Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Reisschema jansFlorida: rondje 26/04 - 09/05 2008

  1. Top | #1
    Newbie JansFlorida's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    5

    Standaard Reisschema jansFlorida: rondje 26/04 - 09/05 2008

    Hallo Floridagangers,

    Ook voor mij als newbie;-) zal ik eens ons reisschema erop zetten...

    wij, 2 gezinnen met twee meiden van 7 en 11, komen 26 april aan in Orlando en hebben besloten om eerst een paar dagen in Orlando te blijven in een Marriott Courtyard appartement:

    1. uitrustenops:
    2. Magic Kingdom
    3. zwemmen en strand?
    4. Florida Mall en Outlets........
    5. Seaworld
    6. strand?? ( jajaja, even relaxen)
    7. verder rijden, de westkust naar beneden

    we zoeken nog een hotel net voor de Keys (liefst aan het mooie strand) om van daaruit Fort Meyers, Naples, de Everglades (ik heb op het forum al een kortingsbon gevonden haha) de Keys te bezoeken....en dan 1 overnachting in Miami als we moeten terug vliegen. Wie weet er een geschikt hotel voor ons voor zowel bij de Keys als in Miami ??

    Ik wacht in spanning af !! Jans

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema 26/04 - 09/05 2008

    we zoeken nog een hotel net voor de Keys (liefst aan het mooie strand) om van daaruit Fort Meyers, Naples, de Everglades (ik heb op het forum al een kortingsbon gevonden haha) de Keys te bezoeken....
    Je noemt nogal een gebied op.
    Vlak voor je de Keys opgaat liggen Florida City en Homestead, maar beiden liggen niet aan het strand.
    Ik weet niet hoeveel tijd jullie hebben, maar ik zou aanraden eerst naar Naples te gaan, om vandaaruit de westkust te exploreren, en daarna naar bv. Key Largo voor de Keys en de Everglades.

    en dan 1 overnachting in Miami als we moeten terug vliegen. Wie weet er een geschikt hotel voor ons voor zowel bij de Keys als in Miami ??
    Zoek je een hotel om echt Miami te bezichtigen, of meer alleen voor de laatste dag shoppen en naar het vliegveld te gaan?
    In dat geval kan ik je het Best Western Miami airport south aanbevelen, ligt gunstig t.o.v. de airport en de tolweg, diverse shoppingmalls in de nabijheid en ook restaurants in overvloed.
    Wel in een zakenwijk.

    Eric

  3. Top | #3
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Reisschema 26/04 - 09/05 2008

    Als ik jou was zou ik een aantal andere reisschema's erbij pakken hier op het forum en ook wat reisverhalen lezen, daar zitten heel veel tips in.

    Mijn aanmerkingen op jullie schema zijn:
    Vanuit Orlando strand opzoeken is minimaal een uur rijden, lijkt mij niet handig gezien je later aan de westkust zat strand tegen zult komen.
    Mijn idee, skip de dag strand (punt 6), ga door met het schema en doe de dag strand de dagen dat je aan de westkust bent.
    Voor punt 3 hetzelfde geen strand maar doe een waterpark, kun je ook lekker zwemmen en luieren.

    Bedenk goed van te voren welke malls je wilt gaan bekijken/bezoeken, het zijn er megaveel en je hebt maar 1 dagje dat is zo om.


    Voor een hotel zul je of aan de westkust uitkomen of aan de oostkust of de keys.
    Geen van 3-en is dé optie om alles te gaan bezoeken.
    Zit je aan de westkust dan kun je de keys niet in 1 dag effe op en neer doen.
    Zit je aan de oostkust dan moet je door de everglades om Naples te bezoeken....
    Mijn advies, slaap overal en nergens, doe een nachtje aan de westkust trek dan door de everglades, slaap aan de oostkust en trek dan naar de keys waar je ook een overnachting moet doen. Miami - Key West is 400km....

    Suc 6.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Reisschema 26/04 - 09/05 2008

    Vergis je ook in Florida niet in de afstanden. Wij zijn dit jaar in de meivakantie geweest en zijn van Orlando via Ft Myers naar Key West gegaan om te eindigen in Miami. Kijk anders eens op mijn site: www.letsgoflorida.punt.nl
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •