Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Parkeerkosten

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Parkeerkosten

    Hallo Floridafans,
    Wij gaan een rondreis Florida doen. En ik heb gezien dat het parkeren bij sommige hotels aardig aan de prijs is. In ons pakket zit bijv. het Tudor hotel in Miami en daar betaal je 25$ voor valet parking per dag. En ergens daar achter moet een algemene parkeergarage zijn voor 13$ per dag. Dat zijn aardige prijzen. Ik ben wel wat gewend als je in Amsterdam en omgeving woont. Amsterdam is ook niet goedkoop.

    Maar wat is jullie ervaring in het algemeen wat parkeren/parkeerkosten betreft?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vast bedankt.
    Groetjes,
    Bowie13

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    7

    Standaard Re: Parkeerkosten

    Hallo Bowie13,
    mijn vriendin en ik hebben ook een rondreis door Florida gedaan, en van mijn ervaring was eigenlijk alleen Miami waar je moest betalen om te parkeren.

    groet, Stefan

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Parkeerkosten

    In Miami zijn de door jou genoemde prijzen gebruikelijk. Niets vreemds aan. Valet parking heeft het voordeel dat je niet zelf op zoek hoeft naar een plekje en dat als je auto gehaald is de warmte er al een deel uit is (airco staat al even aan).

    In Orlando en omgeving is parkeren bijna overal gratis.

    In de kustplaatsen betaal je wel vaak voor parkeren. Je betaalt dan gewoon voor elke dag dat je er staat, vaak in de vorm van een resort-fee. Bedragen van $10-12 per kamer per nacht zijn gebruikelijk. Bij het boeken van het hotel loont het om te vragen of er ter plaatse nog bijkomende kosten zijn, of dat de prijs die je betaald inclusief parkeren is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •