Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: ericthegolfer

1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Even voorstellen: ericthegolfer

Hallo allen

Mijn naam is Eric en heb samen met mijn vrouw gisteren een 25 dagen reis naar de USA geboekt. Vertrek vanuit New York en dan Zuidwaarts richting Florida.
    We kennen de USA goed en zijn er reeds een 20-tal keren geweest. Florida als vakantie bestemming echter voor het eerst.

We zullen zo'n 2 weken in het zonnige Zuiden vertoeven waarvan 6 volle dagen in Naples. (periode Do 24/07/2008 - Wo 30/07/2008 )
    Omdat ik een grote golf-fanaat ben wil ik uiteraard heel graag op de mooie banen in de buurt gaan spelen ... maar nu komt het DIE ZIJN WEL HEEL ERG PEPERDUUR

Potverdorie er was zo wat NIKS onder de 100 USD voor een rondje van 18 holes. Met 2 wordt dat minstens 220 USD, toch wel fiks.

Ik vermoed dat de prijzen lokaal heel wat lager liggen en men ter plaatse veel betere deals kan vinden.

NU KOMT MIJN VRAAG:
    - kan iemand mij tips geven over greenfees op de banen rond Naples
    - Nog beter zijn er wellicht leden van clubs daar, of mensen die het reilen en zeilen ter plaatse zo goed kennen en toevallig op de data vermeld ter plekke zijn? Wellicht enkel rondjes samen spelen?

PS: ik was ietwat verbaasd op dit forum zo weinig over "golf" te vinden. Toch een leuke bezigheid in Florida lijkt me

Groeten en alvast bedankt
    Eric
    Laatst gewijzigd door ericthegolfer; 03-11-07 om 20:23. Reden: bijwerken

2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Even voorstellen: ericthegolfer

Welkom hier \\/ ! Helaas kan ik je er niet veel over vertellen, anders dan dat ik heel veel golfbanen in de buurt van Naples heb gezien inderdaad.

Ik weet niet of er veel behoefte aan is op het forum, ik zie er inderdaad nooit iets over, maar ik zal zeker gaan golfen tijdens onze vakantie. Ik heb pas een villa gehuurd in Kissimmee, daar staat dat er vlakbij meerdere courses zijn die rond de $ 30 kosten (incl. cart). Dat lijkt me een prima prijs :wink: !

Afgelopen zomer hebben we zuidwesten van USA gedaan, ook daar heb ik veel gegolfed. Ondanks dat het warm is, vond ik het best goed te doen overdag (steeds lekker in het karretje wind vangen en veel drinken). Vaak zijn de prijzen substantieel lager als je na bv 14uur de baan op gaat. Zou je ook eens moeten navragen (als je dat wilt tenminste).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

Forum Rechten