Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 105

Onderwerp: Vliegen naar Florida

  1. Top | #41
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Ik denk dat ze door de keuzes die ik aangaf het prima zelf kunnen bepalen. Heeft denk weinig zin als wij tweeën daarover in discussie gaan. Zelf weten ze het beste of ze al dan niet willen rijden etc. dat kan niemand anders voor hen bepalen.

  2. Top | #42

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Hoi Marcelg,
    Nogmaals bedankt voor je info.
    We zijn eruit en willen rond 28 april vertrekken en rond 7 mei weer terug....zo'n 9 nachten in Key West dus. Als ik ga zoeken kom ik niet op die mooie lage prijs van 1392 all-inn ! Want die prijs is echt super laag en spreeks mij natuurlijk erg aan ;-)
    Ik heb gekeken op Delta maar kom niet goedkoper als zo'n Euro 1800 al-inn voor drie persone van A'dam naar Key West.....
    Wat doe ik verkeerd?......kan jij misschien nog een keertje helpen en kijken voor de absolute laagste prijs. Datum staat niet vast....we willen gewoon 9 nachten in die periode en als we de vlucht hebben boeken we pas de slaapplaats. Alsvast bedankt.
    Grt. JorGweNoah

  3. Top | #43

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Hoi Mafo,
    Nogmaals bedankt voor je info.
    We zijn eruit en willen rond 28 april vertrekken en rond 7 mei weer terug....zo'n 9 nachten in Key West dus. Als ik ga zoeken kom ik niet op die mooie lage prijs van 1392 all-inn ! Want die prijs is echt super laag en spreeks mij natuurlijk erg aan :wink:
    Ik heb gekeken op Delta maar kom niet goedkoper als zo'n Euro 1800 al-inn voor drie persone van A'dam naar Key West.....
    Wat doe ik verkeerd?......kan jij misschien nog een keertje helpen en kijken voor de absolute laagste prijs. Datum staat niet vast....we willen gewoon 9 nachten in die periode en als we de vlucht hebben boeken we pas de slaapplaats. Alsvast bedankt.
    Grt. JorGweNoah

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Als ik me er ook tegenaan mag bemoeien... Ik denk niet dat je iets fout doet. De tarieven waar beide heren het over hadden hebben betrekking op een periode die net ná de meivakantie valt. Rond 26 april begint (voor veel scholen) de 2 wekelijkse meivakantie in Nederland en dan is het natuurlijk bingo voor de luchtvaartmaatschappijen. Als je voordelig wilt zul je ná deze periode moeten gaan en dat is rond 9 mei (wanneer iedereen weer teruggaat). Speel maar eens met de data op de genoemde websites en je zult het zien.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-08 om 20:46.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  5. Top | #45
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Maandag is een dure dag om te vliegen met Delta, ga je bv op woensdag 30 April en terug op donderdag 8 mei dan is je totaal prijs 1477,44 euro
    Ik weet dat het dan maar 8 dagen is, maar het is ruim 300 euro goedkoper.
    De 9 dagen maakt het moeilijk, je vliegt in die periode voor de prijs eerder vernoemd als je vertrekt op 30 april en terug vliegt op 8 mei of later vanaf 13 mei.

    Ik begrijp het natuurlijk ook wel als je 13 dagen gaat dat kost je meer dan de 300 bespaarde euro, maar 9 dagen in plaats van 8 kost je dus 300 euro voor 1 dag.
    Moeilijk allemaal.

    De prijzen heb ik overigens van Delta, misschien kun je ze nog wel goedkoper vinden via een reisorganisatie, maar het gaat hier echt om de dagen waar je op wilt vliegen die het verschil maken.

  6. Top | #46

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Hoi Marcelg,
    We zijn druk bezig onze reis te boeken, maar ik heb jouw advies nog even nodig.
    De reisorg. waar we willen boeken ( Keycamp ) geeft alleen mogelijkheid om op maandag te arriveren en dan 10 dagen, dus maar 8 dagen daar. Dat vinden we erg kort. Heb jij ervaring met het rechtstreeks boeken op een camping in Sugarloaf Key? We willen het liefst 12 dagen ( dus 10 dagen daar ) en dan in een huisje, loft of indien niet anders mogelijk een luxe sta-caravan....We kunnen via Keycamp geen adres vinden zodat we zelf de camping kunnen bellen wat de mogelijkheden zijn..!
    Alvast weer bedankt voor je hulp!!! Groetjes JorGwen

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Naarden-Bussum, NL
    Berichten
    15

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Misschien een leuke:

    http://www.thefloridakeys.com/koasugarloaf/

    Mile Marker 20
    251 County Road 939
    Sugarloaf Key , Florida 33042
    (305) 745-3549 or 800-562-7731
    sugarloaf@koa.net

    Ik heb alleen maar goeie ervaringen met KOA's.

  8. Top | #48
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Vranz geeft hierboven de info al betreffende KOA.

    Ik heb zelf even KOA gebeld om uit te vinden wat ze te bieden hebben.
    Ze kwamen met volgende, ze hebben alleen maar RV's(luxe woonwagen) en vragen daar voor $175.00 + tax /dag. Ik gaf de datums 30apr tm 12 mei, het totaal wat ze me gaven was $2881.70
    Dit is dus een prijs rechtstreeks bij KOA, misschien dat het op een andere manier goedkoper kan, er staan misschien wel timeshare RV's.
    Ik weet dit niet, maar voor $175.00 + tax dan zou ik zelf toch ook mezelf nog eens verdiepen in een hotel of een echt Key West guest house, overigens een guest house is hier gewoon een klein hotelletje, je zit echt niet bij een familie oid als gast.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-08 om 20:46.

  9. Top | #49

    Standaard Vliegen - Check-In Required

    Hallo allemaal,

    Vorige week heb ik van USAFV de reisdetails gekregen voor onze vakantie in Mei. Hierbij zaten ook de vluchtgegevens.
    We vliegen met United Airlines via Washington naar Orlando en terug.
    Voor de terugvlucht staan de stoelnummers al aangegeven in de vluchtgegevens. Echter voor de heenvlucht (beide) staat er bij Seats: 'Check-In Required'.

    Weet iemand wat dat inhoud?

    Groetjes,
    Nick

  10. Top | #50
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Dat betekent dat je nog moet inchecken, ook al zijn je stoelen in principe al gereserveerd. Lijkt me ook niet meer dan logisch.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •