Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Reisschema Wimk: Miami-Orlando-Rotonda-Miami

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Reisschema Wimk Miami-Orlando-Rotonda-Miami

    Nou we hebben vandaag een beetje zitten te puzzelen en we zijn tot het volgende gekomen.
    We hebben Disney's 14 Day Ultimate Ticket en een kaartje voor Discovery Cove inclusief bushgarden Aquatica en Seaworld.
    De familie bestaat uit 1 tiener.
    2 dertigers, 1 jonge veertiger ( dat ben ik \\/ ) en opa en oma van net 60. Het is de bedoeling dat iedereen aan zijn of haar trekken komt.
    Dus schiet er maar op zou ik zeggen, het is voor ons allemaal de eerste keer florida. We zijn er van zaterdag 28 Juni t/m zaterdag 18 Juli.

    Zat 28/6
    Aankomst Miami huurauto ophalen en overnachten in hotel.

    Zon 29/6
    Reis van Miami naar onze villa in Orlando, we hopen om rond een uur of 2 in Orlando aan te komen en de rest van de dag een beetje bij te komen in de villa.

    Maa 30/6
    Beetje de buurt verkennen, beetje shoppen en 's middags naar Blizzard Beach.

    Din 1/7
    Magic Kingdom

    Woe 2/7
    Animal Kingdom

    Don 3/7
    EPCOT

    Vrij 4/7
    4th of July, ik heb geen idee wat er allemaal gaande is in Orlando op deze nationale feestdag, we hebben niks geplanned voor deze dag, we zitten er aan te denken om naar Typhoon Lagoon te gaan als we zin hebben.

    Zat 5/7
    Hollywood studios

    Zon 6/7
    Beetje bijkomen en shoppen voor morgen.:razz: ( de rest van de familie voor mij )

    Maa 7/7
    Mijn verjaardag, we willen nu voor de 2de keer naar EPCOT. hebben jullie nog tips wat je kan doen op je verjaardag??????

    Din 8/7
    Seaworld

    Woe 9/7
    Aquatica

    Don 10/7
    Discovery Cove:smile:

    Vrij 11/7
    Magic Kingdom voor de 2de keer.

    Zat 12/7
    Afscheid Orlando en op naar Rotonda.

    Zon 13/7
    Buurt een beetje verkennen en naar een van de mooie stranden in de buurt van Rotonda.

    Maa 14/7
    Strand

    Din 15/7
    Bush Garden

    Woe 16/7
    Shoppen/Rust

    Don 17/7
    Everglades?????? ( is dit te doen qua afstand ????? )

    Vrij 18/7
    Strand, koffers pakken, shoppen.

    Zat 19/7
    Naar huis

    Als er op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.

    Gr Wim

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Wimk: Miami-Orlando-Rotonda-Miami

    Ziet er goed uit. Zou zelf alleen de dagen naar Disney eventueel afstemmen op de magic hours van Disney. Deze dagen is het namelijk drukker als andere dagen i.v.m. de verlengde openinstijden voor de restorts bezoeker. Heb dit wel in mijn schema verwerk zodat ik op de magic dagen ergens anders zit.
    Zie onderstaande topic :
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...c+hours&page=4
    Zie onderstaande link voor de betreffende dagen in July :
    http://disneyworld.disney.go.com/wdw...onthlyViewPage

    Je kan elke park seleceteren
    Grz
    Ton.
    Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 19-05-08 om 11:19.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Wimk Miami-Orlando-Rotonda-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimk Bekijk Berichten
    4th of July, we zitten er aan te denken om naar Typhoon Lagoon te gaan als we zin hebben.
    Reken op zeer grote drukte op deze dag. Wij hebben eens de fout gemaakt om er op Thanksgiving naar toe te gaan. Alle stoelen en bedden (en er zijn er veeeeel) waren bezet, geen plekje in de schaduw meer te vinden. Zeer lange wachttijden bij de attracties, zelfs voor de lazy river was geen tube meer te krijgen. Natuurlijk zal het in ieder park druk zijn op deze dag, maar een zwembad zou ik niet aanraden. Helaas heb ik geen alternatieven voor je, wij komen er zelf niet in juli.......Wat je ook doet, veel plezier op deze nationale feestdag!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •