Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 177

Onderwerp: Ontbijten in Orlando

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    12

    Standaard Ontbijten in Orlando

    Waar kan je in de omgeving orlando (kissimmee) een goed ontbijt krijgen.

    Groet
    Guido

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Ligt er maar net aan wat jij onder een goed ontbijt verstaat Bijvoorbeeld:
    - Denny's
    - IHOP
    - Of een Buffet bij Ponderosa of Sizzler

    Keuze genoeg daar. Vaak kun je ook Coupons vinden voor korting.

    En als je een keer geen zin hebt om een stevig ontbijt te nemen dan kun je ook Buns en beleg kopen bij de Wallmart. Lekker 's morgens op je kamer opeten..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Cracker Barrel
    Perkins
    voor een snel ontbijt Burger King (ham ommelet sandwich)

    hmmmmm, ik heb nu al heimwee

    groet sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Wij vonden het ontbijt bij Golden Coral ook heel erg goed (ook diner erg goed) de prijzen vallen reuze mee en je kan je helemaal vol eten.

    http://www.goldencorral.com/menu/breakfast.asp

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Overigens is Subway ook heerlijk en kun je ook bijde pUblix lekkere broodjes halen.

    Wij haalden vaak croissantje die we in de oven in de villa afbakten.

  5. Top | #5
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Gewoon bij Dunkin Donuts... lekkere croissants of uiteraard Donuts

  6. Top | #6
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    NEE !!! geen buffet eten !!! Neem nooit eieren die al uren van te voren zijn klaargemaakt en lekker liggen te pruttelen in grote bakken. Voor een paar centen meer eet je "vers" bij Denny's of IHOP. Smaken verschillen dat weet ik maar ik kan echt niet begrijpen dat mensen buffet eten lekker vinden. Maar ja...each its own...
    Wij kopen gewoon brood en beleg bij WalMart en eten lekker op de kamer van het hotel. Koffie vers gezet en sinasappelsap uit de koelkast. Lekker, gezond én goedkoop

    Walter

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    NEE !!! geen buffet eten !!! Neem nooit eieren die al uren van te voren zijn klaargemaakt en lekker liggen te pruttelen in grote bakken.
    Misschien komt dit als een schok voor je, maar in hotelrestaurants kun je ook gewoon a la carte bestellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Voor een paar centen meer eet je "vers" bij Denny's of IHOP. Smaken verschillen dat weet ik maar ik kan echt niet begrijpen dat mensen buffet eten lekker vinden.
    Denny's en lekker. Dat klinkt als een contradictio in terminis. Ik hoop overigens niet dat je serieus meent dat je bij Denny’s lekker kunt eten. Het is niet slecht, maar lekker valt voor mij toch echt in een andere categorie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Maar ja...each its own... Wij kopen gewoon brood en beleg bij WalMart en eten lekker op de kamer van het hotel. Koffie vers gezet en sinasappelsap uit de koelkast. Lekker, gezond én goedkoop.
    Kijk, dat is iets wat ik nu weer niet begrijp. Dat je dit doet om goedkoper uit te zijn dat begrijp ik. Maar lekker brood in de VS heb ik tot nu toe niet gevonden. M.u.v. van broodjeszaken zoals b.v. Potbelly.

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Denny's en lekker. Dat klinkt als een contradictio in terminis. Ik hoop overigens niet dat je serieus meent dat je bij Denny’s lekker kunt eten. Het is niet slecht, maar lekker valt voor mij toch echt in een andere categorie.
    Gewoon een plek waar je snel eten kunt krijgen wat niet slecht is. Als je er niet meer van verwacht dan is het daar prima.

    Voor Uit eten (en er de tijd voor nemen) gaan wij idd ook liever naar Olive Gardens, TGI, Tony Roma's.. Maar da's weer een hele andere discussie. Het gaat hier om ONTBIJT..
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-11-07 om 12:58.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Kijk, dat is iets wat ik nu weer niet begrijp. Dat je dit doet om goedkoper uit te zijn dat begrijp ik. Maar lekker brood in de VS heb ik tot nu toe niet gevonden. M.u.v. van broodjeszaken zoals b.v. Potbelly.
    Ik ontbijt ook altijd in de villa of hotelkamer met zelfgekochte spulletjes. Goedkoper ... nee, daar doe ik het niet voor. Ik ben gewoon geen grote eter en houd wel van een geroosterd boterhammetje en een bekertje melk. That's all. En dat liefst in alle rust.

    Lekker brood? Ja hoor, het is er wel. Bij Publix haal ik meestal Italian Bread (wit) of Chicago Hard Rolls. Lekker en vers gebakken. Ze hebben daar nog veel meer sooren vers gebakken brood en broodjes. Maar als je op zoek bent naar de gezonde nederlandse volkorenboterham .... die heb ik (ook) nog niet gevonden in Florida.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Waar een goed ontbijt te krijgen

    bij cracker barell hebben ze een enorme ontbijtkaart. En je kunt daar ook na 9:30 ontbijten (de hele dag).
    OK, er zijn gigantische ontbijtjes te krijgen, maar er is ook cereal breakfast.
    plus, lekkere juice!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •