Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 105

Onderwerp: Vliegen naar Florida

  1. Top | #51
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Dat houdt in dat je aan de balie op Schiphol bij de check-in je stoelnummers pas krijgt.
    United laat maar een bepaald aantal stoelen op internet vastzetten en bewaard de rest (vraag me niet waarom) voor de balie check-in. Dus kom op tijd, dan heb je eerste keus.

    Wij hebben dit vorig jaar ook gehad (alleen met de heenreis, de terugreis was vastgezet, maar werd een ramp :-( ) en stonden als eerste bij de check-in, en kregen....... Economy Plus, niet verkeerd dus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #52

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Oké, dus gewoon op tijd naar Schiphol en dan moet het wel goed komen lijkt me.

    Bedankt voor de info

    Groetjes,
    Nick

  3. Top | #53
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Dus eigenlijk komt het er op neer dat al reserveer je de stoelen al maanden van te voren (zelf of via de reisorganisatie) je geen 100% zekerheid heb om die stoelen alsnog te krijgen ? :-(

    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #54
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Hm, ik zie dat ik verkeerd gelezen heb. Het gaat dus om de heenvlucht.

    Nou, dan zou ik iig zorgen dat ik héél vroeg op Schiphol was.

  5. Top | #55
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Dus eigenlijk komt het er op neer dat al reserveer je de stoelen al maanden van te voren (zelf of via de reisorganisatie) je geen 100% zekerheid heb om die stoelen alsnog te krijgen ? :-(
    Dat klopt, je hebt nooit 100% zekerheid, ofschoon ze niet zo maar voor de lol alles om gaan gooien.
    Het kan noodzakelijk zijn de seating te veranderen, bv. door een ander toestel wat ingezet wordt, of omdat er bv. mensen met een handicap op een speciale plaats moeten zitten en zo zijn er nog meer redenen te verzinnen.
    Om je gerust te stellen: meestal houden ze zich wel aan de originele plaatsen.
    Nog een extra tip: meestal kun je bij het inchecken voor de heenweg, ook de stoelen voor de terugweg vastleggen!!
    Eric

  6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dat houdt in dat je aan de balie op Schiphol bij de check-in je stoelnummers pas krijgt.
    United laat maar een bepaald aantal stoelen op internet vastzetten en bewaard de rest (vraag me niet waarom) voor de balie check-in. Dus kom op tijd, dan heb je eerste keus.
    Dit doen ze zodat mensen die geen plaatsen van tevoren hebben gereserveerd toch nog de mogelijkheid hebben om ook bij elkaar te zitten. Ze hebben inderdaad maar een gedeelte van de stoelen voor de tijd vrij gezet en als dat vol is kan je dus geen stoelno meer reserveren maar pas bij check in je nummer krijgen.

    Monique

  7. Top | #57

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Oké, dat is duidelijk.
    Ik hoef me dus geen zoregn te maken neem ik aan, zolang ik in ieder geval op tijd op schiphol ben?

    We hebben trouwens 2 uur de tijd om over te stappen in Washington (Dulles geloof ik dat het vliegveld heet). Dit moet genoeg zijn toch?

    Groetjes,
    Nick

  8. Top | #58
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    Op de heenreis is 2 uur precies goed, als het allemaal een beetje soepel loopt heb je zelfs tijd voor je eerste "latte" bij Starbucks.
    Eric

  9. Top | #59
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Vliegen - Check-In Required

    ahhhhh starbucks.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #60

    Standaard Re: Vliegen naar Florida.....

    Hallo Florida fans, nog even en wij gaan! Heeft er iemand nog tips/bijzonderheden??
    Weet iemand of t bijvoorbeeld voordeliger is om hier dollars te kopen of daar te pinnen?? Groetjes JorGweNoah
    Ps:bedankt voor mijn verjaardagsfelicitatiies!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •