Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 177

Onderwerp: Ontbijten in Orlando

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Wij hebben bij bijna geen enkele van onze US trips ontbijt bij het hotel gehad. Maar, wij kopen altijd brood, crackers en beleg bij een supermarkt, hebben een coolbox bij ons en ontbijten op de kamer. Meestal veel gezonder en dan ben je toch minder kwijt (kun je savonds lekker uitgebreid dineren.)
    2017: The Deep South!

  2. Top | #72

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Die snap ik niet! minder kwijt terwijl je geen gebruik maakt van een inbegrepen ontbijt? Wij zoeken vaak de hotels er een beetje op uit en meestal zijn hotels met ontbijt dezelfde prijs of goedkoper dan die zonder ontbijt. Althans die aan onze verdere voorwaarden voldoen.

    Overigens is de keuze gezond / ongezond er gewoon ook als je gebruik maakt van het ontbijt van het hotel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-09 om 20:20. Reden: full quote eruit

  3. Top | #73

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Zoals ik al zei zijn de ontbijtjes bij het hotel in de meeste gevallen zo vet en ongezond als je zelf zou willen. Bij elk hotel waar ik tot nu toe kon ontbijten was er ook gewoon brood, jam/kaas/worst en fruit aanwezig, naast de typisch amerikaanse cornflakes, waffels en pancakes.

    Maar het is duidelijk dat iemand die nog nooit bij een hotel heeft ontbeten dit niet kan weten.

  4. Top | #74
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Een aanrader voor ons was het Rosen Plaza op Int Drive in Orlando.
    Voor 20 dollar kon je van het ontbijtbuffet eten zoveel je wil.

    Natuurlijk aten we dan voor een hele dag! 8-[

    Het poepsjieke Inn at Fifth in Naples was dan weer een tegenvaller -> geen ontbijt verkrijgbaar. Maar wel een Starbucks aan de overkant van de straat waar het heeeeeeeeeerlijk ontbijten is...

    Ook Denny's hebben we 's morgens een paar keer bezocht om te gaan eten. Viel al bij al heel goed mee.

    In Miami hielden we ons ontbijt bij een Frans klinkende zaak op Ocean Drive -> een absolute aanrader!

  5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    We hebben ondertussen al wat hotelletjes geboekt, waarvan 2 met ontbijt!
    Country Inn & Suites-Sanibel Gateway in Ft Myers en Staybridge Suites in Naples zijn met ontbijt en het Penguin hotel in Miami zonder.
    Maar daar had ik al gelezen dat je prima kunt ontbijten op hun terras aan de voorkant van het hotel..

    Nu nog een hotel op de Keys en een hotel in Ft Lauderdale!

    Komt helemaal goed, dank je voor alle reacties tot zover!

    Groetjes, Kim

  6. Top | #76

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Als je nu toch een "broodje" kaas of vlees wil: Subway! Ze verbazen zich alleen erover als je er verder niets tussen wilt maar dat is verder geen probleem

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    wij hebben in key west het Southernmost Hotel geboekt, zit geen ontbijt bij maar je kan wel terecht bij het Southernmost Beach Cafe' Restaurant waar je heeeeeeeeeeeerlijk kan ontbijten en je zit aan het strand. Ik kan de French Toast aanraden=P~
    http://southernmostbeachcafe.com/pdf/breakfast-menu.pdf

  8. Top | #78
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Als je Double Tree vlak bij Downtown disney via Mousesavers boekt krijg je er gratis je onbijt bij en je kan deze zelf samenstellen uit een ruim assortiment waaronder ook gewoon brood met beleg zoals we het hier kennen.

    Voordeel daar is ook dat je in een suite komt, dus woongedeelte is appart van het slaapgedeelte, absolute aanrader om te boeken via Mousesavers.


  9. Top | #79
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    hallo vanuit Orlando, wij zitten nu in Marriot Residence Inn Seaworld en het ontbijt is goed te noemen.
    Er is hier van een vette hap, soort van hamburger en ragout enzo tot aan vruchtenyoghurt en gesneden fruit.

    wat keuzes; Bagels, Muffins, andere zoete bladerdeeg gevulde dingen, wit brood, tarwe brood, jam, pindakaas, ham, scrammbled eggs, allerlei soorten cornflaks, griesmeelpap, havermouthpap en dan nog dagelijks wat andere dingen zoals Taco's of Ragout.

    Op zich keuze genoeg en idd bij de Subway die hier echt overal zit heb je super gezonde stokbroodjes/broden

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Gemiddelde kosten voor uit eten

    Ik ben nog nooit eerder in Amerika (of Florida) geweest.
    In april gaan wij eindelijk voor de 1e keer.
    Mijn vraag is, wat ben je gemiddeld kwijt aan een standaard ontbijt, lunch en diner? Ontbijt zit vaak niet inbegrepen bij het hotel zag ik, dus je zal alles buiten de deur moeten eten / drinken.

    Graag hoor ik jullie ervaring hiermee!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •