Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: Klacht naar Radar

  1. Top | #11
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Inderdaad een heel goed punt Monique...en natuurlijk zal het ook wel goed gaan......ik heb voor de gein het eens aangeslingerd op een verjaardag gisteren....van de 10 mensen die zich in de discussie mengden zijn er 8 die naar aanleiding van eerdere ervaringen NOOIT meer mat Martinair gaan......ik heb in het verleden ook wel eens op een heen en een terugvlucht naar Spanje in totaal 50 uur vertraging gehad...en nooit in een Martinair kist gezeten....we kregen een coupon van € 5,- als pleister op den wonden...
    Ik zeg ook niet dat men mee hoeft te doen......maar kijk ik zie het zo...er worden alleen al op dit forum soms mensen zo erg gedupeerd...tuurlijk melden we dit hier...en zeuren we op Martinair...maar dat lost niets op...hier kun je in ieder geval mee bereiken dat de frustraties en klachten bij de juiste persoon terecht komen.
    Mijn motto is met z`n allen kunnen we meer dan 1, ik wil Martinair niet zwart maken..dat is de bedoeling niet..ik wil gewoon dat ze eens een keer normaal gaan doen en de dingen nakomen die ze beloven.....

  2. Top | #12
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Nou een heel verhaal en het klopt nog ook :wink:.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Goed initiatief van die klacht naar Radar!

    Een algemene ontwikkeling is toch al dat internet een medium wordt waar bedrijven rekening mee moeten houden, zowel in positieve als in negatieve zin. Ze kunnen er reclame maken, er een verkoopkanaal hebben, maar doe je je best niet, dan heb je via de communicatiekanalen die via internet open staan (zoals dit forum), zó een slechte naam. Je ziet al dat op de forums van zo'n beetje elk land waar Martinair op vliegt, er over ze geklaagd wordt. Bij elkaar opgeteld zijn dat aardig wat mensen.

    Zelf zou ik ook wel mee willen werken hieraan, ware het niet dat wij onze tickets hebben gewonnen. Ik zit dus in m'n maag met het principe van het "gegeven paard niet in de bek kijken". Daarnaast heb ik nog geen telefoontjes of mailtjes gehad dat er iets mis is met onze vluchten, als dat nog wel gebeurt (hopelijk niet!) dan wordt het natuurlijk weer en ander verhaal. Nu kan ik alleen maar verwijzen naar de klachten van andere mensen.

    Aan de andere kant hadden we dus vórig jaar wél problemen met ze, ook omdat er constant iets veranderd werd aan de vluchten. Maar dat is nu ook alweer een jaar geleden.

    Sander

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Wat een onzin ....
    Hebben jullie teveel tijd over of zo? Ga pannenlappen breien of zo. Een sprei punniken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Goed initiatief van die klacht naar Radar!

    Zelf zou ik ook wel mee willen werken hieraan, ware het niet dat wij onze tickets hebben gewonnen. Ik zit dus in m'n maag met het principe van het "gegeven paard niet in de bek kijken". Daarnaast heb ik nog geen telefoontjes of mailtjes gehad dat er iets mis is met onze vluchten, als dat nog wel gebeurt (hopelijk niet!) dan wordt het natuurlijk weer en ander verhaal. Nu kan ik alleen maar verwijzen naar de klachten van andere mensen.

    Aan de andere kant hadden we dus vórig jaar wél problemen met ze, ook omdat er constant iets veranderd werd aan de vluchten. Maar dat is nu ook alweer een jaar geleden.

    Sander
    Dus schrijven!

    En niet anderen de kooltjes voor je uit het vuur laten halen.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #16
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wat een onzin ....
    Hebben jullie teveel tijd over of zo? Ga pannenlappen breien of zo. Een sprei punniken.
    Je zou zelf ook anders praten als je er ook tussen had gezeten met al deze ellende.....................denk ik zo................!;-)

    Maar goed al breiende kan ik ook een tekst maken over de toestanden van Martinair...........dus als jij de sjaal wilt dragen ;-)

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wat een onzin ....
    Hebben jullie teveel tijd over of zo? Ga pannenlappen breien of zo. Een sprei punniken.
    Begrijp niet zo goed waarom dat wat iemand anders als belangrijk ervaart, als onzin moet worden afgedaan...? Dát vind ik pas tijdverspilling. Als je het niet wil lezen, sla het dan gewoon over zou ik zeggen, in plaats van helemaal de moeite te nemen om je er ook nog tegenaan te bemoeien.

    Daarnaast: sinds wanneer is het onzin je te weren tegen slechte service op zoiets duurs als een vliegticket? Tis geen pak suiker. Dan kun je zo'n beetje alles wat hier besproken wordt wel als onzin afdoen, en dat lijkt me wat te ver gaan.

    En zoals Monique ook al zegt: het zal je maar gebeuren dat je halve vakantie op z'n kop wordt gegooid vlak voordat je vertrekt. Dan ben je logischerwijs "not amused".

  8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    O o o wat is Martinair slecht. En ondertussen toch maar wel boeken bij Martinair ..... de vluchten zitten weer allemaal vol in het komende jaar.

    Als consument heb je de macht helemaal zelf in handen: je beslist helemaal zelf om al dan niet bij hun te boeken. Informeer via internet, informeer bij je reisburo, informeer via het verjaardag-roddel-circuit (er is altijd wel iemand die iemand kent die iemand kent die ooit een probleem heeft gehad met Martinair) ..... en neem dan je eigen beslissing. Als je zoveel informatie kunt krijgen en de info die je krijgt (of kunt krijgen) wijst erop dat je beter met een andere maatschappij kunt vliegen en dan toch Martinair boekt ..... hoe zat het ook alweer met die "dikke bult"?

    Ga toch punniken!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    O o o wat is Martinair slecht. En ondertussen toch maar wel boeken bij Martinair ..... de vluchten zitten weer allemaal vol in het komende jaar.

    Als consument heb je de macht helemaal zelf in handen: je beslist helemaal zelf om al dan niet bij hun te boeken. Informeer via internet, informeer bij je reisburo, informeer via het verjaardag-roddel-circuit (er is altijd wel iemand die iemand kent die iemand kent die ooit een probleem heeft gehad met Martinair) ..... en neem dan je eigen beslissing. Als je zoveel informatie kunt krijgen en de info die je krijgt (of kunt krijgen) wijst erop dat je beter met een andere maatschappij kunt vliegen en dan toch Martinair boekt ..... hoe zat het ook alweer met die "dikke bult"?

    Ga toch punniken!

    Ik vind dit echt kort door de bocht. Natuurlijk heeft iedereen de touwtjes in eigen hand. Maar, ja er is altijd een MAAR... Wanneer je iets boekt (in dit geval bij Martinair) dan wordt er duidelijk bij vermeld vertrek tijd, aankomst tijd, service etc. Wanneer men hier van afwijkt, dan heeft dit gevolgen, dit kan in het voordeel of nadeel zijn van de consument. Het is gewoon heel normaal dat je je laat horen als consument, en dat je je beroept op de eerder gemaakte afspraak. Dat doe je toch bij een aankoop van een produkt, bv Sony tv ook, wanneer deze niet voldoet of defect is dan ga je ook terug naar je leverancier!!!

    Wanneer je de klachten leest, en hier zie je ze alleen maar van dit forum, er zijn er ongetwijfeld veel meer, en er komt geen verbetering dan vind ik het heel normaal dat men stappen onderneem, of dat nu via een brief, Kassa of Radar maakt niet uit. Als consument moeten we ons veel meer beroepen op de voorwaarden en afspraken, daar doe je je aankoop op basseren.

    Ook wij hadden afgelopen donderdag vanuit Orlando wederom 3 uur vertraging. Reden: Bij vertrek vanuit nederland constateerde men een kapotte oliefilter, kan altijd gebeuren, dus kon men niet starten, wat resulteerde in vertraging. Maar daar ben ik dus de dupe van, en ja het is niet de eerste keer vertraging met Martinair. Maar enige service was toch ver te zoeken, bij het inchecken was er geen excusses of wat dan ook. Op het moment dat we konden boarden heeft men ineens alle haast, want je het vliegtuig moet weer weg... begrijpelijk, maar niet voor een consument.

    Dus ik zou zo zeggen ga zelf een bordje punniken of breien en laat deze mensen hun ding doen, ik doe er ook fijntjes aan mee.

    [ot]btw: Er zijn ook forumleden die zich druk maken om de benzine kosten[/ot]
    Laatst gewijzigd door mail.eve; 28-10-07 om 02:33.

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk Berichten
    Ik vind dit echt kort door de bocht. Natuurlijk heeft iedereen de touwtjes in eigen hand. Maar, ja er is altijd een MAAR... Wanneer je iets boekt (in dit geval bij Martinair) ....
    Boek dan niet bij Martinair! Met alle beschikbare info over dit bedijf is degene die bij hun boekt toch zelf de gek die maar weer bij Martinair boekt ....

    [ot]Met alle beschikbare info over benzineprijzen en verbruik van auto's ben ik de gek die al dan niet ervoor kiest een al dan niet veel-verbruikende benzineslurper te huren. Da's een keuze, gebaseerd op info die ik vantevoren inwin, niets om je druk over te maken.[/ot]

    Mijn mening: informeer jezelf goed en maak op basis daarvan een keuze. Klaag niet achteraf dat je keuze niet goed is uitgepakt. Leer er dan van en neem de volgende keer een andere beslissing.

    Life is too short to complaint!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-10-07 om 07:48.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •