Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Klacht naar Radar

  1. Top | #41
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Niks te klagen hoor met Martinair. Geef mij maar een directe vlucht. Dat kan voor mij niet op tegen een paar cm extra. Vervelend is het toch.
    Wij hadden niets te klagen. Vriendelijke stewards, schoon vliegtuig en dat persoonlijk entertainment systeem voor 12 euro is een aanrader.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker arie van urk's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Urk NL
    Berichten
    65

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    de eerste jaren hebben wij ook de rechtstreekse vlucht naar orlando gedaan met martinair.

    vooral de baby drager aan het tussenschot is ons heel goed bevallen.
    ook de vriendelijkheid van het personeel is voor ons altijd een pluspunt geweest.

    na 3x Martinair zijn we met United Airlines via Washington naar Orlando gevlogen. ( was een behoorlijk stuk goedkoper)

    daarbij viel het op dat er toch wel iets meer ruimte tussen de stoelen zat zodat de bewegingsruimte stukken beter was.

    helaas werd op de terugweg Washington gesloten vanwege sneeuwstormen en hadden we dus de nodige vertraging.
    dit werd echter prima opgelost door United Airlines.

    omdat ik het stuk rijden ( 2 uur van Orlando naar Stuart) vervelend vind na een behoorlijke lange reistijd ,hebben wij een andere mogelijkheid gezocht.

    wij vliegen nu al 10 jaar met Delta via New York of Atlanta naar West Palm Beach.

    en dat bevalt ons tot nu toe uitstekend.

    een keer hebben wij uitval van een vlucht WPB > NY gehad door een defect vliegtuig.

    na 2 uur werd een hotel ( Raddison wpb)voor ons geregeld met diverse tegoed bonnen.
    de volgende dag konden we onze reis voort zetten.

    iedere maatschappij heeft zijn voor en nadelen.

    maar eerlijk is eerlijk .
    wij mogen tot nu toe niet klagen

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Beste Arie, als je aan de linkerkant van je toetsenbord kijkt, zie je daar een knop met Shift en een pijltje daaronder.
    Als je die knop ingedrukt houdt bij het typen van een letter, krijg je helemaal gratis een HOOFDLETTER.
    Zinnen met een hoofdletter aan het begin lezen veel makkelijker.
    Overigens heb je volkomen gelijk, met het stukje dat iedere mij wel wat heeft.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •