Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 105

Onderwerp: Vliegen naar Florida

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    hallo,

    ikzelf ga aankomende zondag met united met onze dochter van 10 maanden. heb zelf ook alle mogelijkheden nagekeken. ga zelf met united ivm frequent flyer miles, maar ook united heeft alleen baby-opties tot 6 maanden. daarna kun je geen babybasket meer aanvragen. zelfs mijn babymaaltijd is niet akkoord gekomen, dus neem zelf maar potje mee. voor ons de eerste keer dat we met haar gaan vliegen, dus ben erg benieuwd.
    ik zal proberen om op het forum verslag te doen

  2. Top | #22
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    4

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Hoi Ellen,

    Waar vliegen jullie op? Gaan jullie rondreizen of blijven jullie op 1 plek? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Veel plezier!
    Sharon

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    he sharon,

    we vliegen op miami, dan 1 nacht miami(dorchester), de volgende dag 5 dagen cruisen naar de bahama's met royal caribbean, weer 2 nachten miami (best western beach resort)(oa everglades) amtrak naar orlando, week orlando (springhill suites by marriott) waarin min 4 dagen disney, 1 dag kennedy space center(misschien 1 dag seaworld), daar na auto ophalen en rijden naar nashville en memphis, eindigen in dallas bij vrienden en vandaar weer terugvliegen.

    ben heel benieuwd hoe ze het doet. begin nu toch wel te zenuwen.

    eindelijk naar disney in florida

  4. Top | #24

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Hoi Ellen, wat lekker dat jullie al bijna gaan. Ben benieuwd hoe het reizen gaat met je dochtertje. Vast wel goed hoor, al is het voor jullie vast niet zo ontspannen vliegen, als zonder kinderen omdat je toch steeds op haar let. Vaak slapen kinderen een tijd in het vliegtuig.

    Maar als ik het goed lees hebben jullie geen auto in Orlando? Is dat een bewuste keuze? Lijkt mij nl reuze onhandig.

  5. Top | #25
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Maar als ik het goed lees hebben jullie geen auto in Orlando? Is dat een bewuste keuze? Lijkt mij nl reuze onhandig.
    Dat lijkt niet alleen, dat is ook zo
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Je kan bij Martinair je eigen autostoeltje meenemen, waar je dochter dus heerlijk in kan zitten, dat hebben wij ook gedaan naar Orlando en het was perfect, plus je hebt gelijk een autostoel die daar huren veel te veel kost.

    Heb je vragen mail me gerust raygwensmit@hotmail.com


    Gwenda

  7. Top | #27

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Ik neem aan dat je dan wel gewoon voor de stoel moet betalen? Normaal reizen kinderen tot 2jr met heel veel korting (betalen iets van 15-20%, weet het niet precies), maar dan mag je ze wel lekker :mrgreen: 9 uur op schoot houden, en hebben ze geen eigen stoel. Of doet MP het anders, lijkt me niks voor MP om het weg te geven:grin:

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raygwencaith Bekijk Berichten
    Heb je vragen mail me gerust raygwensmit@hotmail.com
    Vragen het liefst gewoon stellen via het forum, dan hebben we er allemaal wat aan
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    wij vinden het niet erg dat we geen auto hebben. vanuit ons hotel gaat er een gratis shuttleservice naar disney. kennedy space center doen we als excursietrip en die komen ons bij het hotel ophalen dus ook hier geen probleem. misschien dat ik als ik daar ben wel anders denk, maar het ophaalkantoor van hertz zit bij het hotel, dus kan altijd mijn auto eerder ophalen mocht het toch nodig zijn.

  10. Top | #30

    Standaard Re: Rechtstreeks vliegen naar Florida

    Hoi Ellen, klopt dat er een shuttle gaat naar Disney, maar vlgs mij moet je daarvoor betalen. Wij hadden dan wel een auto, maar ik had nog ff gekeken naar die bus omdat ik dacht dan parkeerkosten uit te kunnen sparen. We zijn dus gewoon met de auto naar de parken gegaan.
    Hertz heb ik idd op het parkeerterrein gezien.

    Maare hoe wil je dan naar Outback gaan?:lol: Die mag je toch niet overslaan!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •