Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 105

Onderwerp: Vliegen naar Florida

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Daar pinnen is altijd goedkoper als hier geld wisselen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #62
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Als je tenminste nog steeds Key West op de planning hebt, pin dan bij de Orion Bank, dan is het volledig gratis, dit is gelegen aan het Key Plaza shopping center, dat is het center waar je Radio Shack, K-Mart en Office Max vind.
    Steeds meer banken beginnen namelijk een paar dollar fees te rekenen.

    En tegenwoordig is het veelal betalen per credit card.
    Kleinere bedragen natuurlijk gewoon cash, voor ons is het vrij normaal om tot $20.00 zeker cash te betalen.
    Veel horeca gelegenheden hebben ook een $20.00 minimum als je een CC wilt gebruiken.

  3. Top | #63
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Goh, die $ 20.- minimum is voor het eerst dat ik dat hoor. Bij mij in de winkel willen ze vaak een ansichtkaart van € 0.80 per cc afrekenen. Wij hebben een minimum ingesteld van € 10.- voor cc anders kost het ons veel te veel. (Interpay is geen goedkoop bedrijf.)

  4. Top | #64
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Het is in sommige horeca gelegenheden, en die betreffende doen dat al zolang de CC bestaat en is inderdaad ook omdat de kosten te hoog zijn voor lage bedragen, veel bedrijven accepteren daarom ook geen American Express.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-08 om 20:46.

  5. Top | #65

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Bedankt iedereen voor de snelle reacties ! Nog een laatste vraag : afstanden daar zoals Key West - Miami, Key West Hollywood etc etc......is dat een beetje goed te doen ? En heeft iemand nog een tip waar je daar een auto kan huren ? We hebben alleen een auto gehuurd voor de trip van het vliegveld naar de Camping en willen daar dan verder lokaal een auto huren ! Lijkt me leuk een echt Amerikaan te huren ( cabrio ) Nou we horen het wel weer........thanks...

  6. Top | #66
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    De autoverhuur bedrijven (de meeste) zitten gewoon bij het vliegveld van Key West.
    Als je van plan bent om een auto te huren voor een langere periode dan is dat veel goedkoper omdat in Nederland te regelen.
    Als je het zomaar voor een dag of een paar dagen doet en het hier regelt dan adviseer ik je de volledige verzekering te nemen, is zo'n $24.00/dag.
    Key West naar Miami etc, reken zo'n 3 1/2 uur.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-04-08 om 12:22. Reden: full quote eruit

  7. Top | #67
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Vliegen: weekend of doordeweeks

    Ik zit ook nog effies met een dilemma

    Volgend jaar willen we eerst 2 weken in Orlando verblijven en daarna richting Miami voor een cruise.
    Onze bedoeling was om 4 September op een zaterdag te vertrekken, eigenlijk omdat we altijd wel op zaterdag vertrokken... maar
    nu is de cruise al de 18e dus dan heb ik veel minder dagen in Orlando en dat is nou net niet de bedoeling

    Weet iemand of het nou in kosten scheelt als je door de weeks zou gaan vliegen ipv het weekend??
    En de meeste vliegmaatschappijen vliegen toch ook gewoon doordeweeks?

    Groetjes Natalie
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #68
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: wanneer vliegen...weekend of doordeweeks??

    De meesten vliegen meerdere malen per dag én kun je ook nog kiezen uit verschillende verbindingen (stop overs). Martinair bijv. vliegt 3 a 4 x per week, Airberlin ook zoiets. Volgens mij maakt het qua prijs niet zoveel uit, in het weekend of door de week.

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: wanneer vliegen...weekend of doordeweeks??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Weet iemand of het nou in kosten scheelt als je door de weeks zou gaan vliegen ipv het weekend??
    Ik snap de reden van je vraag niet echt... Je komt er toch zo achter als je een zoekopdracht in Cheaptickets en dergelijke doet?

  10. Top | #70
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: wanneer vliegen...weekend of doordeweeks??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco Stern Bekijk Berichten
    Ik snap de reden van je vraag niet echt... Je komt er toch zo achter als je een zoekopdracht in Cheaptickets en dergelijke doet?
    Volgens mij is het forum toch ook om vragen te stellen :-?
    En mijn reden dat ik dat vraag is... dat ik het weekend wilde vertrekken maar aangezien de cruise alleen maar de 18e gaat en dan pas weer in oktober, vroeg ik me af of iemand wist of het duurder was als ik doorde weeks zou gaan. Het moet niet teveel geld schelen, ik ben tenslotte een Nederlander ;-)

    @Cloggie68, dank je wel voor je antwoord :-)
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •