Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Reisschema L261994: Florida september 2018

  1. Top | #1

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Hoi!
    5 september 2018 vertrek ik samen met mijn vriend (voor het eerst) naar de USA! Ik vroeg me af of ons reisschema reëel is, en of jullie tips hebben qua activiteiten die we echt niet moeten missen. In Orlando willen we alleen naar seaworld (1dag), we zijn niet zo'n pretparkfanaten.

    5 sept: vlucht Amsterdam schiphol - New York JFK, aankomst 13.12 met KLM
    5 t/m 8 sept: overnachtingen in New York
    8 sept: vlucht New York JFK - Orlando, aankomst 18.55 met Delta
    - huurauto ophalen
    8 t/m 11 sept: overnachtingen in Orlando
    - 1 dag seaworld
    - Kennedy space center
    11 t/m 12 sept: 1 overnachting in Daytona beach
    12 t/m 14 sept: 2 overnachtingen in Crystal river
    - zwemmen met zeekoeien
    14 t/m 16 sept: 2 overnachtingen in Naples
    16 t/m 17 sept: 1 overnachting in Key largo
    - sup boarden
    17 t/m 19 sept: 2 overnachtingen in Key west
    - Snorkelen
    - dolfijnen boottour
    19 t/m 24 sept: 5 overnachtingen miami beach
    24 sept: Vlucht Miami - Amsterdam (tussenlanding in Parijs)

    Graag hoor ik of jullie tips hebben qua activiteiten en uitstapjes. Verder vroeg ik me af of de prijs die wij betalen reëel is. Voor de reis (vliegtickets, hotelovernachtingen, autohoor), tickets voor de hop on hop of bus in Newyork, Old town trolley key west en entree voor het Kennedy spacecenter, betalen we 4200 euro totaal.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Zeker voor je activiteiten zou ik regelmatig bij de aanbiedingen op Groupon kijken. Wij hebben bijvoorbeeld ook in Crystal River gesnorkeld met manatees en dat hebben we via Groupon geregeld. Scheelde een hoop geld. Hetzelfde geldt voor dolfijnen tours etc. Voor de huurauto zijn er op dit forum ook veel tips te vinden, scheelt je soms bakken met geld. Veel plezier, schema ziet er leuk uit. Als je van Naples naar Largo rijdt, kan je via de Everglades rijden. Is wellicht de moeite waard om daar nog een tochtje te maken. Have fun!

  3. Top | #3
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Leuke route, prima te doen denk ik. Alleen Crystal River- Naples is wel een eind rijden hoor, uurtje of vier...
    In Naples hebben wij vorig jaar een uurtje geschoten op een indoor schietbaan, erg leuk! (naples gun range & emporium) . Tussen Naples en Key Largo zou ik route 41 nemen, en dan met name de 'loop road' . Het duurt wel langer, maar erg veel wildlife te zien onderweg. Vergeet ook niet te shoppen, bijv. bij de outlets !

    Link naar reisverslag Rick & Mandy, metname over de loop road: https://www.oldersom.nl/blog/dag-4-e...s-beaten-path/
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 07-02-18 om 21:34.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Eerste keer Amerika en dus ook Disney

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bullyleo Bekijk Berichten
    Zeker voor je activiteiten zou ik regelmatig bij de aanbiedingen op Groupon kijken. Wij hebben bijvoorbeeld ook in Crystal River gesnorkeld met manatees en dat hebben we via Groupon geregeld. Scheelde een hoop geld. Hetzelfde geldt voor dolfijnen tours etc. Voor de huurauto zijn er op dit forum ook veel tips te vinden, scheelt je soms bakken met geld. Veel plezier, schema ziet er leuk uit. Als je van Naples naar Largo rijdt, kan je via de Everglades rijden. Is wellicht de moeite waard om daar nog een tochtje te maken. Have fun!
    Goede tip dankjewel!

  5. Top | #5

    Standaard Re: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Leuke route, prima te doen denk ik. Alleen Crystal River- Naples is wel een eind rijden hoor, uurtje of vier...
    In Naples hebben wij vorig jaar een uurtje geschoten op een indoor schietbaan, erg leuk! (naples gun range & emporium) . Tussen Naples en Key Largo zou ik route 41 nemen, en dan met name de 'loop road' . Het duurt wel langer, maar erg veel wildlife te zien onderweg. Vergeet ook niet te shoppen, bijv. bij de outlets !

    Link naar reisverslag Rick & Mandy, metname over de loop road: https://www.oldersom.nl/blog/dag-4-e...s-beaten-path/
    Bedankt voor de tips, ik ga een kijkje nemen in het reisverslag!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •