Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 18 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 177

Onderwerp: Ontbijten in Orlando

  1. Top | #51
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Ook bij Dunkin Donuts kun je koud ontbijten, ze hebben er niet alleen donuts al doet de naam anders vermoeden.


  2. Top | #52
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Ik denk, dat je bij Subway ook wel iets van je gading vindt.
    Natuurlijk kan je gewoon iets bij een supermarkt halen.
    Bijv. Publix heeft goed vers brood evt. ook belegd.

    en ja ... het niet warm willen ontbijten.
    Een jaar of 10 geleden ging ik met o.a. mijn nicht voor een maand naar de Westkust. Zij had hier van iemand gehoord, dat je daar gebakken aardappelen bij het ontbijt kreeg... geen denken aan... en gebakken ham... zulke plakken... geen denken aan....
    Binnen een paar dagen zat ze in een truckerscafe langs de highway aan Hashbrowns en een kwart varkensham......

    Knaapje

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 25-10-08 om 19:36.

  3. Top | #53
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Ik zou gewoon broodjes halen bij de Walmart/Publix. Ze hebben ook hamburger-broodjes, dit zijn zachte witte broodjes. Vleeswaren erbij, pindakaas etc.
    En verder hebben ze ook ontbijtgranen in diverse smaken en melk per gallon.

    Koop dan ook gelijk een koelbox van piepschuim en grote Ziplocs voor in de vriezer om te vullen met ijs. Ben je helemaal klaar voor de rondreis
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #54
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Wij hebben ook altijd die piepschuimen boxen gekocht, nadat deze een keer lek waren geraakt hebben we er vuilniszakken in gedaan. Vorig jaar konden we snel geen piepschuim boxen vinden en hebben we een opvouwbare vriestas gekocht werkt ook prima. Maar dat met die ziplocs is wel een idee als je, niet wil dat het brood nat word.


  5. Top | #55
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Wij hebben vorig jaar ook heel vaak gewoon broodjes en beleg gehaald bij de Wal*Mart, lekker goedkoop. Verder kun je op plaatsen waar ze warm ontbijt serveren ook echt wel uit de voeten, ze hebben daar ook genoeg koude dingen. Bij Sizzler bijvoorbeeld heb ik heerlijke croissantjes, yoghurt en vers fruit gegeten.

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Koud ontbijten?

    Bij Publix zijn we helemaal gek van de Kaiser rolls (lekkere verse broodjes) met Philadelphia (die met kruiden) mmmmmm.
    Shoppen in Orlando is super!

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    16

    Standaard Ontbijt in hotels

    Hallo allemaal!

    Mijn vriend en ik zijn druk onze reis aan het plannen die we eind oktober gaan maken!
    Bij het zoeken naar goede hotels, zien we dat er vaak geen ontbijt bij de prijs inbegrepen is.
    Mijn vriend en ik zijn echte ontbijters...dus hier maak ik me een beetje zorgen over.
    Wat betaal je gemiddeld voor een ontbijtje in een2/3 sterren hotel? Iemand een idee?
    Of is het makkelijk om ergens in een restaurantje te ontbijten?

    Alvast bedankt!

    Groetjes, Kim

  8. Top | #58
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vaak geen ontbijt...

    Vaak is er ook geen ontbijtmogelijkheid bij het hotel. Er zijn genoeg plaatsen waar je kan ontbijten maar alles is wel Amerikaans. Geen broodje kaas etc. Alles warm en vaak met veel vet. Gezond ontbijten zal je zelf voor moeten zorgen. Dat kan bij de supermarkt.

    Voorbeelden van ontbijt zaken zijn Denny's, Ihop, Sizzlers, Pondorosa, Cracker Barrel en last but not least de diner om de hoek.

    Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #59
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vaak geen ontbijt...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim1985 Bekijk Berichten
    Of is het makkelijk om ergens in een restaurantje te ontbijten?
    Zo is dat, je struikelt er over de restaurants dus je kunt overal terecht. De kosten? Bij ketens als Ponderosa en Sizzler een dollar of 6, bij Cracker Barrel en Waffle House en IHOP ben je misschien een dollar of wat meer kwijt. Je moet eigenlijk goed je best doen om in Florida meer dan een tientje voor het ontbijt uit te geven.



  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    34

    Standaard Re: Vaak geen ontbijt...

    De keren dat wij ontbijt hadden in het hotel werd er of een zakje met keiharde 'muffinachtige dingen' aan de deurknop gehangen. Of er was een klein ontbijthoekje waar je cereals en melk kon krijgen.
    Een restaurant is dus van harte aan te bevelen. Inderdaad lekker goedkoop en over het algemeen ook lekker vet ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •