond ik :mrgreen:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #102
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Wat is Mission Space nu precies voor een attractie??

    Ben zelf op 2 dagen tijd 3 x in de groene versie geweest, het schudt wel wat maar je wordt er toch niet makkelijk ziek in geloof ik. Zelfs voor mijn kinderen was het zalig, op de knopjes drukken en de indruk hebben dat je het spul zelf bestuurt.
    Omdat iedereen (hier dus) mij vooraf schrik had aangejaagd ben ik zelf niet in de oranje versie geweest maar mijn vrouw, die dit niet had gelezen :-) wel, de 4e x.
    Volgens haar ging het allemaal net iets sneller en ruwer maar van 3G krachten ... niets gevoeld, het spul draait volgens haar helemaal niet rond, het is net hetzelfde als de groene versie maar met wat meer beweging.

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Wat is Mission Space nu precies voor een attractie??

    Ik ben er vandaag ingeweest en toen ik me met mijn zoons meldde bij de fastpass ingang, vroeg de medewerkster 'intense or less intense?' Ik had even geen idee wat ze bedoelde en vroeg waar ze het over had. Ik kreeg vier groene kaarten in mijn handen gedrukt en ben wel heel blij dat ik dat heb gedaan nu ik dit topic lees :shock: Ik vond de less intense versie intense genoeg. Misselijk word je er niet in hoor en ik word heel snel misselijk, dus ik ben wel een goede graadmeter. Ik word snel duizelig in dingen die draaien of achteruit gaan. Als mijn ogen het niet meer kunnen volgen, raken mijn hersenen in verwarring en dan ontstaat duizeligheid en misselijkheid. Test track, ook op Epcot is ook goed te doen. Het is best heftig, maar je wordt niet misselijk. Je gaat alleen loei- en loeihard.
    Het zijn de echte rollercoasters, zoals de Sheikra, de Gwazi, de Kraken en meer van dat soort, die ik absoluut nooit zal doen. Dat is een garantie voor de rest van de dag misselijkheid.

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Wat is Mission Space nu precies voor een attractie??

    Ik word altijd misselijk in simulators, rollercoaster niet echt een probleem (behalve dan hoofdpijn in houten versies), zeker Sheikra is een aanrader! heel soepel, alleen de eerste keer wel even slikken als je op het hoogste punt bent :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •