Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 104

Onderwerp: Mission: Space!

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard Mission: Space! in het nieuws

    Dodelijk ongeluk in Walt Disney.
    http://www.local6.com/news/4605232/detail.html

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Het kindje voldeet aan de minimum lengte maar ik zou toch niet snel een kind van 4 in zo'n attractie laten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Begin mei zijn wij geweest maar IK ben er niet ingeweest. Man en kids wel. Nou ga ik in elke achtbaan, supergaaf, maar dit trek ik niet. Als er gewaarschuwd wordt voor "motion sickness".... heb nog even geïnformeerd hoezo dan en toen vertelden ze over het centrifugeren.... no way voor mij. Ben een keer van ronddraaien 2 dagen misselijk geweest... dan is je evenwichtsorgaan volledig van slag.
    Gelukkig hadden man en kids (9 en 12) nergens last van maar ik wilde de rest van de dag niet verpesten.
    Je kunt er wel leuke emails versturen met video! Was leuk voor de thuisblijvers.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik ben er een keer in geweest en ik kan heel wat hebben van ronddraaien en dergelijke, maar vooral in het begin had ik een panisch gevoel, ik kon me nergens op concentreren en voelde me misselijk worden. Gelukkig kwamen er toen planeten in zicht, waar ik me op kon richten. Maar eens, maar nooit weer!
    Toen wij daar stonden was er een moeder met twee jochies, eentje niet ouder dan zes, en die kleine huilde en wilde niet. De moeder dwong hem toch met "don't be such a baby" (grrr!!) en aan het einde van het ritje zagen we Disney personeel over haar gebogen, ze was helemaal wit weggetrokken. Net goed vond ik dat toen!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    16

    Standaard

    Ben er ook ingeweest en zowel ik als mijn man vonden het heerlijk, maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet tegen kunt, en zelfs enorm ziek van kunt worden. Vandaar dat de "kotszakjes" al in de attractie aanwezig zijn, dat zou genoeg moeten zeggen dacht ik.......

    Vind het uberhaupt stom dat ze kinderen in dit soort attracties toelaten, daar is het echt veel en veel te intensief voor, en dan te lezen in vorig berichtje om je kind te dwingen om hierin te gaan......ach laat ik daar maar niet op reageren, maar ik zou wel weten wat ik met zo'n moeder zou willen doen :!:

    Kinderen, ik heb ze niet, maar als ik ze zou hebben zouden ze van mij echt niet in dit soort attracties mogen tot ze minimaal 12-14 zijn, snap ouders dan ook niet die dit wel toelaten, maar evengoed een triest verhaal, het zal je maar overkomen.

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik ben er ook in geweest en had toen meteen een Teletubbie reactie: "nog een keer, nog een keer".

    Ik ben dan ook een grote science fiction fan en erg geinteresseerd in ruimtereizen. De beelden van lege ruimte en zo komen voor mij niet onbekend over.

    Uit het bericht over het overleden kind blijkt toch maar weer dat e.e.a. helemaal niet ongevaarlijk is. De ene persoon kan er gewoon beter tegen dan de ander, en sommigen kunnen er helemaal niet tegen. Helaas blijkt dat laatste messtal pas achteraf ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Hallo allemaal ,

    Ik sprak vorige week een dag na het ongeluk een medewerker van Disney in Orlando , en die beweerde dat het kindje hartproblemen had.
    En bij de attractie wordt vlgs mij alleen gepraat over een minimum lengte....

    Groetjes,
    Pieter

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Nee hoor, bij de attractie wordt voor alles gewaarschuwd, zoals gebruikelijk in de parken met als extra: "May cause motion sickness"

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik ben er ook in geweest in 2004, maar voor mij eens maar nooit meer! Geen rollercoaster is mij te gek, maar hier werd ik heel misselijk van. Deze attraktie wou mijn zoon in van toen (5 jaar), maar dat heb ik tegen gehouden. Een man vertelde mij dat het wel meeviel met de motion sicknes, maar dan heeft hij daar zelf nooit mee te kampen gehad blijkbaar. :-&

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ik ben er ook in geweest in 2004, maar voor mij eens maar nooit meer! Geen rollercoaster is mij te gek, maar hier werd ik heel misselijk van. Deze attraktie wou mijn zoon in van toen (5 jaar), maar dat heb ik tegen gehouden. Een man vertelde mij dat het wel meeviel met de motion sicknes, maar dan heeft hij daar zelf nooit mee te kampen gehad blijkbaar. :-&
    Het heeft er vooral mee te maken of je met de opdrachten meedoet die je krijgt. Als je strak naar je scherm kijkt dan valt het allemaal wel mee. Als je rond gaan kijken dan krijg je het heel snel..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •