Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 177

Onderwerp: Ontbijten in Orlando

  1. Top | #91
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Ontbijt in de hotels

    wij bekijken eerst wat voor onbijt er te krijgen is in het hotel
    want daar word je soms niet vrolijk van ... over het algemeen is het ontbijtbuffet inbegrepen en eten we vers fruit met yochurt en nemen fruitsap (als dat van goede kwaliteit is) en af en toe een bagel met creamcheese of roerei
    als je ontbijt a la cart kunt eten in het hotel zit het niet bij de prijs inbegrepen en is dat meestal niet echt goedkoop (maar naar mijn ervaring erg lekker!!)


    als het aangeboden ontbijt niet aan onze eisen voldoet nemen we alternatieven
    kopen we brood en beleg bij publix,
    en ontbijten we in onze kamer
    of we stoppen onderweg en kopen dan een grote bak fruitsalade en yochurt (zorgen dat we wegwerp bestek in de auto hebben) bij walmart of publix.
    als we die dag naar een pretpark gaan ontbijten we daar

    wel nemen we DE koffie mee van thuis zodat we in iedergeval voor we het hotel verlaten een goeie bak koffie binnen hebben
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #92
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Ontbijt in de hotels

    wij hebben vorig jaar ook brood gehaald en op de kamer opgegeten..
    in heel veel hotels heb je koelkast op de kamer...
    Ontbijt in diverse hotels ook echt niet slecht incl. de kamerprijs...

    ook wij gaan supergraag bij sizzler eten....doen we in november ook weer als we in de villa zitten in orlando...
    avond eten doen we altijd buiten de deur is echt veel duurder om boodschappen te doen...
    nemen altijd koffiesticks mee die je met warm water oplost dus koffie kunnen ze drinken voor we de deur uitgaan..

  3. Top | #93
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Ontbijt in de hotels

    Ook wij nemen koffiesticks mee maar gebruiken die om de koffie in de restaurants/parken een beetje mee aan te sterken.
    Wij doen verder niet moeilijk met eten tijdens onze vakantie. Zo hebben wij ook geen moeite met buffetrestaurants en met het vliegtuigeten. Wat kun je daar trouwens van verwachten... er is tenslotte geen professionele keuken aan boord. Als we weer thuis zijn koken en eten we weer zoals het hoort. Op vakantie doen we niet moeilijk.
    Waar we wel moeite mee hebben en dus ook nooit meer zullen halen: Starbucks koffie. Dat vinden wij pas echte troep.
    Maar... ieder zijn meug!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Ontbijt in de hotels

    Je kunt zelf kijken hoe je omgaat met je ontbijt. Wij gaan vaak voor het ontbijt even langs een Waffle house, waar ze absoluut niet alleen Waffels serveren.

    Hier eten en drinken we voor c.a $6 pp en daar ga ik niet moeilijk voor doen op de hotelkamer. Maar zo zijn er ook andere tentjes waar je voor weinig kunt ontbijten.

    Je kan ook 's morgens gewoon verse broodjes halen bij de supers en dan in de auto even op smikkelen.


  5. Top | #95
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ontbijt in de hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Waar we wel moeite mee hebben en dus ook nooit meer zullen halen: Starbucks koffie. Dat vinden wij pas echte troep.
    Maar... ieder zijn meug!
    Bij Starbuck's moet je vooral genieten van de aparte dingetjes, Frappuccino's bijvoorbeeld.
    Bij de Mac hebben ze tegenwoordig heel acceptabele koffie (McCafé) en ook aardige ontbijtjes voor weinig (als de nood aan de man komt)

    Zelf geniet ik de hele vakantie van een perfect geserveerd ontbijt in de villa. Daar kan geen Sizzler's of Denny's (hoewel ook lekker op z'n tijd) tegen op, plus dat je er erg opvalt, ongewassen en in zwembroek.

    Nee, mijn eega regelt dat allemaal perfect, iedere dag weer. Thuis is het andersom, daar gaat de broodvoorziening dagelijks via mijn handen.
    De rest van de vakantiemaaltijden worden door derden bereidt :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #96
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard

    Ik kan me voorstellen dat je geniet van een perfect geserveerd ontbijt in de villa. Je hebt tenslotte vakantie.
    Nou, ik kan wel aan de eettafel gaan zitten maar geen ander die me dan een ontbijtje serveerd en daarna ook weer de rotzooi opruimt. Dus... ik kook NIET, geen enkele maaltijd. Ik heb ook vakantie. Dus lekker langs het buffet bij de Sizzler. Daar hebben ze voor ons vijven wat we maar willen en de rotzooi wordt zomaar voor me opgeruimd.

    Nee, ook met die speciale smaakjes bij Starbucks doe je ons echt geen plezier. We vinden de koffie bij McDo lekkerder.

    Gelukkig maar dat iedereen een andere smaak heeft. Stel je voor... anders zaten we elke dag met zijn allen in dezelfde restaurants.

    Zie onderstaande link: 10 % korting op ontbijt, lunch en diner.

    http://www.orlandosaving.com/sizzlercoupon.htm

    Deze, en vele andere, kortingscoupons zijn ook te vinden in de vele couponboekjes die o.a. bij de supermarkten en restaurants liggen (meestal bij de ingang).

    Wij maken veel gebruik van coupons. Veel restaurants hebben ze maar ook winkels en attracties (Gatorland, Boggycreek, etc.).

    Op deze site is ook ergens een topic waarbij een heleboel coupons te vinden zijn (weet even niet meer waar).

    Hier is de link:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3181
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-12 om 21:56. Reden: +
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #97
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Wij hadden speciaal een hotel genomen waar ontbijt bijzat. Daar kon je wafels bakken, bagel eten, cornflakes en koffie, dat was voor ons het belangrijkste. Zijn wel een keer gaan ontbijten bij de IHOP, maar dat is leuk voor 1 keer. De een wil ontbijt met vanalles erbij zoals eieren en spek, de ander wil alleen een broodje en koffie.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Let goed op bij het in-checken in je hotel of er een "complementary" ontbijt bij inbegrepen zit. Ketens als Comfort-inn, Holliday-Inn Express en Hampton Inn hebben in 99% van de gevallen een (volgens onze standaard) uitstekend ontbijt. Best Western bied ook regelmatig een ontbijt aan. Tegenwoordig letten wij bij de keuze van ons hotel erop dat er een ontbijt bij zit. Vroeger toen wij nog onervaren waren en dit totaal niet wisten haalden wij broodjes bij één van de vele aanwezige super markten en aten dit op in de hotelkamer. Om dit te vergemakkelijken hadden wij de caravan van mijn schoonouders ontdaan van diverse mepal spullen(lekker licht) en die namen we mee. De al eerder genoemde ice-chest(tempex versie van +/- $5,00) is ook al ontbijt je niet op de kamer onmisbaar tijdens een rondreis om drank koel te houden. Ice kan je gratis halen in ieder hotel waarin je verblijft.

    Sjon, Bianca en Romy
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Wat betreft het eten als je met een gezin van 5 reist. In tegenstelling tot wat ik verwachtte, zijn de prijzen in de supermarkt niet echt laag. Dit betekend dat je, ook als je zelf je eten voor het ontbijt en lunch maakt, niet goedkoop uit bent. Maar altijd nog goedkoper dan eten bij de IHOP. Met 5 man waren we daar over de 50 dollar kwijt. Wat we nu doen, is van alles proberen en ervaren hoe het er in Amerika toe gaat en daarnaast zo veel mogelijk zelf broodjes maken. Publix vind je op zowat elk winkelcentrum. Ze verkopen lekkere harde bolletje (Chicago's). Zoet beleg is wat beperkt tot jam, nutella en pindakaas. Voor de rest hebben we gebruik gemaakt van het 'complementary breakfast' en de IHOP. We moeten Wafflehouse nog proberen. Deze schijnt iets goedkoper te zijn dan IHOP. Ook nog een keer bij de Diary Queen (DQ) een lekkere hotdog gegeten. Voor 's avonds hebben we nieuwe ervaringen opgedaan in de Outback Stakehouse en Rib City. Natuurlijk regelmatig naar de Mac geweest.

    Groeten Piet
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-08-11 om 22:45.

  10. Top | #100
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Ontbijt in hotels

    Wij betaalden met ons 5-en $ 28,80 bij Sizzler (wel met kortingscoupon).
    Dochter wilde een keer naar IHOP vanwege de pancakes en daar waren we veel meer geld kwijt en de pancakes vond ze toch hetzelfde smaken als bij Sizzler. Dus toch maar weer naar Sizzler. Met een buffet hoef je tenminste geen keuze te maken en kun je van alles wat proberen, als je dat wenst.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •