Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Reisorganisatie: WRC Reizen

  1. Top | #21

    Standaard Reizen met WRC reizen in florida

    Beste forum leden,

    Dit jaar zullen wij voor het eerst naar florida gaan voor een welverdiende vakantie.

    Heeft iemand ervaring met het reizen met WRC Reizen? Wij willen hier de Rum & Coca Cola boeken. Dit is een combi reis van Florida en Jamaica.

    De reis in Florida zal is dag 1 & 2 Miami (Ocean FiCountry Inn & Suites Sanibel ve Miami Beach), Dag 3 Key West, Dag 4 Fort Myers (Country Inn & Suites Sanibel), Dag 5 & 6 Orlando/Kissimmee (Continental Plaza Hotel), Dag 7 Deerfield Beach (Holiday Park Hotel & Suites Deerfield Beach) Dag 8 Miami (Red Roof Inn Miami Airport) Aanluistend vertrekken wij naar Jamaica voor een all in van 9 dagen !

    Heeft iemand wel eens deze reis gedaan of nog tips. Deze reis lijk me erg leuk en is incl. ticket, auto huur en hotels zn 1500 PP

    Alvast bedankt,

    Remon

    <<Mod Michael66: vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp + links toegevoegd.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-10 om 17:28.

  2. Top | #22
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reizen met WRC reizen in florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remon004 Bekijk Berichten
    De reis in Florida zal is dag 1 & 2 Miami (Ocean FiCountry Inn & Suites Sanibel ve Miami Beach), Dag 3 Key West, Dag 4 Fort Myers (Country Inn & Suites Sanibel), Dag 5 & 6 Orlando/Kissimmee (Continental Plaza Hotel), Dag 7 Deerfield Beach (Holiday Park Hotel & Suites Deerfield Beach) Dag 8 Miami (Red Roof Inn Miami Airport)
    Ik las in het reisprogramma van WRC het volgende:
    Vergist u zich niet in de afstanden, want Florida is drie maal zo groot als Nederland. Tijdens deze autoreis maakt u kennis met veel genoemde aspecten.
    Klopt dus als een bus; vooral tijdens de autoreis wordt wel erg letterlijk genomen want de Rum & Coca Cola reis jaagt je in een paar dagen door Florida heen. Als je van veel asfalt houdt, is 't geen enkel probleem. Maar als je werkelijk kennis wilt maken met deze staat, zou ik er echt wat meer tijd voor nemen. Lees eens wat reisverslagen, sommige mensen trekken drie weken uit voor deze route. Om met de Andrew Sisters te spreken: It's a fact man, it's a fact......:-\"





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •